logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Vačky
PachezZ Offline
#1 Vloženo : středa 1. září 2010 12:42:49 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdravim :) Mám dotaz na znalejší, v seriovym KLDE by mely byt KL01 vacky, bude prinosem saci vymenit za K801 ? Pripadne vsechny 4 ?
Něco sem pohledal na probetalku a mx6.com nicmene na to uz moje teoreticky znalosti nestacej :)

viz specifikace:

Citace:
CAM SPECS :

KL31

1.375” base circle, 1.720” max height

0.350” Lift

200° @ 0.050” --- 246° @ 0.004” --- 84° @ 0.300”.

KL01

1.365” base circle, 1.705” max height

KF01 INT 1.673 - 1.380 = .293”
KF01 EXH 1.714 - 1.378 = .336”

196° @ 0.050” --- 244° @ 0.004 --- 67° @ 0.300”

IO at 8 BTDC
IC at 47 ABDC
EO at 50 BBDC
EC at 5 ATDC


KF01

1.368” base circle, 1.666” max height

0.298” Lift

K8

1.680” max height (intake), 1.713” max height (exhaust)

K801 INT 1.677 - 1.376 = .301”
K801 EXH 1.713 - 1.378 = .335”

IO at 6 BTDC
IC at 37 ABDC
EO at 49 BBDC
EC at 6 ATDC


Advertised KL01 Physical Camshaft Lobe Lift:
43.549mm (1.7145 inch)

Advertised KL01 Camshaft Duration Specs:
244deg. @ 0.004”, 196deg @ 0.050”
67deg @ 0.300”. Max. lift is 0.338”

Advertised KL01 Camshaft Lobe Schedule:
Intake opens at 8 degrees BTDC
Intake closes at 47 degrees ABDC
Exhaust opens at 50 degrees BBDC
Exhaust closes at 5 degrees ATDC

Advertised KL01 Theoretical Valve Lift @ Zero Lash:
9.80mm (0.388in)

Advertised Allowable Lobe Lift Loss:
0.2mm (0.0078in)

KLZE Physical Camshaft Lobe Lift:
246deg @ 0.004”, 200deg @ 0.050”
84deg @ 0.300”. Max lift is 0.350”


Wesker Offline
#2 Vloženo : neděle 5. září 2010 17:47:19 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Kdyby si mi to prelozil do nejakeho znameho jazyka, tak bych ti poradil Smile a z ceho to jsou vacky? Vim ze KL01 sou z KL-DE a KL31 sou z KL-ZE.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
PachezZ Offline
#3 Vloženo : neděle 5. září 2010 20:08:51 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jsou z 1,8 V6 z MX3 - tedy K8...

base circle = zakladni prumer
max height = maximalni vyska
base circle - max height = lift = zdvih

IO bude otevreni sacich, IC zavreni
EO a EC pro zmenu vyfukovych, pismenkum nerozumim :)

Vsude sem cetl samy dotazy jako je ten muj a teoretizovani o vyhodach, nicmene prd tomu rozumim...

k pismenkum sem nekde vycetl:
IN -Inlet,Intake sání
EX -Exhaust výfuk
TDC,T -Top Dead Center HÚ -horní úvrať
BTDC -Before TDC před HÚ
ATDC -AfterTDC po HÚ
BDC -Bottom Dead Center DÚ -dolní úvrať
BBDC -Before BDC před DÚ
ABDC -After BDC po DÚ

viz: http://www.gsxr.wz.cz/casovani.htm (sice moto, ale pojmy a principy jsou stejny)


Wesker Offline
#4 Vloženo : pondělí 13. září 2010 21:49:52 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Reknu ti to asi takhle: cim dyl bude otevreny saci ventil, tim vic se tam toho vzduchu dostane Smile Obdobne to plati i o vyfukovem ventilu, cim dyl bude otevreny, tim rychlejc vyleti ty stacky do turba BigGrinTongue Ale zas musis popremyslet, jestli chces Probecko pouzivat na jezdeni do prace, nebo na okruhy. Cim je vacka ostrejsi, tim to chyta tah od vyssich otacek. Treba 285 na 274 zacalo brutalne tahat az od 4000 otacek, ale jinak uplne mrtvo...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 16. září 2010 23:48:41 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Jako ne že by mi ty parametra něco říkali ale jak velké jsou průměry vaček v ložiskách, jsou totožné rozteče, délka vačkových hřídelů, parametry ozubených kol i vůči rozvodům...? šířky vaček...?

Wesker Offline
#6 Vloženo : pátek 17. září 2010 18:50:31 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Motory sou stejne, jen jine vrtani valcu a zdvih

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
PachezZ Offline
#7 Vloženo : neděle 26. září 2010 18:34:34 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Wesker: z dostupných informací sem to zakreslil takhle - dá se z toho nějak vykoumat nejvhodnější kombinace ? předpokladám že bude rozdíl ve vhodnosti pro N/A x TC x SC - predpokladejme tedy pro budouci oturbeni...



Wesker Offline
#8 Vloženo : neděle 26. září 2010 21:24:28 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ten graf je dobry Wink Je videt, ze vacky z K8 sou pro maly obsah, sou jakoby kratsi, 2,5 by si s nima mohl udusit...Ne sice o moc, ale stalo by se. Ja bych volil ty z KL. Sou delsi,dyl otevrene ventily,vic vzduchu, lepsi vyplach Smile Zkousel sem to pocitat a vychazi mi ze vacky z KL sou 235 na 235 a vacky K8 sou 229 na 235.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
PachezZ Offline
#9 Vloženo : neděle 26. září 2010 22:12:18 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
zase maji vetsi zdvih jestli se nepletu...
Tudiz ale asi informace co sem pochytil na cizich forech byly nepotvrzeny a vyhodil sem litr oknem :) nevadi. zase jsem poucen...
k tomu sem se docetl ze K8 se nehodej na prebrouseni bo je tam malo materialu. nevadi :)

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.