logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
ABS
Rob Offline
#1 Vloženo : středa 28. července 2010 12:33:30 (UTC)

Registrován: 31.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 146
Bydliště: Liberec

Jen rychlá rada, jedu na dovču a nemám čas se v tom vrtat.
Během jízdy se rozsvítí kontr. ABS, po vypnutí klíčku zhasne a rozsvítí se opět po delší době.
Faktem je, že LZ slabě přibržd´uje, ale po chvíli O.K. Ručka také nepravidelně L/P, ale to již jsem kdysi rozhejbával a dlouho to nevydrželo ( snad jednu sezonu a to jí dle zkušeností opravdu používám ).
Takže pokud je to jen čidlo, snad to vydrží a je-li to něco jiného, tak co?

white power Offline
#2 Vloženo : středa 28. července 2010 17:07:12 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tady máš návod jak zjistit chybu z paměti závad www.performanceprobe.com...self/diagnostics/abs.php
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Rob Offline
#3 Vloženo : středa 28. července 2010 18:36:17 (UTC)

Registrován: 31.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 146
Bydliště: Liberec

to WP: díky, vypadá to jednoduše ikdyž anglicky. Ale ted´ už to nestíhám a stejně nemám měřák. Šlo mě hlavně o to, aby se s tím dalo odjet a nezačlo to třeba nepředvídaně blokovat.

cuir Offline
#4 Vloženo : středa 28. července 2010 21:56:36 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
kdyz zem lital po zasnezenem parkovisti u motordromu v Brne tak po chvili smykovani ve 100km/h se mi take rozsvitila kontrolka ABS az sem zdechnul a znovu nahodil motor tak vse bylo OK a pak po chvili zase...ta kontrolka se rozsviti ,kdyz to ABS zabira dlouho a nebo porad a neco se tomu nezda.
Ja osobne bych to u tebe videl na zasrane cidla ci to kolecko s vystupkama ktere to cidlo spina..uz sem se setkal s tim ,ze tam na tom byly nalepene kovove piliny a ABs nefungovalo vubec...po vycisteni to slapalo jako hodinky.
Takze bud mrknout na zavadu podle navodu a nebo rozebrat, vycistit a pockat co se bude dit...
Ford Probe 2,5 V6 24v
wazzaa Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 29. července 2010 17:21:27 (UTC)

Registrován: 30.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 370
Bydliště: Praha (Olomouc)

Nez zacnes se slozitostma, tak udelej jednoduchou vec, zkontroluj si brzdovou kapalinu v nadrzce. Probe ma japonsky system brzd (mazda). Cidlo reaguje na pokles brzdove kapliny vlivem opotrebeni desticek. Takze je docela mozny ze ti dochazi desticky a poklesla ti kapalina v brzdovem valci. Takze by melo stacit dolit kapalinu(na velke rozlety to nebude),ale pocitej s tim ze budes muset vymenit desticky a vymen je zrovna vsechny 4.

Tohle je jedna z moznosti, mel jsem to takhle u sveho

Guest
#6 Vloženo : pátek 30. července 2010 18:35:56 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

zdar. chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenost s měněním zadních kotoučů. jak se víše zmínil o ozubeném kolečku které spína čidlo ABS, tak pravě to potřebuju přemontovat ze starého na nový kotouč a nevím jak na to. jestli se dá sehnat nové nebo musím sejmout staré.

Kaprolet Offline
#7 Vloženo : pátek 30. července 2010 20:07:38 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jenže věnec ABSka není součástí kotouče ale zadního náboje. A z toho to sundat nepůjde. Je to napevno.
Guest
#8 Vloženo : pátek 30. července 2010 23:02:34 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

u probe I je to součást kotouče (zadní náprava)mám to vykuchané u total uhnitého kotouče a na novém to nedodali. další problám mam se shaněním ložiska.

white power Offline
#9 Vloženo : sobota 31. července 2010 6:52:24 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ložisko vyndej ze starýho, pokud nechceš zničit gufero tak kotouč řízni flexou napůl (u ložiska ho nedořezávej) a do řezu pak narvi nějakej sekáč a do něj bouchni kladivem a ono se to rozpadne na dvě půlky a ložisko, segrovku a gufero vyndáš bez poškození. Až to budeš řezat tak ložisko ucpy nějakým hadrem aby ti ten bordel nenalítal dovnítř. Nebo se zeptej v mazdě (ptej se na mazdu 626 GD 1988-1992) myslím že je stejný i s bubnovejma brzdama, když vyndáš starý tak si ho změř.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Kaprolet Offline
#10 Vloženo : sobota 31. července 2010 9:33:07 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nevěděl jsem že píšeš o P1. Jinak ložisko má origo číslo Mazda GJ21-26139 a koupit ho lze i jako nemazda okolo 2000 Kč za kvalitní.
Guest
#11 Vloženo : čtvrtek 5. srpna 2010 9:09:18 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

díky za radu, vykuchám staré kotouče, akorát pořad nevím jak sundat to kolco na abs.

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.