logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
central
madaros Offline
#1 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 16:44:08 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

mam problem,prestal mi fungovat central a potreboval bych vedet kde je ridici jednotka centralu,uz si to nepamatuju jak sem kam co zapojoval..

dela to takovej podivnej zvuk coz taky nechapu, nevim jestli je neco s RJ centralu nebo ALARMU (jablotron)


Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
cuir Offline
#2 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 17:15:26 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

mam problem,prestal mi fungovat central a potreboval bych vedet kde je ridici jednotka centralu,uz si to nepamatuju jak sem kam co zapojoval..

dela to takovej podivnej zvuk coz taky nechapu, nevim jestli je neco s RJ centralu nebo ALARMU (jablotron)




edna se o dodelavanej dalkovej a nebo ti hapruje klasickej klicovej central?

Pokud mas dalkovej tak ten muze bejt takrka kdekoli, protoze co vim tak se z vyroby probecko nikdy nedodavalo s dalkovym centralem. Takze s tim kde mas jednotku dalkoveho centralu ti asi fakt nikdo nepomuze. umistuje se bezne bud do dveri ridice, nebo casteji pod volant a nebo jste za prihradku u spolujezdce ci na boky palubovky za ty vyloupavaci bocni kryty. to sou takova obvykla mista kam to firmy i laik namontuji, protoze je k tomu docela dobrej pristup.
Pokud ti funguje central na klic a dalka ne tak pak je v haji dalka, takze sehnat stejnej typ Rj od jablotronu a vymenit, pokud aji klic hapruje hledej krpu nekde v kontaktehch u klicovejch direk nebo vservu centralu. Mohl se ti jednoduse podelat i cntralni motorek pro odemceni. Jeste zkus zkontrolovat dverni kontakty...pres ty je central a alarm take zapojenej.
ale jestli to dela divne zvuky videl bych to na ten motorek. pokud jn blbne odemykani a zamykani na dalku videl bych to na tu RJ od jablotronu.
Ford Probe 2,5 V6 24v
DannyW Offline
#3 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 17:27:34 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Probečka se dělali i s origo dálkou - říkali tomu Key less entry. I DannyMan to měl v autě a tuším říkal, že to bylo pod sedačkou, ale nevím pod kterou asi pod pravou zadní. A taky to bylo napojené na anténu. Relé ovládání zamykání je pod bočním plastem u nohou spolujezdce vpravo.

To Madaros - zkus zkontrolovat taky dveřní konektory. Jsou tak blbě umístněné, že po nich fajně stéka voda ze sloupků a z kapoty. Mě to právě taky blbne a mám v těch kontaktech ”vůli”, když mi nejde zamknout tlačítkem, musím strčit ruku k tomu konektoru a jakoby zatlačit.Pak to zamyká a odemyká.Ale klíčem mi to nereaguje.Taky to musím znova všechno překontrolovat, protože chci montovat alarm i s dálk.startem.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
madaros Offline
#4 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 20:01:04 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

nenapadlo me to lip popsat :-D

zamky sem zavaril a ovladani origo centralu (ten co sel pres zamky) ma na starosti jednotka od Jablotronu (tu vim kam sem montoval). Ja se ptam na tu origo jednotku,ktera reaguje na povely z cudliku dveri a zamku ?!

dannyW: muzes mi upresnit co myslis temi kontakty ve dverich ?

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
cuir Offline
#5 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 20:54:53 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

nenapadlo me to lip popsat :-D

zamky sem zavaril a ovladani origo centralu (ten co sel pres zamky) ma na starosti jednotka od Jablotronu (tu vim kam sem montoval). Ja se ptam na tu origo jednotku,ktera reaguje na povely z cudliku dveri a zamku ?!

dannyW: muzes mi upresnit co myslis temi kontakty ve dverich ?




no mysli asi ty zamackavaci cudliky co krom centralu a alarmu ovladaji jeste aji osvetleni vozu uvnitr kdyz otevres dvere...
Ford Probe 2,5 V6 24v
madaros Offline
#6 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 21:21:15 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

taakze sem udelal nasledujici a zjistil nasledujici:

1) napadlo me zkusit jestli neni problem jenom v RJ Jablotronu a zkusil jsem odemknout a zamknout pomoci cudliku na dverich - NEFUNGUJE, pro odemceni rele centralu cvakne (ale motorky nezamknou) a pro odemceni neudela vubec nic

