Věc se má tak - motor byl zmazaný od oleje, protože mi tekl olej na svíčky v přední hlavě, tak sem nechal vyměnit těsnění pod ventil víkem. Motor sem pak ručně umyl arvou a hadrou to vyčistil. Ale asi po 1000 km byl motor zase špinavý jak předtím. Motor táhne pořád stejně, spotřeba je stejná. Teď sem vyměnil olej a po asi 1500 km klesl olej pod horní rysku asi o 2mm. (před tím byl přesně na rysku)
Myslel sem, že je to těsnění špatně uděláno nebo je málo utažený šroub, pod kterým to bylo od oleje nejvíc. Zkontroloval sem to, šroub OK, pro jistotu sem celou hlavu kolem utěsnil čirým motorovým silikonem. Ten teď trochu zažloutnul.
Nevím, jestli to teda někde teče anebo je altík tak nacucaný olejem (kdoví jak dlouho předtím ten olej takhle tekl), že to teď stále stříká ven. Na tom plastu pod motorem se mi sbírá olej a ten pak tříká podběhem na koleo, hlavně pravé mám zevnitř zmaštěné.
Máte někdo podobné zkušenosti? Co s tím?
______________________________
Probe GT 2,5 24v, ´93, silver metalic
774181787
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
StříbrňákBMW 530d touring E39 '02