logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123>
Check Engine
Stigg Offline
#21 Vloženo : čtvrtek 13. ledna 2011 21:40:27 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
cerpadlo je v nadrzi a dostanes se k nemu pres zadni sedacku - kdyz ji oddelas, tak uvidis sam
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
DannyW Offline
#22 Vloženo : čtvrtek 13. ledna 2011 23:50:06 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
to Lubooš: tu pojistku pro čerpadlo myslíš tu co je v levé ”kapse” v kufru pod těma plastama?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Guest
#23 Vloženo : pátek 14. ledna 2011 0:14:40 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Jo tu pojistku myslím
cuir Offline
#24 Vloženo : pátek 14. ledna 2011 12:51:56 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Cuir

To by bylo v super nech mi tady telefonní čislo já ti zavolám a dohodnem se

Ford Probe GT 2.5 1993

775110236
za weskerem jedu dnes odpoledne , vracet se budu jeste dnes ,ale jedu za brachou do milonic kde budu spat a pak mu budu davat do kupy kompl. Cas na tebe teda mam v sobotu dopoledne a mozna aji kousek po polednu. S weskerem je predbezne domluvene pujceni tech ND z jeho auta. Takze mi zavolej a domluvime se presneji na case a hlavne mistu. Bohuzel jindy moc nemam cas nez takhle v tu sobotu, takze pokud ti to nevyhovuje tak mi cinkni za vcasu abych nemusel od weskera ty dily odvazet. budu mu je muset totiz zase privest. a prece jen to z brna do Brezove neni kousicek cesty a uplne zbytecne se mi to jezdit nechce.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Wesker Offline
#25 Vloženo : sobota 15. ledna 2011 22:34:42 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
U P2 se na cerpadlo dostanes jen kdyz sundas nadrz, jinak ani ranu... dira sezhora v plechu pod sedakem neni.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#26 Vloženo : neděle 16. ledna 2011 10:45:51 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
zkusili sme nejake veci ,ale skrz pocasi to bylo pekne na chuja..no a na parkovisti se to dela fakt blbe..takze auto pujde asi ke me do garaze a tam se na to mrknu lepe...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Stigg Offline
#27 Vloženo : neděle 16. ledna 2011 12:08:49 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Citace:

U P2 se na cerpadlo dostanes jen kdyz sundas nadrz, jinak ani ranu... dira sezhora v plechu pod sedakem neni.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...


aha, tak to se omlouvam za mystifikaci... to maj P2 teda spatny, kdyz se nahodou k tomu cerpadlu potrebujes dostat
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
cuir Offline
#28 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 16:52:49 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
no tak to proc to nejede je dosti jasne :D po castecnem rozebrani jsem zjistil nasledujici.

Klikovku jsem dal na znacku ,ale ani leva ani prava vacka na znackach nei...hmmm kde bude asi chyba :D :D
predni
http://img691.imageshack.us/i/23012011383.jpg/
klika
http://img19.imageshack.us/i/23012011381.jpg/
zadni
http://img692.imageshack.us/i/23012011380.jpg/
Ford Probe 2,5 V6 24v
Guest
#29 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 22:59:57 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Tak aspon že víme kde byla ta chyba snad se udělají rozvody a bude to cajk kdyžtak mi pak jen napiš ty ceny zkusím se ještě zeptat kamoše mechoše má taky slevy na ND

cuir Offline
#30 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 23:49:48 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Tak aspon že víme kde byla ta chyba snad se udělají rozvody a bude to cajk kdyžtak mi pak jen napiš ty ceny zkusím se ještě zeptat kamoše mechoše má taky slevy na ND



Ford Probe GT 2.5 1993

jasan ..ceny resim... ptal sem se kamosa v brne... ty ceny uz mam , ale je to docela paleta..ted cekam na vyjadreni od lenky od weskera a pak mam v rukavu jeste neco...tak uvidime :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#31 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 7:07:19 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Cuir:
O ceny ceho ti jde? Rozvody?
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
cuir Offline
#32 Vloženo : sobota 12. února 2011 15:41:17 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
jj jedna se o rozvody ,ale uz je sehnano a za docela pekne penize..holt Lenka je fakt sikovna ;)

kazdopadne dnes sem se k tomu konecne dostal a nestacil sem se divit.
V aute je dana jina vodni pumpa nez ktera tam patri, takze kvuli tomu pak nejakej umelec docela luxusne nabastlil remenici vodni pumpy. Kdyz nekdo ty rozvody delal tak klasicky usetril a nevymenil hydraulickej napinak. Je tam jeste puvodni coz se pozna podle toho ,ze ma na spodni strane maleho imbusoveho cervika. Nahrady a i prvovyroba co se dodava jako ND uz toho cerva nemaji.
A aby toho nebylo malo, tak duvod proc se to tak zesralo je ten ,ze je strzenej zavit v hlave pro napinaci kladu. ta se tim padem vyjebala, povolila a dovolovala pohyb remenu i do boku a proto je to tak rozbite. Az se remen ohudlal tak pak uz stacilo malicko aby preskocil. Na stare napinaci kladce jsou videt i zbytky obrouseneho remenu. No a jeste byla pouzita spatna podlozka pod napinaci kladku.
Myslim ze fotky mluvi za vse. Foto vodni pumpy v igelitu je ta co tam ma bejt. Kvuli nevratnym upravam remenice ji bohuzel nemuzu pouzit. :(