2) odpojil jsem konektor od jednotky centralu(origo) a po chvily zapojil - ODEMYKANI A ZAMYKANI funguje-motorky odemknout a zamknou auto uplne v pohode, ALE, odemknul/zamknul jsem cca 4x a prestalo to zase fungovat :( po poslednim uspesnym zamknutim jsem ale vypozoroval,ze JABLOTRON zamknul a cca po 1s poslal jeste nejakej signal do centralu,ten na pikosekundu sepnul a zkusil jakoby hnout motorkama,ale nehnuly se a od ty doby to pak zase neslo :( ted jsem to zkusil zase vypojit znovu,nechat a zapojit a opet to funguje,ale jenom parkrat! Po cca 5.-6. to signal k motorkum posle,ty udelaj zvuk jakoby odemknuly,ale cudliky se ani nehnou a zamek zustane zamcenej(odemcenej) :(

takze bud je spatny origo rele centralu, nebo RJ jablotronu.. Bud RJ Jab. posle nakej blbej signal do rele centralu a to pak uz nereaguje, nebo je signal dobrej,ale rele parkrat sepne a pak uz neprepina, je neco z tohodle mozny ? Muze se rele takhle chovat ?

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
DannyW Offline
#7 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 22:50:08 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Citace:

nenapadlo me to lip popsat :-D

zamky sem zavaril a ovladani origo centralu (ten co sel pres zamky) ma na starosti jednotka od Jablotronu (tu vim kam sem montoval). Ja se ptam na tu origo jednotku,ktera reaguje na povely z cudliku dveri a zamku ?!

dannyW: muzes mi upresnit co myslis temi kontakty ve dverich ?




já nemyslel ty kolíky ve dveřích, ale KONEKTOR na sloupku - ten husí krk za pantama dveří - je k němu uplně hovadský přístup, ale jde ho odpojit a podívat se jestli tam není oxidace.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Walli Offline
#8 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 9:21:09 (UTC)

Registrován: 21.10.2010 (UTC)
Příspěvků: 102
Bydliště: Jičín

Poděkoval(a): 1x
Nevím zda se mohu vmísit, ale já mám trochu podobnej problém s dálkou od Kessy ... občas se mi stane, že když zamknu a pak si hnedka vzpomenu že sem tam něco nechal, tak dálka už jakoby nemá sílu mi dveře odemknout. Je vidět i slyšet, jak to se zámkama trochu cukne, ale nevyjedou a musím odemykat klíčkem ... stává se to právě jenom při více zamknutí a odemknutí za sebou ....
Probe GT 2,5 V6 24V 1993
Bad Offline
#9 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 13:01:55 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
A nemůže to bejt nějakej bezpečnostní časovej spínač, kterej brání opětovnému odemčení ihned po zamčení dveří? Já třeba musim počkat asi 3-4 vteřiny než můžu zase odemknout...
white power Offline
#10 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 13:16:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Taky to tak mám, po zamčení musím pár vteřin počkat, jinak se to snaží pořád zamykat.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
eiffel Offline
#11 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 15:19:37 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

Taky to tak mám, po zamčení musím pár vteřin počkat, jinak se to snaží pořád zamykat.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8 V6
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8


to mám i u cadillacu
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
madaros Offline
#12 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 15:30:46 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

REARM mam vypnutej a auto zamkne po 60s pokud se neotevrenou dvere.
A at to odemknu rychle nebo pomalu za sebou,stejne to po par cyklech prestane reagovat.. :(

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Walli Offline
#13 Vloženo : středa 22. prosince 2010 10:18:00 (UTC)

Registrován: 21.10.2010 (UTC)
Příspěvků: 102
Bydliště: Jičín

Poděkoval(a): 1x
Ahaa ... to by mohlo být ono, ale zase mi přijde že někdy to dělá, někdy ne ... no zkusím to Wink
Probe GT 2,5 V6 24V 1993
sygy Offline
#14 Vloženo : středa 22. prosince 2010 14:58:40 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
kdyz uz je tu toto tema, tak bych se rad tak na neco optal, koupil jsem central s dalkovym ovladanim, protoze uz me nebavy v tech mrazech vecne lejt lih do zamku abych nezlomyl pri odemykani klic, ale nevim k cemu mam pripojit napajeni nejlepe uvnitr auta, nechce se me to tahat az od baterky... ma to i svou vlastni pojistku a musi se k necemu napojit jak central, tak ridici jednotka toho dalkace cili 2x napajeni, ktere bude pod proudem stale i bez klicku v zapalovani... nejsem zadnej elektrikar tak vim prd kam si to muzu dovolit pripojit... nechci nic zkurvit tak se na to radsi ptam...

