Džony me sem navrtal do tohohle topicu tak se zeptám na pár věcí :
1) píšeš tlak paliva je OK - já se ptám kolik?
2) píšeš že ukazuje že plní příliš mnoho ( cituju ”rafička budíku vylétne hned nahoru” )- kolik plní?
Když chceš detekovat závadu musíš vedet alespon základní udaje. Už sem zažil experty co mi tvrdili že tlak paliva a pumpa je v pořádku, protože když odpojí hadici od lišty a sepne pumpu tak dostříkne benzín skoro tři metry ( ano závadou byla pumpa... )
Už ti tu nekdo napsal co s tím je a já sem stejného názoru - tebou popisované příznaky tomu odpovídají :
turbo plní moc ( viz budík ) z nějakého duvodu ( co zkusit WG actutator?? )a ECU ti proste utne palivo aby nedoslo k poškození motoru ( tzv Fuelcut ).
Neřešil bych spoustu vecí ketré s tím nesouvisí, jen vyhazuješ peníze jdi po prvotních projevech ( pokud je tlak v sání vysoký tak nebude vadné IC atd.. ).
Nekdo tu už nakousl zaseklou WG, ale pokud je v pořádku, tak co když je špatné ovládání WG ( práve ten actuator ).