zdravim,
vzhledem k tomu ,ze budu mit sluzebni auto tak sem se rozhodl ,ze prodam svoje probecko.
Vybava + upravy:
- radio alpine + SW v kufru misto rezervy se zesilovacem.
- el. zrdcatka,
- el. okna
- automaticky dojezd oken po zamceni vozu
- zamek zpatecky
- alarm
- denni sviceni zapojene dle vyhlasy (bohuzel umisteni ani homologaci nemaji dle vyhlasky)
- sportovni sani
- sportovni vyfuk delany na zakazku od svodu az po koncovej tlumic (koncovy tlumic je znacky Remus a ma na sobe vylisovany atest)
- zadni sterac + ostrikovac zadniho skla
- pridavna dalkova svetla s homologaci (original od vyroby)
- sportovni podvozek (tvrdsi tlumice + pruziny Lesjofors -30mm predek i zadek)
- ridicova sedacka je vzduchova tak jako v BMW (nafukuji se bocnice sedacky a podpera bederni patere.
- 5ti bodove pasy (original mam v krabici zdemontovany)
- dalkovy central + priprava odskoku na kufr (odesel el.magnet, staci koupit novej cca 500kc a napojit na draty, ktere jsou momentalne stale zapojene na starem el.magnetu)
- interier je zachovaly, v aute jsou dane koberce site primo na miru do tohoto vozu
- po nekurakovi
- auto ma motor z moji predesle mazdy MX6 (vse je zapsane v technicaku)
ve 113 000 delane komplet nove rozvody
- odlehcena remenice na klice
- nove klinove remeny
- pred 6000km meneny olej + filtr (olej mazda dexilia 10w40)
- baterie v kufru
- nove tesneni pod levym ventildeklem
- manualni klimatizace
- muzu pridat automaticky vysuvnou antenu :)
-technicka platna jeste vic jak 1 rok (pripadnou dalsi bezproblemovou technickou muzu zaridit)
Auto prodavam tak jak je na fotkach , nic z nej nevyndavam, zkratka tak jak ho mam ted ho posilam dal do sveta.
Ted k muskam ,ktere auto ma
-odskok na kufr (spaleny magnet)
-odreny levy prtedni roh a lehce rozbita leva predni pozicka (drobna nehoda s SUV mercedesem, kdy mi ridicka nedala prednost)
-promackly pravy blatnik tesne nad naraznikem, kde se loupe lak (tohle bylo jiz pri koupi)
-auto bylo bourane na zadek a ten co to spravoval tak se mu to moc nepovedlo, naraznik nesedi a je kitovany a kit se zacal loupat (hlavne po te co sem pri vyparkovavani ze dvora narazil na sousedcinu felicii :D )
-pravy homokineticky kloub pri prujezdu ostrejsi zatackou lupe - potreba vymenit.
-prazdna klimatizace (staci naplnit - teda aspon doufam, uz rok nebyla v provozu :D )
- lepeny chladic (zanovni nederavy a nelepeny davam k autu). Zároven je treba vycistit chladici okruh , kde od byvaleho majitele a byvaleho motoru zustal olej v expanzni nadobce a zasral mi celej chladici system a nalepil se na cidlo teploty a to ted zpusobuje ze kdyz je motor vlaznej tak cidlo teploty dava spatnou hodnotu RJ a tim padem auto dele startuje..
- motor lehce papa olej, nemam ovsem zmereno kolik, kazdopadne po 6000km je ho tam stale dostatek.
Zaver: :)
- auto je spise pro zabavu ,ale da se snim jezdit i denne.
- spotreba se na mesto pohybuje kolem 12l/100km kombinovane (cili dlouhodoby prumer sem pocital ze je 10,5l/100km a pianko dalka se s tim da jet za 9l/100km
-auto nepozna kopec (leda ze by byl moc prudkej a diky snizeni tam nemohlo vyjet :D
-diky snizeni auto paradne sedi na silnici a chova se skoro jako motorkara. Sestivalec zarucuje rovnomerne a hlavne dostatecne rozlozeni vykonu v celem spektu otacek.
- na auto se nevztahuje ekologicky poplatek. Kdyz jsem ho koupil bylo v poloprevodu jeste pred zavedenim onoho eko zakona a ja ho prihlasoval jiz kdyz zakon platil, cili tim ze bylo v poloprevodu tak sem poplatek neplatil a tim ,ze po zavedeni byla jiz splnena prvni regictrace vozu tak ani dalsi majitel jiz platit nebude.
na vsechna mozna fota se muzete podivat bud v diskusi
http://www.323f.cz/forum...order=asc&start=400
a nebo na rajceti:
http://cuir.rajce.idnes.cz/ kde jsou fotky z vymeny motoru, z vymeny rozvodu, montaze odlehcene remenice a tak dale....
no a na uplnej zaver cena: 60 000kc
Ford Probe 2,5 V6 24v