sygy Offline
#15 Vloženo : neděle 26. prosince 2010 2:09:45 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Takže nový centrál s dálkovým ovládáním jsem zabudoval do auta. napájení jsem přivedl od zapalovače... je stále pod proudem mám i jiné motorky propojené táhly s těma co jsou v autě, vše funguje, ale když zamknu centrálem na dálku, tak se aktivuje i origo centrál a začne blikat kontrolka na přístrojovce, ale jakmile tím dálkáčem odemknu spustí se alarm, který vyvolá původní centrál, který se nedeaktivuje... musím strčit klíček do zámku a jakoby na prázdno ještě jednou odemknout a pak to stichne... to se stále opakuje, takže bych chtěl odpojit ten původní origo centrál, ale nevím kde... nevím kde to má ňákou řídící jednotku která by se dala odstavit aby se to nehadalo, odpojil jsem i vsechny kabely na obou dverich co vedou od zamku a motorku, pak zamknul dalkove, ale stejne se to po odemceni zase rozeřvalo což mě nejde do hlavy, když to nebylo propojené... nevíte někdo co s tím a kde je ta origo ř.j. centrálu?

cuir Offline
#16 Vloženo : neděle 26. prosince 2010 21:34:01 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
mel sem stejny problem. Matne si vzpominam ze reseni bylo pomoci dvou rele a dratu ktery jde do dverniho kontaktu a impulzem o velikosti kolem 5V. Ten impulz je potreba do toho dratu od dverniho kontaktu vpravit lehce driv nez dostane central impulz pro odmceni. Ty dve relatka zaridi dostatecne zpozdeni.
Cela tahle logika se da vypozorovat s multimetrem na konektrou od zamku dveri. Kdyz si budes odemykat zamykat tak prijdes na to vo co presne jde a ktery drat vede ten impulz a pak to jen zapojis pres relatka. takhle sem to vyresil ,ale bohuzel si to uz nepamatuju presne a papiry ktere sem si psal kdyz sem to vymejslel sem nekde ztratil. Takze vic nemuzu poradita v tehle kose..ikdyz mam garaz se mi to rozebirat fakt nechce a hlavne na to nemam ted cas...budu se stehovat takze bohuzel...voc slouzit nemuzu...
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#17 Vloženo : neděle 26. prosince 2010 21:36:33 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
ale to reseni je urcite tak jak sem psal..to si pamatuju. Jen pak pokud budes mit dalkovej odskok na kufr jako mam ja a otevres prvne kufr nez odemces tak ti to taky zacne houkat ,ale to pak staci jen dalkove odemcit a stichne to...ale to uz se resit bez tahani kabelu pres celeauto neda..protoze tam jaksi vyvojari nepocitali s dalkovym odskokem na kufr a tim padem tam nejsou potrebne draty. Respektive tam sou ,ale dverni okruh kufru sou pro auto zcela samostatne dvere. Kdezto dvere ridice a spolujezdce je jeden okruh..kufr je jakoby zvlast a to sem si rikal ze je to aji dobre..aspon mam nejakou moznost auto na dalku rozhoukat :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Walli Offline
#18 Vloženo : pondělí 3. ledna 2011 11:13:24 (UTC)

Registrován: 21.10.2010 (UTC)
Příspěvků: 102
Bydliště: Jičín

Poděkoval(a): 1x
tak jen sem si na ten svůj alarm otevřel hubu, tak mi to včera vrátil ... ze sirény se mi místo pípání při odemykání/zamykání a místo řevu alarmu ozývá jen ubohé cvakání, jakoby relé ... ráno mi to ještě píplo, ale teďka už zase nic ... je to Keetec TS 13 nebo tak nějak ... nevíte čím to? Angry
Probe GT 2,5 V6 24V 1993
madaros Offline
#19 Vloženo : pondělí 3. ledna 2011 12:45:48 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

sygy: tohle sem uz take resil a dobral jsem se vysledku, takze si procti tohle
http://www.probeclub.cz/...ravy%2C+poruchy+a+pomoc

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Guest
#20 Vloženo : pondělí 3. ledna 2011 21:23:47 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Kluci a jsou nějaké motorky ve dveřích na centrál,nebo je motorek zabudovaný přímo v zámku dveří?

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.