logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123
Prosím pomoc už si nevím rady
Idaho Offline
#41 Vloženo : úterý 17. srpna 2010 15:50:12 (UTC)
Registrován: 18.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 20

Džony me sem navrtal do tohohle topicu tak se zeptám na pár věcí :
1) píšeš tlak paliva je OK - já se ptám kolik?
2) píšeš že ukazuje že plní příliš mnoho ( cituju ”rafička budíku vylétne hned nahoru” )- kolik plní?

Když chceš detekovat závadu musíš vedet alespon základní udaje. Už sem zažil experty co mi tvrdili že tlak paliva a pumpa je v pořádku, protože když odpojí hadici od lišty a sepne pumpu tak dostříkne benzín skoro tři metry ( ano závadou byla pumpa... )

Už ti tu nekdo napsal co s tím je a já sem stejného názoru - tebou popisované příznaky tomu odpovídají :
turbo plní moc ( viz budík ) z nějakého duvodu ( co zkusit WG actutator?? )a ECU ti proste utne palivo aby nedoslo k poškození motoru ( tzv Fuelcut ).
Neřešil bych spoustu vecí ketré s tím nesouvisí, jen vyhazuješ peníze jdi po prvotních projevech ( pokud je tlak v sání vysoký tak nebude vadné IC atd.. ).

Nekdo tu už nakousl zaseklou WG, ale pokud je v pořádku, tak co když je špatné ovládání WG ( práve ten actuator ).

no_namE303 Offline
#42 Vloženo : úterý 31. srpna 2010 14:28:05 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj tlak benzinu je kolem 4,5baru netesnost se mi zatim nepodařilo odhalit co se tyce WG tak to jsem vymenil cele i s tim elek. ovladaním tlaku, nejradsi bych byl kdyby ses mi na to podival ted jsem se vratil po 14 dnech takze opet zacinam resit tento problem.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
3 Stránky<123
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.