logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Automatická převodovka
Hunter-X Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 13:48:14 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

Tak a je to tu po dvou letech znova, stále jsem můj problém s mojí automatickou převodovkou nevyřešil a stále celé dva roky dělá to samé
viz.: http://probeclub.cz/foru...e&Forum_Title=Pokec

Tak zkouším zda se s tím někdo již nesetkal, případně zda někdo trošku víc nevidí do automatických převodovek u tohoto auta.

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetin
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
white power Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 19:27:56 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
[quote]
Dnes jsem koumal servisni manál pro PROBE a konkrétně se zaměřil na převodovku. Našel jsem tam plno zajimavostí a mimo jiné i čidlo teploty převodového oleje a nejaký Torque Converter Clutch, který je omezen při nízkých převodových teplotách, měl by údajně upravovat pomocí Electronic Pressure Control (EPC) tlaky pro teplotu. Tak mě tak napadlo, že když poslední výměna převodového oleje vůbec nepomohla tak by mohl být teoreticky problém v tom teplotním čidlu. Co myslite?

EDIT: je pravda že se ale naposled neměnil filtr páč známý, co mi měnil motor, si na to netroufl a tvrdil mi, že to není potřeba.
EDIT: Ještě drobná poznámka, když je převodovka chladná, tak mi občas i trochu vynechává, musím vždy trošku prošlápnout plyn aby se chytla patřičná převodová rychlost. Jak se zahřeje tak už funguje relativně v pohodě až na to mírné cuknutí při přeřazení. Síla cuknutí zavisí na tom kolik tam mám otáček při přeřazování.
´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetin

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Hunter-X Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 19:39:33 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

Tak to jsem rád, že se nemusím bát, páč mám už dva roky strach že mi klekne, ale přece jenom bych to chtěl spravit, jednak mi to víc točí otáčky při stejné rychlosti (tzn větší spotřeba), bliká mi na palubce ta modrá kontrolka O/D a to kopaní taky není moc příjemné. Nehledě na to, že vypnutí 4. stupně pomoci toho tlačitka O/D nefunguje. O automatech vím jen to že fungují na bázi tlaku převodového oleje ale to je tak vše. Samozřejmě mám známého, který se hrabe v autech odjakživa a řešil bych to s ním, ale potřebuju nasměrovat správným směrem.

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetin
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
white power Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 20:17:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud to kopání není nijak extrémní a je to jen u studenýho auta tak by to neměl bejt problém. Chce to jen se studeným autem jezdit citlivěji a nedávat převodovce nářez tím že jí budeš za studena dávat kick down myslím že to jí život neprodlouží.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Hunter-X Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 20:37:23 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

ne, dělá to furt, akorat za studena vynechává úplně, ale jen když bliká ta kontrolka, občas tak na 100-200km přestane blikat a převodovka šlape bez problému (takhle to mám už dva roky), pak ale stačí rozjet to na 120km/h na cca 20 vteřin a kontrolka se rozbliká a začne kopat a nějakou dobu to tak zůstane, dřív se mi i stavalo, že kontrolka přestala blikat v průběhu jízdy, někdy šetrná jízda bez točení do otáček, někdy pomohla ostra jízda, teď už spíš přestane blikat po delším odstavení, ale zase to není podmínkou, chová se to strašně nevyzpytatelně. Vůbec nevím co to může být.

Jo ještě rozdíl v otáčkách když kope a bliká a když ne je tak cca 500 ot./min.

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetín
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
white power Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 20:58:40 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Teď mě napadlo že jsem úplně pitomej, protože jestli ti bliká kontrolka O/D tak ti hlásí že v převodovce je nějaká chyba.
Tady je návod jak zjistit kód chyby a co to znamená. Je to američtině, ale lepší než drátem do oka.
www.performanceprobe.com...elf/diagnostics/atst.php
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 21:22:56 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To Georgeno: pokud jsi ještě nevyřešil problém se svojí převodovkou tak v odkazu co jsem dával je diagnostika i na tvojí převodovku.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Hunter-X Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 21:33:34 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

mno jo ale tam píšou o nějakém zařízení co mi vypíše ty kódy (Super STAR II Tester or Rotunda Transmission Tester. compatible scanner)
Ale každopádně díky moc, tomuhle aspoň říkám nasměrování správným směrem ;-)

EDIT: nějaký nápad kde bych nějaký ten tester mohl sehnat?

EDIT2: Aha teď čučím, že tam je těch automatů víc a je tam i víc postupů, zítra to zkusím a uvidím.

EDIT3: Do řiti ja už jsem slepý, to jde jen na 2.5l pomocí vyblikání kódu na palubce, to mě na 2.0 nepůjde :(

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetín
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
white power Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 22:07:40 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
s tím voltmetrem by to mělo jít jen u 93 s novější budeš muset někam na diagnostiku, nejspíš do mazdy,
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Hunter-X Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 22:14:30 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

mno jo, takže zase nic sám nevyřeším :/
ale stejně se mrknu zda by to nešlo ikdyž mám ´94

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetín
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
white power Offline
#11 Vloženo : pátek 18. prosince 2009 6:20:52 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Myslím že to nepůjde :

Unlike previous models, there´s only one way to retrieve the codes from the computer... a Super STAR II Tester or Rotunda Transmission Tester. compatible scanner. Simply connect it according to the manufacturer´s instructions and write down the codes that appear.

Přeloženo:

Na rozdíl od předchozích modelů, existuje jen jeden způsob, jak získat kódy z počítače ... Super Star II Tester nebo Rotunda Převodovka Tester. kompatibilní skener. Stačí jej připojit dle pokynů výrobce a zapište kódy, které se objevují.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Hunter-X Offline
#12 Vloženo : pátek 18. prosince 2009 8:24:14 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

jj to jsem četl a přeložil si to bez problémů. To nasere, mám unikát, se kterým je víc problémů jak s obyčejným probkem.

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetín
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.