logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Nemrznuca zmes
Undertaker Offline
#1 Vloženo : pátek 18. září 2009 9:28:46 (UTC)

Registrován: 28.07.2008 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Topolčany

Potreboval by som poradit aku nemrznucu zmes mam do svojho probe dat a tiez ci moze nastat pri vymene nejaky problem z odvzdusnovanim alebo tak na co treba dat pozor BigGrin

madaros Offline
#2 Vloženo : pátek 18. září 2009 14:52:43 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

normal nakej fridex a zřeď ho na nějakou rozumnou teplotu..

a odvzdusnovani by nemel byt problem,to si uděla auto samo,jen po par dnech zkontroluj a popř dolej a jeto.. :)

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Koudy Offline
#3 Vloženo : pondělí 21. září 2009 0:55:36 (UTC)

Registrován: 09.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 318
Bydliště: Praha

No, asi by nebylo dobrý míchat barvy a lejt tam klasický fridex.
Nejlépe co tam bylo, tzn. kapalina na bázi ethylenglykolu - zelená, modrá.
Ředit 1:1 s vodou a nejlépe destilovanou.
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)
Kaprolet Offline
#4 Vloženo : pondělí 21. září 2009 22:56:34 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Přesně tak. Hlavně žádný přiblblý experimenty s mícháním rozdílných kapalin. Za ty prachy co stojí nemrzka následné problémy nestojí.
Renni Offline
#5 Vloženo : úterý 22. září 2009 0:23:34 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
tady někde už mrzne??já furt jezdím v tričku v kabriu BigGrin

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Undertaker Offline
#6 Vloženo : středa 23. září 2009 19:43:26 (UTC)

Registrován: 28.07.2008 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Topolčany

Nemrzne ale nerád by som to menil ked bude!

Jasné že nebudem miešat len som chcel vediet akú mám kúpit lebo originál bola hnedá a kalná, teda som nevedel ako dalej. Tak sim to dnes vipustil nalial len čistú destilovanú vodu zatial

Džony Offline
#7 Vloženo : sobota 31. října 2009 15:02:27 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zdar lidi řešim stejnej problém s vodou a jelikož mam svoje probeso teprve 4 měsíce úplně se v tom nevyzná byť už sem tam lecos spravoval.Třeba marně bych tam hledal espansku ale jak jinak mam zjistit množství chladící kapaliny??A kam dolejvat napravo (u plastový části sání) nebo nalevo u motoru??

cuir Offline
#8 Vloženo : sobota 31. října 2009 19:05:58 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Zdar lidi řešim stejnej problém s vodou a jelikož mam svoje probeso teprve 4 měsíce úplně se v tom nevyzná byť už sem tam lecos spravoval.Třeba marně bych tam hledal espansku ale jak jinak mam zjistit množství chladící kapaliny??A kam dolejvat napravo (u plastový části sání) nebo nalevo u motoru??



vo jakej jde motor? 2,5 nebo 2,0 ?
v zzasade je postup stejnej,
najdes vypustak (prava strana pod chladicem)
vypustis vodu , zavres vypustak, a zacnes lejt novou pres tlakove vicko , pokud se jedna o 2,5 tak je to jedno kterym to tam budes lejt ,ale obe dve mej otevrene. Az bude hladina dosahovat spravné urovne (bude zaplaveno i hrdlo pro vicko (vicka) tak vicko/vicka zavri a nalej vodu do expanzni nadobky tak aby byla hladina mezi min. a max. na vicko te nadobky by mela bejt pridelana plastova merka.
Tot vse, po nastartovani a ujeti par km ,zkontroluj hladinu v expanzni nadobe a pripadne ji dopln, system si natahne potrebnou vodu sam a vzuch vytlaci ven.

A uz se kurna naucte psat co kdo mate za motory a nebo si vyplnte podpisy. Ty motory proste nejsou stejny :D :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Džony Offline
#9 Vloženo : sobota 31. října 2009 19:58:39 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Pardon :D mam 2,5ku.Espanskou myslíš to malí plastový černý tušim že to má i přepad a je to (když koukám do motoru) tam napravo před saharou?Navíc to víčko týhle ”espansky” mi nejde sundat já ho otočil cca o 360stupňů takže se uvolnilo ale vytáhnout nejde...

Džony Offline
#10 Vloženo : sobota 31. října 2009 20:04:20 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Jo a kolik toho tam cca naleju? Abych věděl jak to zředit...
Předem moc díky bez všech rad tady z klubu bych si v tom autě ani nevyluxoval koberečky
PS: moc jsem za to víčko nebral takže jestli je jen potřeba trohu víc hrubý síly tak jsem zaváhal...

