logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Ktore Probecko si vybrat?
Guest
#1 Vloženo : neděle 7. března 2010 12:39:37 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Zdravim vas z krajiny pod Tatrami! :)
Uz dlhsiu dobu uvazujem nad nejakym Probeckom, na take letne vozenie sa, potom pocas najtuhsej zimy sup do garaze a potom ked sa otepli tak zas von :)
Ale vobec vobec si neviem vybrat, ze ktore. Cenovy rozpocet chcem nechat co najnizsi, pretoze toto nebude moje hlavne auto, tak naco donho zas tak vela investovat. Pacia sa mi Probe I, pretoze mi pripomina tie uletene scifi casy z 80tych rokov a ked ho budem sanovat a garazovat, tak ho o chvilu pomaly predam ako daky youngtimer :) (preto aj hladam auto co najviac v povodnom stave). Jedine co sa mi nepaci, ze jediny dobry motor je s turbom a toho sa trocha bojim, taktiez sa mi nepaci ta hrdza, co na nich byva.
Probe II sa mi paci model s V6, ten klasicky i4 2.0 s 118konmi sa mi zda trocha malo na tu karoseriu, bohuzial tie V6tky som pomaly nikde nevidel. Ako je to u tohto modelu s koroziou - uz je pozinkovany?

Co by ste mi odporucali vy, ktore auto ma menej technickych much a ktore je vacsi kundolap? :D

Taktiez ak by niekto mal dake zaujimave ponuky, moze mi ich sem rovno hodit. (ale myslite na to, ze som z SK a ta legislativa.. no nic prijemne)

eiffel Offline
#2 Vloženo : neděle 7. března 2010 12:45:24 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
u vás se auto přihlásit dá celkem v pohodě, naopak v čechách je to lehce problém ;-)

Koroze na dvojkách nebývá velká, spíš je tam, kde byla karoserie narovnaná po nehodě.

Ty 2.2 zas tak špatně nejedou. Samozřejmě že V6 je trochu něco jiného ;-)

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Guest
#3 Vloženo : neděle 7. března 2010 12:48:38 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ja by som sa hlavne bal STK+EK, tam ma vacsinou zvyknu drbat a holt stare auto je stare auto..

2.2 turbo ci nonturbo? Ta turbo verzia je asi v pohode, len ta vykonostna krivka neni urcite to, co je pri V6 :P
Ale vravim, pri turbe sa bojim prave toho turba (olej, spotreba, pripadne pokazenie samotneho turba)

eiffel Offline
#4 Vloženo : neděle 7. března 2010 13:53:08 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jde o to, že jednička je určitě lehčí než dvojka a turbo dokáže spráskat kdejakou V6 ;-)

Samozřejmě designově dávám přednost dvojce.

I seriový auto v super stavu nadělá spoustu parády, nemyslím si, že by probe slušel nějaký sběsilý styling

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
white power Offline
#5 Vloženo : neděle 7. března 2010 14:14:59 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nevim kdo vypustil do světa tu píč... že jednička je lehčí než dvojka na srazu jsme to s JM porovnávali podle TP a oba máme napsáno 1300Kg tak nevim proč by měla bejt dvojka lehčí. Navíc podle performance probe je dvojka dokonce lehčí než P1 viz odkaz www.performanceprobe.com/info/specs/table_dim.htm

Když jedničku tak určitě turbo motor je skoro nesmrtelnej a když se používá správnej a hlavně kvalitní olej tak vydrží strašně moc. A životnosti turba bych se taky nebál navíc repase se dá pořídit od 4000 do 15000Kč záleží na stupni repase za 15000 ti zbyde jenom skříň turba a všechno bude nový.

Jedinej problém bych viděl v tom že sehnat zachovalou jedničku v co nejvíc původním stavu bude dost problém.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#6 Vloženo : neděle 7. března 2010 14:46:36 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
No, ja jsem mel jak P1 Turbo, tak P2 V6 a musim rict, ze vetsi zabava je s P1 TURBEM - ale fakt je ten, ze PUVODNICH a a zachovalych techto kousku je velmi malo. Sam jsem mel jedno a to bylo paradni! (to od clena Onderka)
Co se RZI tyka, tak NEBORENE PROBE nerezavi - tedy ne kastle. Na podvozku je to horsi, ale plecharina nic. Obcas teda SIBRY, nebo A sloupky, ale PODBEHY, PRAHY, DVERE atd. ne.

