logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Pomóc!!Volnoběžnej ventil!!
Džony Offline
#1 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 16:53:21 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zdravim všechny Probečkáře!
Sem čerstvým majitelem svého vytouženého Probe ale radost z něj mi kazí volnoběžnej ventil je zatuhlej a chcípá mi to seš mu síly stačej!!Už jsem se k němu dostal ale tím to skončilo...Vůbec nevím jak ho sundat pokusil jsem se s ním pootočit, hejbat s ním všemi směry ale nehne se ani o půl mm.Dělal na tom už někdo??Jsem z toho fakt zoufalej nedá se s tim skoro jezdit (jsem z Prahy takže halda semaforů...)Předem díky za všechny rady a typy!!

lugiano Offline
#2 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 17:03:34 (UTC)

Registrován: 28.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 77

cauves džony,me to taky nedavno chcipalo,tak jsem si taky hral s volnobeznym ventilem,a pak jsem si vsiml ze mam malou dirku za vahou vzduchu v tom koleni co vede do saniBigGrin,tak jsem to prikryl prstem a volnobech byl v cajku,jen jsem ho pak musel zpatky dostelovat tak jak byl.tak se nejdriv cihni jestli ti to nesaje jeste nekde vzduch jako meBigGrinBigGrin

Tratos Offline
#3 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 18:20:06 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Také jsem měl dírku v koleni před klapkou v tý harmonice. Zatím jsem to zalepil lepidlem a snad budu mít od Thulla nový...

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Džony Offline
#4 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 21:56:00 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ne dírou v sání ani váhou vzduchu to neni to jsem měl celý venku (harmoniku sem měl taky děravou takže jsem na to sdělal celou izolačku.A jak ty si se lugiáno do toho ventilu dostal??Já s nim ani nehnu a zase jsem se bál abych ten plast nerozlámal protože sem slyšel že se už ten plast podílí na chodu toho ventilu.Minimálně ho chci vyndat vyčistit a promazat jenže to pude jen těžko, když se do něj ani nedostanu...
Zatim džony...

lugiano Offline
#5 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 22:16:22 (UTC)

Registrován: 28.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 77

tak kazdej mluvime o necem jinym,ja myslel jak mas u sani tu klapku tak za ni jsou dva nebo tri sroubky,ti si nastavis chod volnobehu,aspon to tak slo u me...

eiffel Offline
#6 Vloženo : středa 12. srpna 2009 0:44:00 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Já měl hrozně zasranou klapku a dělalo to neplechu, zkus vyčistit klapku

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Wesker Offline
#7 Vloženo : středa 12. srpna 2009 11:27:33 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
co ze je to za motor?

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#8 Vloženo : středa 12. srpna 2009 15:38:49 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Mam 2.5 V6 Mazdu motor.Mam namysli ten plastovej válcovej tubus co je zadělanej do toho litinovýho bloku pod škrtící klapkou a vedou k tomu dva dráty.Ani to neni vidět pokavaď neni sundaný sání.To podle Dana Menšíka musim nějak sundat rozebrat a vyčistit.Jenže to nejde ani rozebrat a sundavat celej ten blok se škrtící klapkou se mi zas nechce protože by to znamenalo nový těsnění...

Džony Offline
#9 Vloženo : středa 12. srpna 2009 17:21:47 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Jinak klapku jsem čistil a otáčky nastavoval.Taky když mam studenej motor a jedu na sytič tak mi to drží otáčky pefektně ale jakmile má nastoupit volnoběžnej ventil tak je konec...Prostě se do toho budu muset dostat ale vůbec nevim jak...

eiffel Offline
#10 Vloženo : středa 12. srpna 2009 17:51:28 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tohle bude ta klapka a taky se podívej na vodu, pokud je to zavzdušněný, dělá to kokotiny

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Džony Offline
#11 Vloženo : čtvrtek 13. srpna 2009 14:30:40 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ví teda někdo jak ten volnoběžnej ventil rozebrat??

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.