http://img42.imageshack....42/7506/12022011452.jpg
http://img268.imageshack...68/2111/12022011453.jpg
http://img189.imageshack...89/2143/12022011454.jpg
http://img62.imageshack....g62/655/12022011455.jpg
http://img52.imageshack....52/3681/12022011456.jpg
http://img573.imageshack...73/8787/12022011457.jpg
http://img203.imageshack...03/3169/12022011458.jpg
http://img810.imageshack...10/7106/12022011459.jpg
http://img714.imageshack...14/9840/12022011460.jpg
http://img265.imageshack...265/386/12022011462.jpg
Ford Probe 2,5 V6 24v
DannyW Offline
#33 Vloženo : sobota 12. února 2011 20:37:28 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
S to vodní pumpou je to zajimavé, protože sem měl obednanou od Thulla a měla tvar té priruby jako ma on,tzn. "krizový" a já mám prirubu "kulatou". U té krizové je větší rozteč. No byl sem nastvany jak hovado, ale zatím pumpa na motoru drží nikde neteče ani neubývá vody. Nebylo mozno obednat jinou a čekat, byl sem totiž u bratrance kajsi na konci světa v Beskydech a měli sme na to jen víkend.
Na krabici bylo napsáno pro mazdy 626,xedos6,9 a mx6 - rok '94...ze by jim zacaly od toho roku dávat jinsi typ?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Wesker Offline
#34 Vloženo : sobota 12. února 2011 22:01:18 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak to bylo huste... videl sem kdeco zprasene, ale este ne takto Scared
Kulate priruby se davaly tusim jen na 93 rok, 94 uz mely ty hranate.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
DannyW Offline
#35 Vloženo : sobota 12. února 2011 23:34:08 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
napsal:

Kulate priruby se davaly tusim jen na 93 rok, 94 uz mely ty hranate.


ty jo, no koho by to napadloBored
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
cuir Offline
#36 Vloženo : sobota 12. února 2011 23:39:55 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: DannyW Jdi na citovaný příspěvek
napsal:

Kulate priruby se davaly tusim jen na 93 rok, 94 uz mely ty hranate.


ty jo, no koho by to napadloBored

no spis koho by napadlo ze to takhle nekdo zbastli....jako ja sem taky upravil svoji remenici vodni pumpy abych mohl pouzit tenhle novejsi typ ,ale ja to udelal tak ze nyni muzu pouzit oba ty typy ..cli sem tu upravu udelal tim stylem ze je velice jednoduse vratna do puvodniho stavu a nedomrdal sem celou remenici tak ,ze se neda pouzit na puvodni typ pumpy. No a samozrejme me nenapadlo ze nekdo bude tak debilni aby tohle udelal, cili mam nachystanou tu vodni pumpu co tam patri a kvuli tomuto ji nemuzu vymenit. plus a co je jeste horsi je strzenej zavit od napinaci kladky coz je jak tak zjistuju docela slusnej poser. tekutej kov nejde pouzit. Mam zkusenost ,ze to neudrzi. stejne tak jako cervenej tmel na zavity od patexu take nepripada v uvahu. Taky mam informaci ,ze to neudrzi. Takze ted resim zavitvou vlozku kterou budu muset navrtat do bloku. coz je parada ,kdyz mam motor v aute a garaz bez eletriky, ale udajne by to melo nejak jit. Volal sem kamaradovi a nejak to s nim poresim. To je jak se rika past vedle pasti PYCO !! ten kdo ty rozvody delal by potreboval povesit za koule do pruvanu. tohle je typickej priklad toho proc uz nikdy nedam auto do servisu. je to banda bastlirskych zmrdu.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Zarda Offline
#37 Vloženo : neděle 13. února 2011 20:19:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 238
Bydliště: Chomutov

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Zdravím, oběvil se mi taky trošku větší problém s kontrolkou Check engine. V poslední době se mi poměrně často stává, že při jízdě mi z ničeho nic spadnou otáčky na nula, motor zhasne (někdy ale při podřazení, znova naskočí Confused ) a rozsvítí se kontrolka "Check engine". Pak buď hned nastartuje nebo musím chvíli počkat, abych po chvilce opět nastartoval a jel dál. Problém je v tom, že někdy najedu třeba i 40km bez problému a někdy se mi to při cestě do práce (cca 5km) stane klidně i 5x! - Nevíte v čem by mohl být zakopaný pes? Rozdělovač? nebo něco jinýho? ... Rád bych se letos podíval na Kámen ale bohužel se nemůžu zbavit tohoto problému. Crying
Mitsubishi Eclipse 2g 2.0T (177kW)
Ford Probe 2.5 V6 (119kW)
Ford Probe 2.0i (85kW) - EX (14.5.2011)
Rostakd Offline
#38 Vloženo : neděle 13. února 2011 20:33:46 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tohle se mi stavalo na Pachezzovim probecku. Delalo mozna jeste dela imobilizer.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
eiffel Offline
#39 Vloženo : neděle 13. února 2011 20:45:02 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
někdy to dělá snímač otáček, mně to dělal rozdělovač v posledním tažení
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
cuir Offline
#40 Vloženo : neděle 13. února 2011 20:52:08 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
u mx6 mi neco podobneho delal rozdelovac. kdyz sem motor vytocil nad cca 3000ot. tak mi to zdechlo a musel sem 5 vterin pockat nez to slo znova nastartovat. Po nejake dobe pouzivani to pak umrelo uplne a auto uz nechytlo.
Muze to bejt aji ten snimac otacek a muze to bejt palec vicko kabely svicky.... ale ted koukam ,ze mas dvoulitra..tak tam moc nevim...tam ty zavady tak neznam...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (8)
3 Stránky<123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.