logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
LPG do Probe
Guest
#1 Vloženo : středa 24. června 2009 10:34:57 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Zdravím,

chci se zeptat jestli někdo viděl dávat do Probečka LPG, kolik to tak stojí, kolik to pak žere... jaký to má vliv na výkon a nějaké info k tomu... a jestli to není ”zkažení” potenciálu toho motoru. Dík GfL

eiffel Offline
#2 Vloženo : středa 24. června 2009 10:38:45 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
bude to žrát o 10% víc, na V6 to stojí kolem 40, na dvoulitra kolem 30.

Mluvím o sekvenčním vstřiku, kde zůstane zachován výkon.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Wesker Offline
#3 Vloženo : středa 24. června 2009 10:42:30 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
LPG nebrat! Je to humus humusny,nejede to a smrdi.stravil bych to tak maximalne v nejake felcce.Ale kdybys prece jen chtel,videl sem i tazne na Probe BigGrin

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Guest
#4 Vloženo : středa 24. června 2009 10:44:49 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Sorry že se tak blbě ptám ale o 10% víc čeho?

Protože mě,když jsem si to jen tak vhlavě přepočítaval vyšlo, že cenově by to mělo vycházet někde kolem cca 1Kč / km. Mno 30 000,- není zrovna málo...

eiffel Offline
#5 Vloženo : středa 24. června 2009 11:04:24 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tak dá se tam dát výparník do sání, stojí to deset, nepojede to, bude to žrát 15 litrů plynu na 100 a bude to smrdět

Wesker, kolika autama na plyn jsi jel?
Právě že v té felině to nejede, protože už ta 1.3 je na to auto slabá, takže 100 kilo v kufru to totál zabije.

Jezdil jsem fáčkem na plyn a to byla trága a pak jsem jezdil V6 Citroenem C5, 3 litry a to jelo naprosto shodně jako na benzín, jen s polovičními náklady. Rozdíl byl v ceně zařízení a taky v jeho kvalitě. Sekvence je sekvence

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
madaros Offline
#6 Vloženo : středa 24. června 2009 14:52:04 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

eiffel: souhlasim, ja jel v BMW 2.5V6 se sekvenci, jely sme na moravu,dalnice tam i zpatky 180.. v benzinu-hrozna raketa.. v plynu cca 1,3 KC/Km.. nadhera.. vykon nepoznatelnej,ukazoval mi co se stane kdyz prepne na benzin a zpet, nic neni cejtit,jen vitr v nadrzi a penezence :)

GfLion: urcite sekvenci! jinak bych se toho nebal, spocitej si kolik najezdis rocne KM a tim ti vyjde za jak dlouho se ti vrati investice..

jde taky oto jestli mas 2.0 nebo 2.5

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Piwko Offline
#7 Vloženo : středa 24. června 2009 15:31:31 (UTC)
Registrován: 02.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 72
Bydliště: Mladá Boleslav

Pro info: kolik vam zere probe na 100?At uz 2,5 V6 nebo 2.2Turbo?

eiffel Offline
#8 Vloženo : středa 24. června 2009 15:33:55 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
hodně kolísavý, někdy 8-9 a někdy 13-14. Podle toho jak se zrovna ráno probudím

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
PachezZ Offline
#9 Vloženo : středa 24. června 2009 15:40:51 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
ja co sem ted byl o vikendu ve lnarich pro narazniky tak za 300km projeto asi 22 litru... pohodicka... je fakt ze sem vetsinu cesty jel klobouk...

S 2.5
Kaprolet Offline
#10 Vloženo : středa 24. června 2009 16:42:25 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Normálně 8-9L/100km, maximálně 10L/100km. Tohle auto bych na lPG nepředělával. Ale do francouze P406 bebo C5 nebo Superba 2,8 a těchto podobných vozů s kterými se jezdí často a žerou určitě ano.

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
madaros Offline
#11 Vloženo : středa 24. června 2009 17:47:33 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

ja treba za 18 mesicu co auto mám zaplatil za benzin cca 80ooo,- za najetejch 27oooKM

najezdim cca 1500km/mesic, jezdim za 10L/100km=3kc/1km

s LPG by to bylo pri cene 14Kc/L cca 1,4kc/1km = 140Kc/100km = 2100Kc/Mes * 18mesicu = 38ooo,-Kc za 27oooKm

takze jak nato tak koukam,tak kdybych si to nechal namontovat kdyz sem auto koupil,tak by se mi to ted akorat zaplatilo a uz bych jezdil pohodicku sakra :(

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Bad Offline
#12 Vloženo : středa 24. června 2009 20:23:12 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Cena se taky bude lišit podle toho, jestli si necháte dát jako nádrž válec do kufru nebo necháte zabudovat toroidní místo rezervy... Já bych rozhodně šel do toroidu.
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Docthor Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 25. června 2009 12:21:43 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tady vůbec nejde o to že ušetříš,nic neušetříš,jde o to,že když budeš jezdit levně,tak z toho vyplývá že budeš jezdit více a nebudeš se tak omezovat..já mám třeba rozpočet na měsíc 2500 kč..vím,že kdybych jezdil na plyn,tak mi rozpočet neklesne, jen prostě za stejnou cenu najedu více kilometru Smile

Tahle teorie je pouze má :-)

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ... Je hezké vidět dítě jak leze po trávě. Do tý doby než jí začne hulit


eiffel Offline
#14 Vloženo : čtvrtek 25. června 2009 14:37:35 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tahle teorie je celkem správná, ale více než 4.000 km měsíčně bych už asi nenajezdil ;-)

Už teď jezdím všude, víc to asi nejde ;-)

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Docthor Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 25. června 2009 16:05:04 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No ty jsi vyjímka BigGrin , znám málo lidí co najedou tolik km co ty,ani firma co rozváží léky nenajede co ty BigGrin

možná by jsi ještě něco najel,asi se málo snažíš..

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ... Je hezké vidět dítě jak leze po trávě. Do tý doby než jí začne hulit


opečko Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 25. června 2009 21:03:04 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
PROBE....PLYN.....PROČ ?

Lucazz Offline
#17 Vloženo : pátek 26. června 2009 0:13:18 (UTC)

Registrován: 15.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 177
Bydliště: Teplice

Podle mě se LPG vyplatí jen do aut s obsahem nad 3.5 litru a hlavně do osmiválců, probe zas takovej otesánek neni

Probe 24v 2.5 V6 1994
Probe 24v 2.5 V6 1994 Blue ..Minulost..
Probe 24v 2.5 V6 1994 Silver
Wesker Offline
#18 Vloženo : pátek 26. června 2009 0:19:27 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
nevim...nechapu...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
no_namE303 Offline
#19 Vloženo : pátek 26. června 2009 0:35:23 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Presne tak taky mi to neleze do hlavy co je tohle za nesmyslnou upravu na probe!!!! \jako reknu ti to od srdce to sis mel radsi poridit nejakej hybridni povoz, aspon to nebude smrdet
BigGrin.............ale mozna by i byla lepsi varianta treba si kup misto te maskarady rovnou nejakej levnej diesel na VW foru ti urcite poradejBigGrin tam umej i 3litry nafty na 100km to ani s tim plynem nedasWink Razz
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Renni Offline
#20 Vloženo : pátek 26. června 2009 1:08:57 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
jde oto,že probete se těžko vzdává když už ho máš,zároven 2auta nereálný pro někoho a náklady na benzin vysoké/zvlášt je-li využíváno ke každodenní práci a ne na víkendové výlety../ takže úvahy některých o LPG docela chápu,nicméně snížit(o něco) spotřebu lze i jiným způsobem,takže za mne LPG NEEE

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (7)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.