logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Začalo být hezky a začaly PROBlEmy
eiffel Offline
#1 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 20:22:47 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zaprvé, dnes jsem po 4 dnech vlezl do auta a nastartoval. Asi půl minuty běželo na 5 válců. Vyměním svíčky asi. Nic jiýho mě nenapadá proč.

Zadruhé, Renni má štěstí, že jsem měl vycházku, volal mi abych mu přivezl svůj rozdělovač, který prodávám.

Auto mu stojí u Miloše. Jako v pohodě, dovezl jsem mu rozdělovač a vyměnili jsme ho. Zúročil jsem praxi ve výměně rozdělovače :lol:
JENŽE: Auto nedává jiskru ani na jeden ze tří rozdělovačů,který jsme zkoušeli, nevíte jak se ovládá ten magiccar? Jestli to nemůže být nějak zabloklý nějakým tlačítkem nadobro?

Jo a první orázek je Rebel při práci:

A druhý je takový kvíz. Kde se sejde půlka probeclubu? Zaručeně u rebela na dílně. Sice bez členů, ale i auta se počítají :D


________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Tratos Offline
#2 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 20:51:42 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Probesraz bez členů :)

Koukám že to moje se za 3 týdny nehnulo z místa Sad.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
eiffel Offline
#3 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 21:41:30 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jo jo, za mnou (fotografem) je ještě wazzovo probe a za halou opečkova jednička :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
opečko Offline
#4 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 22:29:43 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
jenže moje je pojízdné a nevím proč mi rebel nazavolal a renni mohl odjet
doufam že ste nechtěli milošovi radit BigGrinBigGrinBigGrin

eiffel Offline
#5 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 22:51:58 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

jenže moje je pojízdné a nevím proč mi rebel nazavolal a renni mohl odjet
doufam že ste nechtěli milošovi radit BigGrinBigGrinBigGrin




miloš tam dělal něco na modrým kupé autogenem :lol: (peugeot)

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Renni Offline
#6 Vloženo : sobota 25. dubna 2009 2:11:27 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
JEEEEEŽIŠI Razz Probe-vrakáč a už jsem tam taky... no jestli má nějak zablokovanej start na Magicaru tak se z toho asi po....

Každopadně jedu si takle s rebelem večer na jeden pražskej street sraz a najednou mi spadly otáčky na nulu a konec.žadný škytání,cukání,koužení přdtím,nic! benzin ve všech ohledech vpoho,pojistky,to čidlo vzadu atd taky! rozdelovač(na co jsem spoléhal že bude v pr..)taky vpoho po vyzkoušení dalších dvou jak píše Eiffel..
o kabelch a svíčkách nemá cenu vůbec mluvit-novy.Napadá mne jen ten magicar,ale že by za jizdy se nějak přepnul na zablokovani staru proti zlodejům..? Tak dopr.proč to nehodí jiskru??? Miloš,rtebell Eiffel i já jsme na to zatím nepřišli a v patek odpo už nebyl čas to moc řešit....chjoooo Sad

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
PachezZ Offline
#7 Vloženo : neděle 26. dubna 2009 3:45:21 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak u me taky. dneska jedem pryc a po par km se to zacne prehrivat. zastavim. voda tam je, ani nesla para po sundani vicka , nic...
pomalu sme dojeli. cestou zpet - pustim topeni naplno at to chladi pripadne aspon tim. po cca 10km se to zase hreje, zastavim, koukam, vetrak se toci naplno, chladic je takovej vlaznej... napada nekoho neco ? pumpa ?

emseuro Offline
#8 Vloženo : neděle 26. dubna 2009 8:37:24 (UTC)
Registrován: 17.08.2008 (UTC)
Příspěvků: 62

Termostat

Kaprolet Offline
#9 Vloženo : neděle 26. dubna 2009 9:14:57 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na mém se měnila originál vodní pumpa před měsícemSmile. Víc se toho zatím za jízdy nestačilo podělat. Doufám že to bude v pohodě po tom co tady čtu.

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
eiffel Offline
#10 Vloženo : neděle 26. dubna 2009 11:31:55 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

Termostat




taky se k tomu přikláním, pokud jsi smíchal různý druhy nemrznoučky, tak se ti na něm mohla zatuhnout taková sračkoidní hmota a potom zůstane jen na malý okruh, což jasně nezvládně uchladit. Záležitost na opravu do pětikila.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
PachezZ Offline
#11 Vloženo : neděle 26. dubna 2009 13:25:50 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
mno dolil sem tam ve ctvrtek nebo kdy 3L cisty destilky...

Bad Offline
#12 Vloženo : neděle 26. dubna 2009 14:34:53 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
To se mi tedka stalo asi po 5ti denním odstavení taky... stačilo projet asi 5km a po problému. Na volnoběh byly otáčky asi 500 a druhý den už auto jezdilo bez problému...

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
eiffel Offline
#13 Vloženo : neděle 26. dubna 2009 16:11:31 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

mno dolil sem tam ve ctvrtek nebo kdy 3L cisty destilky...




a v zimě jsi doljval nemrznoučku? Vyndej termostat a vyčisti ho, pokud to nepomůže, tak novej

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Chladic Offline
#14 Vloženo : pondělí 27. dubna 2009 13:22:35 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

Rebele ty ses ostříhal vidSmile jinak k tomu přehřívání,bud termostat nebo pumpa,ja taky měnil termostat,ale ja měl zase jinek problem,když bylo chladněj tam sem to nemohl ohřát,se to zmetek šprajclo a zustal otevřenej,když sem jel rychlejc,tak mi teplota spadla na nulu:-)
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
PachezZ Offline
#15 Vloženo : pondělí 27. dubna 2009 14:14:25 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tak ve stredu se meni termostat, v tej nadrzce kam sem 2 roky dolival chladici kapalinu voda je, v chladici nebyla... takze sem nejspis idiot nebo nevim :|

eiffel Offline
#16 Vloženo : pondělí 27. dubna 2009 18:10:07 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Hele, a jestli je ta nádržka dole jako u dva a půle, tak to máš jen zavzdušněný. Já už do ty nádržky ani nedolejvám. To je zase výmysl to mít dole, co?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Wesker Offline
#17 Vloženo : pondělí 27. dubna 2009 18:22:20 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No a co takove vicko chladice? prece kdyz se motor zahreje,tak to tim vikem odpusti vodu do nadobky a kdyz chladne tak si z ni zas prisava.Kdyz to vicko nefacha tak to odpusti ale nenasaje zpatky,potom neni voda v chladici a v nadobce ano Wink Nebo taky muze byt dojebane to cerne cidlo na motoru a nejedou vetraky (teda pokud mas 93) To se stalo me a za boha ho ne a ne sehnat...Vyresili sme to odporem s mne neznamou hodnotou zapojenym na signalovy kabel a kostru a zas to slape jak hodiny...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP

Nejezdím rychle,létám nízko...

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
rebel_breed Offline
#18 Vloženo : pondělí 27. dubna 2009 21:30:43 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

to chladič:ano ostříhal jsem se,takže teď už nevypadám jako opice al e jako orangutan
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Wendulka Offline
#19 Vloženo : pondělí 27. dubna 2009 21:34:26 (UTC)
Registrován: 07.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Lnáře

ale rebele vždyť seš krásnej

rebel_breed Offline
#20 Vloženo : pondělí 27. dubna 2009 21:58:28 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

mno jo,wendy má zas šedej zákal
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.