Ford Probe GT – AUTOMAT (motor 2,5 V6 24v)rv.: 1997 (poslední model)
Najeto: 192.338km (poctivých - nestočený tachometr)
Výkon: 122kW / cca230nM
STK do: 3.3.2011
Eko daň: Plní Euro 2 – Eko daň 3000,- jsem ZAPLATIL když jsem auto na sebe přihlásil já osobně
Výbava:Abs
Alarm
Airbag 2x
Příprava Pro Autorádio (iso konektory)
Centrální zamykání
Dálka k centrálu
Posilovač řízení
Klimatizace
Kožený interiér (šedá kůže)
El. Okna
El. Zrcátka + vyhřívaná zrcátka
El. Nastavitelné opěradlo řidiče
El. Šíbr 2 polohový
Tempomat
Imobilizér
Denní svícení (DRL s homologací)
Loketní Opěrka
Výškově stavitelné sedadlo řidiče
Výškově stavitelný volant
Regulace intenzity svítivosti přístrojové desky
10 poloh cyklovače stěračů
Vyhřívání zadního skla
Osvětlení interiéru (strop, úložná schránka, kufr)
Kotoučové brzdy 4x
Alu kola:205/55/16 (originál FORD PROBE GT)
225/40/18 (Alessio Prestige Plus - Brimetal) Letní (příplatek 9000,-) na pneumatikách je najeto maximálně 300km = téměř plný vzorek!
Historie vozu v mém vlastnictví:V lednu loňského roku jsem ho pořídil jako své 15té Probe a to hlavně proto, že PROBE s motorem 2,5V6 24v v kombinaci s AUTOMATICKOU PŘEVODOVKOU tady v ČR a ani v SK druhé není (což není vždy výhoda)
http://www.autohificlub....probe-vsthullo-15-0-o/0
Pak jsem na něm měnil a dodělával (ke všemu mám fotky, doklady atd.):Motorový Olej + Filtr
Vzduchový Filtr
Kolínka před i za váhu vzduchu (byla děravá, nasávalo to falešný vzdych)
Stěrače za bezramínkové
Přední Tlumiče za fungl nové značky KAMOKA
Přední pružiny jsem vyměnil za zánovní z jiného Probe, neb tady byla jedna pružina prasklá
Tuningový výfuk za originál (nesnáším kravál v autě)
Nechal jsem přidat dálkový ovladač k centrálu (kdo zná Probe ví, že to není sranda a zvládne to jen opravdu zkušený odborník)
Novou Baterku Bosch S3 55Ah
Geometrie
Plastové podložky pod US formát RZ (u nás dělá jen firma Aviplast u Kladna)
Pořídil jsem 18´ Alu a k nim koupil fungl nové pneu 225/40/18 na nichž se najelo do dnes maximálně 300km
Dokoupil vymezovací kroužky na Alu 18´ a pojistné matky
V interiéru jsem vyměnil polámané plasty
Vyměnil jsem pravý přední Blatník + Nárazník + Kapotu (nechal jsem vše i nalakovat)
Dodal jsem do motorového prostoru chybějící nádobky a krytky
Kompletně jsem vyčistil interiér
Přidal jsem homologované Denní Svícení DRL
http://www.autohificlub....green-blizi-se-finale/0
Natřel jsem brzdové třmeny a zadní kotouče jsem vyměnil za zánovní stočené na soustruhu + nové destičky
Zhruba po měsíci mi přestal řadit 3tí stupeň – resp. klouzalo to a nechtělo to zabrat – takže následovala oprava stávající převodovky – nešlo o nic složitého – jen vyměnit lamely a když už to bylo rozděláno, nechal jsem měnit všechny lamely, samozřejmě i olej a filtr v převodovce. Cena opravy tehdy po známosti byla cca 22.000,- a byl jsem rád, neb všude jinde byl odhad opravy OD 35.000,- bez DPH :o)
Auto tedy jezdilo vesele dál a převodovka řadila jak měla… (když člověk jezdil normálně)
Ovšem pak jsem kamarádovi auto půjčil na víkend a ten ho jak poškodil vizuálně, tak i zprasil převodovku (začal opět klouzat 3tí stupeň)
Vysvětlením bylo, že kolem ne zcela těsnícího rozvaděče při tzv. KICK DOWNU protekl olej, protočila se lamela a bylo vymalováno. Postupně se to zhoršovalo, až přestala řadit 3jka úplně, pak už i 2jka a nakonec to po zahřátí klouzalo všechno :o)
http://www.autohificlub....um/10/1354854-radost-/0
Tehdy se projevila jistá NEVÝHODA jedinečnosti daného vozu – za boha se nedařilo sehnat AUTOMATICKOU PŘEVODOVKU GF4A-EL shodnou s Xedos 9kou, Mazdou 626 GE a MX-6kou
http://www.autohificlub....ou-prevodovku-xedos-9/0
Nakonec po dlouhých 3měsícich neježdění (jen popojíždění) se jí sehnat podařilo a já jí nechal vyměnit!
Výměna plus převodovka stála další raketu, ale už jsem nechtěl opravovat jednou opravovanou převodovku…
Motor:Vzhledem k tomu, že je to AUTOMAT tak je to BLBU VZDORNÉ řekl bych a snad i proto je motor ve velmi dobré kondici – je tichounký (byť na videu to tak nevypadá), nežere olej, krásně táhne – prostě motor šlape jako hodinky!
Výjimečnosti:1) Automatická převodovka – druhé takové tady v ČR a SK není
2) Zadní světla US včetně GT odrazky – hezky jednobarevné včetně černého lemování - nesehnatelné v ČR
3) Křídlo originál GT – nesehnatelné v ČR a dle mě jediné, které Probečku sluší
4) Loketní opěrka – v evropských verzích originál není :o)
5) Tempovat – taky neobvyklá záležitost v Probe
Nedostatky:1) Auto jsem si pořídil pro jeho jedinečnost a chtěl jsem ho udělat moc krásné (jako většinu mých Probeček) ale lidi tady ze sídliště už toho asi mají plné zuby a tak mám auto krásně kolem dokola OBJETÉ KLÍČEM! Celkově ale ten lak (mimo nově nalakovaných dílů) není nic extra.
2) Bliká chyba 41 u Airbagů – což je nějaký vadný odpor na jednom z čidel – Airbagy jsou funkční, tato závadu na funkci nemá žádný vliv – oprava bude sranda, nějaký elektrikář si jistě poradí
http://www.probeclub.cz/...Airbagy---Chyba-41.aspx
3) U řidiče je asi povolené okno, neb při sjíždění a vyjíždění vždy poskočí – ale vyjede i s jede vždy až do konce
4) Vypadá to, že prolíná olej na řízení – jsem schopen sehnat druhé za směšný peníz
Cena je nízká, neboť mám dojem, že tohle auto ocení jen fanda do Probe či Automatů. Na autě je dost práce, ale kdo si ho dokonce dodělá, může si s klidem říct, že má JEDINÝ AUTOMAT PROBE GT ve střední Evropě :o) A bude to tak!
Cena:
39.999,- případná dohoda (s 18´ alu cena: 48.999,-)
Tel: 775 636 616Členům PROBE CLUBU dám slevu a to výraznou! Tedy BEZ ALU 18´ cena 30.000,- s 18kama 40.000,- :o)Video:http://www.youtube.com/w...fu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/w...fu_in_order&list=UL
http://www.autohificlub....ford-probe-gt-automat/0
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb