logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Manuál převodovka
driveX Offline
#1 Vloženo : úterý 23. listopadu 2010 22:24:16 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj, jsem tu zas i s mými dotěrnými otázkami :-D Už od koupi je docela volný fofrklacek a zpátečka, někdy i jednička a dvojka jdou zařadit hůř. Nevím jaké vůle řadičky jsou normální? Jak to řešit? Mám dvoulitra

PS: Se mi to omylem podařilo dát do pokecu :-/ může to někdo přesunout?
eiffel Offline
#2 Vloženo : úterý 23. listopadu 2010 23:47:07 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
vůle by to mělo mít minimální, budeš mít vychozený ten kloub dole spojující táhlo a převodovku, taky jsem to tak měl
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
driveX Offline
#3 Vloženo : středa 24. listopadu 2010 0:13:30 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jak to řešit? je to složité na výměnu? Asi se musí sundat převodovka, co? Jinak díky za tip :-)


eiffel Offline
#4 Vloženo : středa 24. listopadu 2010 0:28:33 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
na zvedák, ten kloub lze vyměnit
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Bad Offline
#5 Vloženo : středa 24. listopadu 2010 14:30:57 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Bud co píše Eiffel, nebo může být vychozený silenblok na táhlu u převodovky:


Třetí varianta je, že máš špatný silenbloky, převodovka a motor se hejbou a proto není řazení úplně ideální.
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Walli Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 25. listopadu 2010 13:52:43 (UTC)

Registrován: 21.10.2010 (UTC)
Příspěvků: 102
Bydliště: Jičín

Poděkoval(a): 1x
Což je doufám můj případ BigGrin

Probe GT 2,5 V6 24V 1993
Thomas Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 25. listopadu 2010 16:31:16 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Taky mám jeden dotaz a taky mám dvoulitra.

Jde nějak seřídit řazení teda? Aby šla dávat dobře zpátečka za každých okolnostích (nebo alespoň z 99procent)?

Připadam si jak ve starý felicii kdy nechtěla hned zapadnout, s dvoujkou citím tak z desetli procent občas takový jako kovový zvuk (jako když sem jí tam narval). Řadim s citem a ne vehementně a nerad bych něco posral a tak radši chci předejít nepříjemnostem.

Auto sice budu dávat na kontrolu až na jaře ale tak se chci předem zeptat co a jak? Díky.

white power Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 25. listopadu 2010 19:43:49 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já to mám se zpátečkou tak že jí musím řadit hned po vyšlápnutí spojky aby se hřídel v převodovce ještě točila a zuby zapadly další možnost je nejdřív zařadit nějakou rychlost vpřed aby se hřídel pootočila (jakou si musíš vyzkoušet sám) a pak dát zpátečku, je to asi jako u š120 když si chtěl dá za 1 tak si nejdřív musel dát 2. Sám mám v autě druhou převodovku a s několika dalšíma Probeečkama jsem jezdil a u všech to bylo stejný.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
sygy Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 25. listopadu 2010 22:40:08 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
taky me ta zpatečka blbne, je to asi normal, ale zminimalizoval jsem to tim, ze po nastartovani pockam, az klesnou otacky a pak tam jde soupnout skoro vzdy napoprve a kdyz nahodou ne, proslapnu spojku a pak uz ji tam dam v poho

madaros Offline
#10 Vloženo : pátek 26. listopadu 2010 13:53:27 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

taky mam ”problem” se razenim zpatecky.. vetsinou pomuze zaradit za 2 a potom zpatecku.. ale ze bych s tim nekdy nak hrozny zapasil to rict nemuzu

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
DannyW Offline
#11 Vloženo : pátek 26. listopadu 2010 21:05:09 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
asi stejně jako Sygy a Madaros, někdy jakoby skočí na to správné místo až když začínám dávat spojku do záběru někdy je třeba znova sešlápnout spojku, ale někdy jde normálně, hladce....marné už to má svoje roky...
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Venito Offline
#12 Vloženo : neděle 28. listopadu 2010 13:59:51 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
par fotek kdyz sem si tohle kdysi opravoval, staci trochu vypodlozit sroub a silonovy cep a slape to jak hodinky, me osobne to drzi uz 4 rok a stalo to chvili prace:) musis akorad shodit vyfuk a tepelny stit cu je pod kulisou radicky.
Ale pokud ti tam jdou zastudena hur kvalty, pomuze pak uz jenom ridsi prevodovy olej.... mam ho tam nality 3 roky taky a je to lepsi, ale nova uz nikdy nebude....

tu je na 4 fotkach videt oprava radici kulisy, rucne zkopirujde adresu, zasrane stranky se zas serou:(

http://venito.coolnet.cz/me auta/Probe2/P2.html


Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.