logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Trubka místo katu - co na to lambda?
driveX Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 2. září 2010 23:39:11 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Myslím, že název topicu vypovídá za vše. Co dělat s lambdou, kdy vytáhnu katalyzátor?

white power Offline
#2 Vloženo : pátek 3. září 2010 7:57:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jetli máš jednu lamdu před katem, tak je to jedno a klidně ho vyndej, ale jestli máš lamdu i za ním tak tam kat musí bejt, ale můžeš ho nahradit nějakým Hi-flow katem.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#3 Vloženo : pátek 3. září 2010 7:57:21 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Vlastni zkusenost:
NIC - obe lambdy na V6 jsou pred katem, pokud se nepletu ;o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
driveX Offline
#4 Vloženo : pátek 3. září 2010 14:01:42 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Mám dvoulitr ;)

Thullo Offline
#5 Vloženo : pátek 3. září 2010 14:07:17 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Hmm tak covece, tam nevim, kde jsou lambdy (Venito by urco vedel) ale kdyz jsem nechal vymlatit kat, nebyl problem ani na zadnem 2,0 16v a to jsem nechal vymlatit 2 nebo 3 dvoulitry :o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
sygy Offline
#6 Vloženo : pátek 3. září 2010 18:06:00 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
je tam taky před katem, hned pod svodama, tak ho klidně vyndat můžeš, nedávno jsem to celé měnil...

white power Offline
#7 Vloženo : pátek 3. září 2010 18:20:54 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
záleži jakej je to rok výroby, protože cca od 96 v USA měli všechny auta lamdu i za katem, ale není nic jednodušího než si lehnout pod auto a podívat se jestli za katem je nebo není,
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
driveX Offline
#8 Vloženo : pátek 3. září 2010 20:54:10 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No, je to 96 a nemám nikde v okolí rampu.. nějak to vymyslím

Venito Offline
#9 Vloženo : neděle 27. února 2011 18:39:22 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Samozrejme tam muzes dat trubku:) lambda je hned pod svodama a co je za ni je uplne jedno, mas otevrene pole pusobnosti:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

FridaPGT-V6 Offline
#10 Vloženo : pátek 27. ledna 2012 19:25:08 (UTC)

Registrován: 21.01.2012 (UTC)
Příspěvků: 2
Bydliště: Teplice

Původně odesláno: Thullo Jdi na citovaný příspěvek
Vlastni zkusenost:
NIC - obe lambdy na V6 jsou pred katem, pokud se nepletu ;o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX





Jo u 2.5 V6 Jsou na svodech lambdy :)
Guest
#11 Vloženo : čtvrtek 19. dubna 2012 8:00:54 (UTC)

Message was deleted by Moderator.
Pany Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 8. listopadu 2012 2:08:37 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Kluci, a co na to spotřeba? Zvedne se moc? Wink
Ford Probe 2.0
Renni Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 8. listopadu 2012 11:18:13 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Pany Jdi na citovaný příspěvek
Kluci, a co na to spotřeba? Zvedne se moc? Wink

naopak,jestli máš ten kat zacpanej těma sračkama,tak se spíš sníží když ho vyhodíš.
"spotřeba" se ti zvedne možná tak až pojedeš na technickou.. BigGrin
ps. když jedu na technickou-na emise /taky jsem bez katu/tak dám 50% etanolu.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Pany Offline
#14 Vloženo : čtvrtek 8. listopadu 2012 15:21:55 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Týýýjo, rafinovaný, takže žádnej problém bez něj jo? To rád slyšim.ThumpUp
Ford Probe 2.0
vaman Offline
#15 Vloženo : pátek 9. listopadu 2012 18:43:24 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Pany , já jsem kata na mém 2.5 V6 dnes totálně vykuchal neboť jsem čerstvě po STK a ten zvuk od výfuku je teď velice pěkný , takový řekl bych víc kultivovaný , zítra to projedu tak jsem zvědav jestli ucítím nějaké mírné zlepšení ovšem musím tě upozornit , že jsem všechny 4 šrouby resp. 2 šrouby a 2 matice co ho drží ulomil neboť povolit nešly ani za prase . A pak samozřejmě zbytky odřezat flexou , vyvrtat nový otvory a místo kolíčků tam dáš šrouby s maticí . Pokud bys kat vyndaval tak si připrav metrovou trubku jako nástavec a kvalitní golovku , žádnou Čínu .
kefa Offline
#16 Vloženo : úterý 24. prosince 2013 16:50:15 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

