logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Repas spojkového válečku
eiffel Offline
#1 Vloženo : neděle 29. listopadu 2009 9:24:37 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Takže jsem sehnal za 138 korun sadu na repas a dnes se pustím do výměny, protože se spojkovýmu pedálu někdy nechce vracet zpátky. Fotky udělám.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
cuir Offline
#2 Vloženo : neděle 29. listopadu 2009 12:25:21 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Takže jsem sehnal za 138 korun sadu na repas a dnes se pustím do výměny, protože se spojkovýmu pedálu někdy nechce vracet zpátky. Fotky udělám.

________________________
2.5, V6 řvoun


parada...dalsi zkusenost :D to je vec co sem taky nikdy nedelal :D :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
eiffel Offline
#3 Vloženo : neděle 29. listopadu 2009 16:40:28 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
zradil mě foťák, takže v krocích:

Autokelly: Objednat a koupit repas kit na mazdu 626 GE hatchback rok výroby 91-97
Díl se nazývá: opravná sada pro pomocný spojkový válec FRENKIT - FK 519010



Vyjmutí spojkového válce je jednoduché. Potřebujete 12 klíč, osmičku klíč a to je všechno. Jo a nejdřív si musíte sundat přívod vzduchu k filtru.

Váleček drží na dvou šroubech.

Je potřeba ho rozebrat a vyčistit. Může se stát, že vnitřní váleček bude poškozený a to jste v prdeli, protože ten musí být zdravý.

Po vyčištění, namazání vnitřku válečku brzdovkou sesazení a namazání odvzdušňovacího šroubu grafitovou vazelínou nasadíte váleček zpátky, připojite hadičku od spojkovýho válce, odvzdušníte spojku a tradá, můžete jezdit.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Venito Offline
#4 Vloženo : úterý 1. prosince 2009 19:45:12 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
je to celkem jednoduche, nejvetsi omrd je odvzdusnit valec po repasi, fena to spatne nasava kapalinu a spojkovy pedal zustane viset na podlaze.
Jenom dodam fotky z moji repase, stara necele 3 roky a vsecko slape jako hodinky takze za tech 130kc co me to stalo to fakt stoji:)





ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

white power Offline
#5 Vloženo : středa 2. prosince 2009 7:38:43 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já to odzvdušňuju tak že do velký injekční stříkačky naberu brzdovku a protlačím jí přez odvzdušňovák do nádržky, není k tomu ani pořeba druhej člověk a je to odvzdušněný za minutu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
eiffel Offline
#6 Vloženo : středa 2. prosince 2009 13:58:30 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
to mě taky napadlo, ale nakonec jsem to dělal ve dvou a bylo to hotový za chvilku, důležitý je, aby byl prázdnej maximálně ten váleček a ne vedení

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.