logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
jede na 3valce
Guest
#1 Vloženo : čtvrtek 20. ledna 2011 23:08:31 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

2,5 V6 pali jedna řada válcu muže byt vadnej rozdělovač porad te.

Bad Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 20. ledna 2011 23:55:42 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Spíš ti odešla svíčka nebo kabel k ní... Vyměň celou sadu + zkontroluj svíčky a vyměn aspon tu jednu taky

Kdyby to byl rozdělovač, auto by nejspíš nejelo vůbec - nešlo nastartovat.
Thullo Offline
#3 Vloženo : pátek 21. ledna 2011 8:12:43 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bad:
Ale asi mu neodesla jedna svicka, kdyz ma 2,5 V6 a jede mu to jen na 3 valce ze 6ti ne? :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Džony Offline
#4 Vloženo : pátek 21. ledna 2011 13:52:59 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
A jak jsi zjistil že pálí jedna řada? Jestli ti to nechce jet a má to divnej zvuk tak to může to bejt fouklim těsněnim pod hlavou (ztrátou komprese). Já to tak měl nehledě na to, že pochybuju, že by ti nezapalovala řada válců, když na rozdělovači maj promíchané seřazení. A aby ti odešla celá řada najednou se mi nezdá. To by byla jó velká náhoda...

Bad Offline
#5 Vloženo : pátek 21. ledna 2011 14:09:58 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Thullo: Ahá, já to v pozdní hodině špatně pochopil, měl sem zato, že mu nepálí jedna svíčka z řady válců. Aby nepálila celá řada je divný...

Jak píše Džony, těsnění je dost možná varianta - zkus změřit komprese. Zkontroluj taky kabeláž ke vstřikovací listě, jestli není odpojenej nebo poškozenej konektor. Z toho cos napsal není jasné jestli máš diagnostikovanou závadu že to jede na 3 válce ze 6ti, anebo už máš jistý, že se na svíčkách neobjevuje jiskra.
Venito Offline
#6 Vloženo : pátek 21. ledna 2011 18:16:54 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Bad: aspon sem se zasmal, dobra rada:)

Jinak me prijde divne aby motor vubec jel na 3 valce, to by byl chod jeste horsi jak 3valec 1,4TDI a to uz horsi byt nemuze:)

pokud motor jede a skube sebou na volnobeh, postupne kazdou faju svicky odpoj a vrat, kdyz u nejakeho valce nebude zada vetsi zmena v chodu motoru, je to onen nefunkcni valec
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

driveX Offline
#7 Vloženo : sobota 22. ledna 2011 15:23:07 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

jezdim autem denne uz sestym rokem a vzivote sem nedojel na lane, naopak jsem odtahoval ja:)
samozrejme se o auto staramjak se patri, ale na rozdelovac mam asi stesti, origo slouzi jak vino. Jeho smrt zapricini spousta veci od stareho vicka s palcem, prez probijejici nebo prerusene VN kabely az po ojete svicky. Taky to, kdyz si nechas v servisu zmerit tlaky valcu, a pitomci ti neodpoji napajeni k rozdelovaci, takze ma snahu hazet jiskru, ale nema ji kde vybit, tak se prostreli trafo samo v sobe -nejkratsi cestou ke kostre nebo zapornemu polu.

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui
American @ Japan caars



Citace:

Bad: aspon sem se zasmal, dobra rada:)

Jinak me prijde divne aby motor vubec jel na 3 valce, to by byl chod jeste horsi jak 3valec 1,4TDI a to uz horsi byt nemuze:)

pokud motor jede a skube sebou na volnobeh, postupne kazdou faju svicky odpoj a vrat, kdyz u nejakeho valce nebude zada vetsi zmena v chodu motoru, je to onen nefunkcni valec