ahoj mam p1 2:2 GT 1992 turbo
vyndal jsem kat asi pred pul rokem a zmneny na vykonu jsou znat na spotrebe sice taky ale ja hraju na vykon...........
Ford Probe 2.2GT turbo
Idaho von Věšín Offline
#17 Vloženo : úterý 24. prosince 2013 17:07:56 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na lambádu za katem mám vyzkousenej malej trik - jak je díra na lambdu se závitem, tak vyříznu a dam na nai trubku jen tak širokou aby se do ní dala zašroubovat lambda a navařím to tam. v podstatě lambdu oddálím od hlavního toku spalin. Přišli jsme na to náhodou , u moderních aut když s edá uni katík tak se občas stane že i tak lambáda řve chybu katu jelikož katík funguje v trosku jiných emisních třídách, a když se dá lambda mimo hlavní proud tak se rozdíly smyjou. napadlo mne to zkusit i u vozu kde jsme kat odtsranili uplne azjistili jsme že to jdepoužít atke ale ta trubka musí být mnohem delsí. nekde to jde, jinde ne, na Safrane stačilo udela trubku cca 30cm dlouhou ( zahnutou podle placu pod autem ) a chyba zmizela..
mikkmikk Offline
#18 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 17:02:25 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

Původně odesláno: Idaho von Věšín Jdi na citovaný příspěvek
Na lambádu za katem mám vyzkousenej malej trik - jak je díra na lambdu se závitem, tak vyříznu a dam na nai trubku jen tak širokou aby se do ní dala zašroubovat lambda a navařím to tam. v podstatě lambdu oddálím od hlavního toku spalin. Přišli jsme na to náhodou , u moderních aut když s edá uni katík tak se občas stane že i tak lambáda řve chybu katu jelikož katík funguje v trosku jiných emisních třídách, a když se dá lambda mimo hlavní proud tak se rozdíly smyjou. napadlo mne to zkusit i u vozu kde jsme kat odtsranili uplne azjistili jsme že to jdepoužít atke ale ta trubka musí být mnohem delsí. nekde to jde, jinde ne, na Safrane stačilo udela trubku cca 30cm dlouhou ( zahnutou podle placu pod autem ) a chyba zmizela..


zbytecne delat 30cm trubku. staci origo diru na lambdu zacpat ucpavkou, kousek vedle vyvrtat 6mm dirku, pak vemes 5cm trubku s vnitrnim prumerem aby sel do ni udelat zavit lambdy (vetsinou M18x1,5), trubku navaris aby dirka byla ve stredu prumeru trubky, nasroubujes lambdu. spaliny prochazejici dirkou do dutiny zpusobi casovou prodlevu mezi lambdami a ecu nic nepozná ThumpUp
Mx6 2,5V6 93
Ludas Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 23. ledna 2014 8:52:22 (UTC)

Registrován: 20.01.2014 (UTC)
Příspěvků: 70
Bydliště: Hradec Kralove

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Pristi tyden me to taky ceka na P1 gt. Jsem zvedavej, jestli to bude znat na akceleraci a zvuku motoru. Jinak tlumice chci nechat, mozna casem se jeden na zkousku fikne :D a dost pochybuju o lambde za katem v aute r.v. 1991. Ale jak je to u pozdni dvojky, to netusim..
5x Ford Probe 2,2 gt ♥
white power Offline
#20 Vloženo : čtvrtek 23. ledna 2014 9:11:50 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
U P1 katík klidně vyhoď rovnou i se středovým tlumičem ale pokud necháš origoš zadní tlumič tak na zvuku skoro nic nepoznáš, taky jsem s tím laboroval a pořádnej zvuk to získalo až když jsem dal dozadu otevřenej tlumič.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.