Rozhodne bych doporucil P2 V6 ale ted na prodej zadnou V6ku nemam. Brzy budu prodavat P2 ale s motorem 2,0 16v 85kW/115HP r.v.1995 v kuži, s klimou, se šibrem atd... cena bude kolem 50.000,- CZK kdyby nahodou! ;o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Guest
#7 Vloženo : neděle 7. března 2010 14:57:02 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Diky, ale to je trocha moc na moje pomery, za tolko si viem zohnat pripadne aj V6tku :)

Mnoo a jak je to s P1 turbo a olejom? Ja som pocul, ze po case to strasne zacne zrat olej, tlacit olej to turba, spalovat ho atd. Teda minimalne tuto informaciu mam od jednoho majitela P1T :)

a teda podzovok hrdzavie tak isto na jednotke ako aj na dvojke?

white power Offline
#8 Vloženo : neděle 7. března 2010 15:16:15 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Samozřejmě tohle se po čase stane u každýho turba, ale pokud budeš používat kvalitní olej a po ostřejší jízdě necháš motor dochladit než ho zhasneš tak se to dá oddálit a pokud k tomu dojde tak přetěsnění turba je ta levnější oprava kolem 4000 Kč. Ale každej motor má svoje u V6 zase občas odejde rozdělovač a taky to není důvad proč si V6 nekupovat. Musíš si uvědomit že si nekupuješ nový auto a všechno nebude ve 100% stavu, jde jen o to koupit auto v co nejlepším stavu aby pak následný investice nebyly několikanásobně vyší než cena samotnýho auta. Rozhodnutí jestli P1 nebo P2 je jenom na tobě.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Rob Offline
#9 Vloženo : neděle 7. března 2010 15:17:42 (UTC)

Registrován: 31.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 146
Bydliště: Liberec

to Pavelo: divnej výslech a úvahy Unsure
Kup raději něco ´lepšího´ Wink

white power Offline
#10 Vloženo : neděle 7. března 2010 15:19:27 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Podvozek u probe rezne stejně jako u každýho 15-20 let starýho auta, žádná tragédie pokud se o něj budeš starat.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Guest
#11 Vloženo : neděle 7. března 2010 15:48:20 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

No tak teraz ste mi naozaj nepomohli a nechali ma stale v rozpakoch..
Najradsej by som si kupil obe :D

Asi uvidim, ked budu peniaze, ze ake budu ponuky a rozhodnem sa podla kvality/ceny/motora...

zelena_zeme Offline
#12 Vloženo : neděle 7. března 2010 18:42:45 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
ber dvojku, V6 BigGrin taky jsem kdysi přemýšlel nad P1, ale nakonec i za cenu mírnýho zadlužení jsem vzal P2,a nelituju BigGrin je novější,hezčí, a já s ním měl jedinej problém - rozdělovač Smile

Guest
#13 Vloženo : neděle 7. března 2010 23:39:16 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Nj teoreticky ak by sa mi podarilo zjednat jedno veelmi pekne bordove P2 (ale len 2.0, co uz) na 1400€, by som mozno bral. Ved aj s 118konikmi sa da zabavit, nie? :)

Len jedna vec sa mi nepaci, na fotkach (aj ked ma zhasnute svetla) ma vsade vyklopene svetlomety. To vyklapanie je ovladane dajako samotne alebo to moze byt pokazene?

