logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Bez katíku
Džony Offline
#1 Vloženo : pondělí 31. ledna 2011 21:04:19 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zdar lidi jelikož mám KO vejfuk a chci vynechat katích tak se chci zeptat jakej ideální vejfuk použít aby mi zůstal optimální odpor - tudíž i komprese hlavně v nižších otáčkách...
Předem dík moc Wink
Bad Offline
#2 Vloženo : pondělí 31. ledna 2011 21:09:17 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Konkrétní odpory a specifikace nikdo neuvádí, ale lidi co vyndaj kat místo něj dávaj rezonátor a koncovej tlumič Magnaflow nebo Greedy - tyhle značky platí za špičku a je s nima největší spokojenost.
Wesker Offline
#3 Vloženo : pondělí 31. ledna 2011 21:16:11 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Co co co o kompresich? BigGrin Misto katu dej trubku odpovidajicich rozmeru a pak uz jen koncovy tlumic, treba ja mam WMsport za 1800 kc, prodavaji se do 50ti kW, do 110ti kW a vys, Ja mam ten do 110ti kW, kdo byl na Kameni tehdy kdyz sem tam byl ja, tak vi jaky to ma zvuk, jinak mi furt tipovali ze mam Remus BigGrin
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Stigg Offline
#4 Vloženo : pondělí 31. ledna 2011 21:54:19 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
kdyz je rec o koncovejch tlumicich.... tak co si myslite o Borle?
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
Bad Offline
#5 Vloženo : pondělí 31. ledna 2011 21:58:19 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Původně odesláno: Stigg Jdi na citovaný příspěvek
kdyz je rec o koncovejch tlumicich.... tak co si myslite o Borle?


Borla taky patří mezi špičku, záleží na tom jakej zvuk je ti příjemnější - viz videa na youtube:
Borla, Greddy a Pacesetter svody.


Greddy kocový tlumič a sériové svody.


Osobně je Greddy na můj vkus moc řezavej...jak pila.

Borla
Stigg Offline
#6 Vloženo : pondělí 31. ledna 2011 22:20:11 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
sem si rikal, ze bych misto katu dal trubku (po dvaceti letech uz myslim neplni zadnou funkci), vyhodil aji stredni tlumic (ale nechal prirubu aby se v pripade potreby dal vratit) a koncovej ze bych dal Borlu (jenom nevim jakej prumer maj vyfukovy trubky)...
pac pro turbo je nejlepci, kdyz uz nema zadny prekazky, ktery musi prefoukavat, ne?
tak ze bych to udelal takhle
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
Bad Offline
#7 Vloženo : pondělí 31. ledna 2011 22:39:29 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Na turbo je expert Wesker, ale kucí v americe podle setupu používají bud 2,25 nebo 2,5" průměr od svodů až po tlumič.
white power Offline
#8 Vloženo : úterý 1. února 2011 7:39:50 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Stigg Jdi na citovaný příspěvek
sem si rikal, ze bych misto katu dal trubku (po dvaceti letech uz myslim neplni zadnou funkci), vyhodil aji stredni tlumic (ale nechal prirubu aby se v pripade potreby dal vratit) a koncovej ze bych dal Borlu (jenom nevim jakej prumer maj vyfukovy trubky)...
pac pro turbo je nejlepci, kdyz uz nema zadny prekazky, ktery musi prefoukavat, ne?
tak ze bych to udelal takhle


Mám to udělaný podobně, místo katu jsem dal rezonátor, středovej tlumič nemám a koncocvej tlumič jsem použil plně průchozí OTTO RACING s odnímatelným silencerem.
Výfukový trubky udělej z průměru 2,5" (60mm)
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Džony Offline
#9 Vloženo : úterý 1. února 2011 15:29:05 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: Stigg Jdi na citovaný příspěvek
sem si rikal, ze bych misto katu dal trubku (po dvaceti letech uz myslim neplni zadnou funkci), vyhodil aji stredni tlumic (ale nechal prirubu aby se v pripade potreby dal vratit) a koncovej ze bych dal Borlu (jenom nevim jakej prumer maj vyfukovy trubky)...
pac pro turbo je nejlepci, kdyz uz nema zadny prekazky, ktery musi prefoukavat, ne?
tak ze bych to udelal takhle


Mám to udělaný podobně, místo katu jsem dal rezonátor, středovej tlumič nemám a koncocvej tlumič jsem použil plně průchozí OTTO RACING s odnímatelným silencerem.
Výfukový trubky udělej z průměru 2,5" (60mm)


Možná to moc hrotim, ale jak mě bylo vysvětleno na odporu vejfuku dost záleží, protože píst vytlačí jen určité množství výfukových splodin a řj je nastavená na doplnění palivové směsi jen do toho zbytku. Pro jednoduchej příklad jeden píst o objemu 1l vytlačí díky odporum ve vejfuku jen 800ml a 200ml zbyde ve válci. K tomu řj doplní 800ml palivové směsi a tím vznikne takřka ideální naplnění objemu. Bez odporu píst vytlačí řekněme 950ml takže zbyde jen 50ml ale řídící jednotka už zas doplní jen 800ml a pak se tam stlačuje místo 1l jen 850ml a hůř to jede (hlavně v nízkejch otáčkách nad 4tisíce už to skoro neni znát). Proto se snažim najít optimální odpor, aby se to ani nedusilo, ani to neztrácelo kompresi. Jinak jestli stačí jen jeden tlumič jak píše Wesker tak tim líp! Wink
cuir Offline
#10 Vloženo : úterý 1. února 2011 15:44:14 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
no a nebo tohle je remus :)
http://www.stream.cz/pro....cz/cuir?video_id=336540
Ford Probe 2,5 V6 24v
Guest
#11 Vloženo : čtvrtek 10. února 2011 9:30:28 (UTC)

Message was deleted by Moderator.
Luciorsi Offline
#12 Vloženo : neděle 6. března 2011 12:12:01 (UTC)

Registrován: 29.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 10
Bydliště: Štramberk

No já tam mám nerez svody, místo katíku trubku a středový a koncový tlumič Walker. Nárust výkonu celkem fest už kvůli toho že v seriových svodech je takový smotaný vlnový plech vypadá to trochu jako drátěnka a byl fest zanesený karbonem podobné to bylo asi i s katalyzátorem. Je fakt že když jsem přidal sportovní filtr tak bylo cítit chudou směs. Přečipovaná jednotka to ale jistí a už je to zas fajn jenom nějaký ten koník navíc.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.