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui
American @ Japan caars



:-D

Venito Offline
#8 Vloženo : sobota 22. ledna 2011 18:14:11 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
co je na tom? neridils nikdy 1,4TDI nebo co?:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#9 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 11:36:03 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Neco podobneho sem resil, taky slapala jen jedna rada valcu, na druhe byly skocene rozvody o nekolik zubu...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#10 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 17:13:15 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Neco podobneho sem resil, taky slapala jen jedna rada valcu, na druhe byly skocene rozvody o nekolik zubu...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat Doblo 1.3 Turbo
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...




safra same skocene rozvody...ze by prisel cas na to ty rozvody udelat a nesetrit na nicem...hlavne ne na hydraulickem napinaku ?? ono kazdej kdo je dela a zjisti ze hydraulickej napinak stoji 2k tak se na nej vysere a rekne si ..to je dobry..jenze ono neni...pak to skoci a pak tu kazdej nestastnej majitel breci ...proc se asi rika ,ze pokud neni znamo tak se po koupi maji udelat rozvody?? nebo aspon zkontrolovat... nezapominejte na vodni pumpu ;ú neni nic lepsiho nez udelat rozvody a pak za 1č dni delat to same znovu kvuli pumpe...a u V6 se to dela poradne na picu...ale jde to...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#11 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:02:29 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
jak rikas, s tou vodni pumpou osobni blbost kterou sem si uz zazil:) Kazdopadne skocena jedna hlava na rozvodech je zajimavy a realny napad..
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Rostakd Offline
#12 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:17:51 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
I ja na 2.0l probe sem dosel z blbosti vymenenou rozvodu a za mesic vodni pumpa
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Džony Offline
#13 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 22:03:18 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Někdo tu založí topic na docela závažný téma, takovejch šest sedum lidí se snaží co nejlíp pomoct a ten kdo to založí pak nenapíše ani čárku o tom co s tím dělal, jak se to projevuje nic!! BigGrin... Fakt inteligence!!

driveX Offline
#14 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 1:21:39 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

co je na tom? neridils nikdy 1,4TDI nebo co?:)

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui
American @ Japan caars

o to až tak nejde, spíše mi není z těch dvou příspěvků jasné, jestli je to tak strašné, když rozdělovač haze jiskru a fajfka není připojena ke svicce

Venito Offline
#15 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 10:27:10 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
tak dotycny autor tohoto threadu ma Activity 1 a treba uz se nikdy neukaze....
Samozrejme je odpojena svicka za chodu problem, duvod jsem uz vysvetloval, naboj z trafa se nema kam vybit, tak se trafo probije samo v sobe a touto novou cestou uz se pak bude probijet i kdyz svicku pripojis spatky, proto pak uz nenastartujes, nebo te to necha nekde na ceste.... Co je na tom nepochopitelne?
Jak uz psal Bad, je to TUCNE napsano i v servisnim manualu takze to neni vyplod me fantazie.
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

driveX Offline
#16 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 12:13:19 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No však tohle jsem pochopil, ale ty jsi mu psal, at postupně odpojuje každou fajfku, takže se mu taky může stát, ze mu ten rozdělovač probije uvnitř ne? :-)

Docthor Offline
#17 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 13:49:23 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ja myslel že vodní pumpa u V6 je poháněná klínovým řemenem a ne rozvodovým ???

Venito Offline
#18 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 14:02:02 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

No však tohle jsem pochopil, ale ty jsi mu psal, at postupně odpojuje každou fajfku, takže se mu taky může stát, ze mu ten rozdělovač probije uvnitř ne? :-)



Jo,mas pravdu,ale to je v daném momentů jediný způsob jak odhalit flákajici se válec:)trafo se nemusí prorazit hned, je to proste o náhodě a stáří....
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#19 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 20:13:00 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
JJ, vodni pumpa je hnana drazkovym remenem, ale kdyz ji menis, tak stejne musis sundat ten plastovy dekl a pak ti bude vadit rozvodak...

Jinak, napinak origo v Mazde vyjde asi 5000 Razz
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.