Guest
#14 Vloženo : pondělí 8. března 2010 1:57:26 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

A este by ma zaujimala jedna vec - ako je to so spotrebou pri tomto modele?
Zoberme si do uvahy, ze (hlavne ked som nezamestnany BigGrin ) jazdim dost ekonomicky, pomaly jak nejaky dedo v nedelu do kostola, tj zbytocne ziadne vysoke otacky, co najmenej brzdenia a vyuzivat hybnost auta.
Ale ked chcem, tak tomu viem aj riadne zadrbat a vyblaznit sa. Cize ma zaujimaju tieto dve hodnoty - ekonomicka jada a maximalna jazda.

eiffel Offline
#15 Vloženo : pondělí 8. března 2010 9:07:01 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
dvoulitr a dvaapůl mají skoro stejnou spotřebu, ale pocit z jízdy a výkony jsou někde jinde.

Jsem s V6 schopn jezdit za 8 litrů, ale rád si poslechnu motor a výfuk, takže 11 mám standart ;-)



________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thullo Offline
#16 Vloženo : pondělí 8. března 2010 12:21:15 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Pavelo:
Ke svetlum - rocnik 1993 mel tlacitko na vyklopeni svetel bez toho, aniz by svitily - bylo to pry kvuli zime a poruchach moturku svetel! Vyssi rocniky (1994-1997) uz tuto funkci nemaji!

Jinak 1400Euro = 35.000,-
coz je teda jen PORIZENI AUTA - pak mas ale veci jako ROZVODY, REMENY,OLEJE, FILTRY, GEOMETRIE, ZIMNI KOLA+GUMY atd... takze se dostanes na jakou cifru??? :o)

Ja ti nabizim 50.000,- ovsem s tim, ze je to 1995 (provoz 1996) a ma proti tvemu KUZI, SIBR a parkovaci senzory v zadu. Take k autu je 8ks ALU KOL - 4x LETNI se super vzorkem na 3sezony aspon, 4x ZIMNI taky se super vzorkem na 3sezony aspon. Navic bude nove vymeneny OLEJ, FILTRY, PLOCHE REMENY, ROZVODY, CHLADICI KAPALINA atd...!
Proste jen SEDNOUT a JEZDIT! A taky na auto davam ZARUKU - coz se jen tak nevidi! Takze si to opravdu DOBRE rozmysli :o)

Jinak ale OBECNE zastavam nazor, jako EIFFEL - tedy radeji si kup 2,5 V6 :o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Guest
#17 Vloženo : pondělí 8. března 2010 13:28:57 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

No jo, to je celkom v pohode cena, ak sa zoberu v potaz vsetky tie veci, co ponukas :)
Len sa bojim jednej veci - je to rocnik 1995, ci by som nemal s tym problemy s prihlasenim. A ako je to auto na tom s STK a EK, v pohode to zvlada?

Guest
#18 Vloženo : pondělí 8. března 2010 13:51:14 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Sad
no nic, jeden neprijemny telefonat a zistil som, ze ta $$$ situacia nebude asi taka, ako som si predstavoval, cize toto leto bud nic alebo skusim naskrabat na nejake PROBATKO I (samozrejme turbo, tych 82kw je smiesnych), pekne sa s nim pohram cez leto, na zimu do garaze, na jar predame a o rok snad bude P2 :D

ved treba ist na tie auta chronologicky, nie? :D to je jak zacinat pozerat Harryho Pottera 2 namiesto jednotky :D

Thullo Offline
#19 Vloženo : pondělí 8. března 2010 14:08:52 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
STK a EK jsou NOVE! Auto je naprosto v poradku, vse funguje jak ma - ale ted se na nem jeste dela -nabizet budu az tak za 14dnu-max 3tydny :o) No ale nevadi, drzim pesti pri vyberu PROBECKA at uz koupis jakekoli!

A jinak co se te chronologicke posloupnosti tyka - nekdo to tak ma, ja jsem vsak mel nejdrive PROBE 2 a az pak 1 - no a musim rict, bylo to jako by to byly 2ruzna auta spolu nic nespojujici... ale obe probecka jsou SUPER :o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Guest
#20 Vloženo : sobota 13. března 2010 14:34:50 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Nasiel som si jedno pekne P1, ale nechapem jednej veci.. ono ma jeden stierac alebo je to pokazene?

pozrite si foto



Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.