Nell Offline
#11 Vloženo : sobota 31. října 2009 21:35:42 (UTC)

Registrován: 25.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 191
Bydliště: Prague

ukážu ti to, zavolej, číslo jsem ti sem psal. EIFFEL

________________________

A můj starej Ford dozpíval písně z cest - jako já,
jenom on ví, co už jsem viděl měst - co bude dál.
cuir Offline
#12 Vloženo : sobota 31. října 2009 21:55:23 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

....bez všech rad tady z klubu bych si v tom autě ani nevyluxoval koberečky
....

zajedes na benzinovou pumpu, u slecny za prepazkou si rozmenis penize na drobne aby to pozral automat a vhodis minci dle navodu do automatu. V tu chvili zacne proces vysavani.
Vytahni vsechny koberecky z auta a vyklepej je (tohle doporucuji udelat jeste pred aktivovani vysavace-vhozeni mince) vysavac je totiz na cas a cas bezi kaamo :D :D )
takze koberecky si vyklepal-vetsinou bejva vedle vysavace na lepsich pumpach primo rohoz o kterou koberecky muzes vyklepat opravdu dukladne.
Nyni tedy vhod minci do automatu a uchop hadici od vysavace. Zacni s ni pomalu a ucine prejizdet inkriminovana mista -rozumej koberecky v aute, ktere jsou zaspinene-nehledej v tom zadne dvojsmysly ;)
je pravdepodobne ,ze vsechny zaspinene koberecky a sedadla nevysajes na jednu minci (cas je prilis kratky) proto sis rozmenil u pokladny a minci mas zajiste vic a proto pouzij druhou minci az se ti bude zdat ze ta hadice co drzis v ruce uz ten bordel zkratka nejak nebere.
Az budes mit vysaty hlavni koberec v aute a sedacky, nezapomen na kufr (ten doporucuji vystehovat take pred zapocetim vysavaciho cyklu.
Na zaver vysaj i male koberecky ,ktere si vyndal a dukladne oklepal. Vysavani zakonci naskladanim veci do kufru a aplikaci malych koberecku an sve misto.
Doufam ,ze ti tento navod pomuze v reseni tveho problemu ;)
preju prijemnou zabavu.
pokud budes jeste neco potrebovat staci jenom zavolat :)SmileSmile
Ford Probe 2,5 V6 24v
Džony Offline
#13 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 0:02:23 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Chlapi sem úplně na měkko :D :I

Guest
#14 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 11:45:35 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Máte představu kolik je chladící kapaliny ve 2,5?

eiffel Offline
#15 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 12:07:54 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
já jsem koupil 6 litrů nemrznoucí směsi a bylo to tak akorát

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
DannyW Offline
#16 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 12:19:36 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
tak teď už tady najdeme opravdu návod na všechno - ten postup vysávání mě fakt dostal BigGrin

Ale teď k tématu jak je to s těma víčkama? Taky jsem je otočil, ale nešli mi vytáhnout, tak jak píše Džony. A pochopil jsem to správně, že dolívat se má přes jedno z těch víček a až pak to dolít do expanzky nebo to je jedno? Že bych to nalil do exp.? Confused

______________________________
Probe GT 2,5 24v, ´93, silver metalic
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
cuir Offline
#17 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 21:53:30 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

tak teď už tady najdeme opravdu návod na všechno - ten postup vysávání mě fakt dostal BigGrin

Ale teď k tématu jak je to s těma víčkama? Taky jsem je otočil, ale nešli mi vytáhnout, tak jak píše Džony. A pochopil jsem to správně, že dolívat se má přes jedno z těch víček a až pak to dolít do expanzky nebo to je jedno? Že bych to nalil do exp.? Confused

______________________________
Probe GT 2,5 24v, ´93, silver metalic

vicko mezi hlavami neni tlakove (cili nema pruzinku) vicko na te male nadobce je tlakove a ma za ukol upustit vodu a take prisat vodu z expanzni nadobky (proto tam vede ta hadicka.)
Ja vodu menim tak ,ze to cele vypustim a pak to tam leju vickem mezi hlavami, ale otevrene mam obe vicka, stojim an rovnem povrchu a az se ukazi hladiny v hrdlech obou vicek tak je zavru a doleju do expanzky mezi rysky. Po par kilometrech skontroluju hladiny pod vickama a doplnim vodu v expanzce...nevim co je an tom tak nepochopitelneho :) naprosto logickej postup preci :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Džony Offline
#18 Vloženo : úterý 3. listopadu 2009 17:03:39 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
paráda tak asi nic upouštět nemusim za pomoci eiffela sem dolil necelej litr a pak další necelej litr na pumpě...:D

eiffel Offline
#19 Vloženo : úterý 3. listopadu 2009 18:14:14 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
no hlavně že ti to běhá, a začlo to asi i topit, co? Teď to projeď a pak nějak zkontroluj, aby jsi neměl hadice zase suchý.

Sorry že jsem tak rychle vypadl, ale nebyl čas, musel jsem zase letět po práci :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Džony Offline
#20 Vloženo : středa 4. listopadu 2009 18:22:34 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
jo jo nic se neděje a moc díky...Topí mi to kupodivu pořád stejně (až překvapivě dobře a brzo),ale povedlo se mi přelít i když nevim jak normálně jsem dolejval podle návodu tak, aby v espanzce bylo na rysce F, ale když jsem dojel ráno ke škole tak hladina byla na expanzce už vidět (cca 10cm pod víčkem) a docela pěkně to šumělo až klokotalo ale natlakovaný to nebylo tak nevím co si o tom myslet...Každopádně to z tý expansky vytáhnu aby to bylo jen na Fuel kdoví co by to přelitý dělalo.Jinak motor pořád chcípá když je studenej a teplej drží otáčky kolem půl tisíce tak to snad pořešíme na srazu...

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.