logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Vymena brzd ...
Rostakd Offline
#1 Vloženo : sobota 18. července 2009 15:24:12 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak sem se z brachou pustil na vymenu brzd na Hany probecku ... Vice na fotkach ...

http://rostakd.rajce.idnes.cz/B..._Probe_II_2.0_16V/#album

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Kaprolet Offline
#2 Vloženo : sobota 18. července 2009 22:34:26 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Je to jsem dělal před měsícem abych mohl na STK! PZ mi nebrzdilo vůbec, LZ jen přibržďovalo. Byla to trochu pakárna. Měl jsem totálně zarezlý spodní vodící čepy na zadních třmenech. Zbytek byl jen klasicky v pytli.

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
Venito Offline
#3 Vloženo : středa 22. července 2009 19:29:00 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Rosto mas to hezke:) take sem delal pred 4 rokama kdyz jsem probaka dovezl, drzi to dodnes a kotouce se tvari ze dalsi 4 roky vpohode daji:)
Mimochodem me pobavil ten trabant na spalkach, z ceho na co si prehazoval brzdy? :)))

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Rostakd Offline
#4 Vloženo : středa 22. července 2009 20:36:29 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Neboj ten trabi neni muj :D pujde na sesrotovani brzdy na probko byli samozrejme fungl novy :)

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Bad Offline
#5 Vloženo : pondělí 27. července 2009 22:49:01 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Fungl? jakože si dával i nový třmeny? Na kolik tě ta sranda vyšla? Jinak to vypadá fakt suprově, jen by to chtělo větší kotouče, aby to za ráfkama nějak vypadalo....
Bylo to auto na polínkách stabilní? Podle fotek to moc nevypadá...to víš, já sem za to dostal pojeb, tak na to tedka dávam bacha :-D
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
cuir Offline
#6 Vloženo : pondělí 27. července 2009 23:13:43 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
heled jedna takova technicka...kdyz se delaj brzdy tak je vhodne natrit barvou aji tahle mista...viz foto..ja to neudelal a zaclo to tam reznou a vypadalo to pekne hnusne :( vsechno bylo krasne ,ale ta mista kde se desticky nedotykaji orezla asi za 14 dni. cili kdyz se to natre tak to je pak pekne porad.
http://www.mazdaclub.cz/...cs/articles/36/brzdy.jpg

Ford Probe 2,5 V6 24v
eiffel Offline
#7 Vloženo : úterý 28. července 2009 0:38:10 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To by mě zajímalo, jaká barva vydrží ten žár od brzd... Stejně se ta barva vypálí okolo... A nebo jezdit jako důchodce a nebrzdit...

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Docthor Offline
#8 Vloženo : úterý 28. července 2009 13:47:36 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Já to natřel Alkytonem a drží i když brzdím jako prase :-)

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ... Je hezké vidět dítě jak leze po trávě. Do tý doby než jí začne hulit


Rostakd Offline
#9 Vloženo : úterý 28. července 2009 15:39:36 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Trmeny se nemenily. Na tech spalkach to drzelo stabilne a nikdo stim nehnul. Ja to natiral hemeraitem a na cenu se ti zeptam ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
cuir Offline
#10 Vloženo : úterý 28. července 2009 16:44:01 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
eiffel: delaji se barvy ve spreji primo na brzdy a nebo pak barvy na vejfuky a to az do 800stupnu celsia...cili to je to nejmensi...

Ford Probe 2,5 V6 24v
Kaprolet Offline
#11 Vloženo : úterý 28. července 2009 23:11:26 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Dělá je budto Foliatec za těžký peníze anebo Motip za lehčí peníze. Fakt je že Alkyton udělá stejnou službu za pár korun.
madaros Offline
#12 Vloženo : středa 29. července 2009 19:39:21 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

muzu se te zeptat na kolik te vysli kotouce a desky na předek ?! diky

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Rostakd Offline
#13 Vloženo : středa 29. července 2009 20:56:28 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Predek : Kotouc 1ks 620kc a 600 desky

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Venito Offline
#14 Vloženo : úterý 4. srpna 2009 20:58:40 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ja kotouce natiram stejne jako Cuir jednou do roka vzdy kdyz na jaro prezouvam na letni kola. Klasicka vypalovaci stribrenka v male plechovce za cca 50 kc a vpohode to vydrzi cely rok. Orezle to vypada fakt hnusne, vyplati se koupit kotouce s vrchnim zinkovanim, nebo to k nejakemu znamemu nechat pozinkovat :)

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Džony Offline
#15 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 17:16:50 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
O brzdách nemůžu ani slyšet koupil jsem probe které 2roky stálo a mělo (z nepochopitelného důvodu) moc uzké zadní destičky takže musel i kotouč ven (naštěstí dost silný cca 11mm)na stažení soustruhem...Ovšem na povolování asi tří sroubů mi zmizela půlka plechovky WDčka + podložený hever se kterým se mi povedlo díky hmotnosti auta ty prokletý tři šrouby povolit...Byl to boj!!

Renni Offline
#16 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 22:02:03 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
tak jsem byl nucen koupit nové přední desky Remsa 1200,- nechtěl jsem njaky ty sračky za 600,-ale ono bytobývvalo jedno na těch mých jetych kotoučích... a včera mi ulítly v slejváku nahovnotuningovéé stěrače,tak donucen origo na Probe za 755kč...

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Rostakd Offline
#17 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 22:39:03 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
jojo ty tuningove starece me ulitly taky :D

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
eiffel Offline
#18 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 23:10:04 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Já kupuju ty bezramínkový a chce za jeden 150 korun. Už bych se k ramínkum nevrátil, tohle stírá i při vysoký rychlosti.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Guest
#19 Vloženo : čtvrtek 26. listopadu 2009 12:54:10 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Když jsme u těch brzd brzdit mi brzdí, ale snesl bych trochu ostřejší účínek. Jaké máte zkušenosti ... děrované, drážkované kotouče v kombinaci s origo destičkama či já vím keramické nebo z čeho to dělají různé tuningové kotouče destičky ... slibují 35% nárust brzdné intenzity. Momentálně mám ferodo dost rychle ubývají ...to jim nezazlívám za to můžu asi já :I ale pořád nic moc. Nebo jiný posilovač?

Ford Probe 2.0, Ford Probe 2,5
eiffel Offline
#20 Vloženo : čtvrtek 26. listopadu 2009 14:15:11 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
koupil jsem ATE desky a ATE kotouče, abs klepe i na suchu. Měl jsem děrovaný a větší shity nebyly...

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.