logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Pretesneni motoru
PachezZ Offline
#1 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 1:30:44 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
mno sice to neni porucha ale kam jinam s tim. Tak nejak se nemuzu dobrat toho co vsechno je treba vymenit pri pretesnovani, prip co by bylo dobry vymenit ale neni to nutny. Ja temhle vecem prd rozumim (prinejlepsim vim co je tam za hlavni casti :D). Mel sem to puvodne v planu a po dotazu na odhad ceny za praci mi mechos rekl jak je to silene moc prace a ze to neni skodovka a ze minimalne den je vyndani motoru atd. Tak abych si udelal predstavu jestli se mu jen nechce nebo je to fakt takova ojebavka...

eiffel Offline
#2 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 4:25:17 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na co vyndávat motor? Pokud nebudeš dělat pistní kroužky, tak je to práce na pár hodin. Když jsem teď měnil motor, tak se těsnilo: olejova vana, obě vika ventilu a měnila se vodní pumpa. Ventilová vika se tesnila, protože olej chcal na svíčky. V materiálu to vyšlo bez pumpy na 1400 a práce litr. Takže se mu to spíš nechce dělat. Kdybys měnil i pistní kroužky, tak to se asi dá udělat i s motorem v autě, takže taky nevím. No a těsnění pod hlavou, pokud jsi to nikde neuvařil, a těsní, tak bych ho taky nechal...

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Rostakd Offline
#3 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 8:49:50 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jo pistni krouzky se taky meni z motorem v aute ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Chladic Offline
#4 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 9:13:45 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

přetěsnění se nechá udělat na autě v pohode,ale kroužky si dost dobře nedokážu představit,s motorem v autě,aspon teda u V6ky,to by byla hrozná mrdačka,to bych ten motor radši vyndal,než se stim vstekat :o)
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Rostakd Offline
#5 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 9:26:47 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jo prace by to byla,ale udelat se to necha ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
rebel_breed Offline
#6 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 10:30:26 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

souhlasim s chladičem,na kroužky je lepší motor vyndat a je to rychlejší,a jestli ten tvuj mechoš potřebuje den na to aby ten motor vyndal,tak to je fakt zabržděnej.
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
eiffel Offline
#7 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 12:09:01 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
ale jestli to je jen poblitý od oleje, tak není potřeba vyndavat motor, natož dvoulitr.

Mechanikovi se do toho nechce, a nebo to nedělal a bojí se toho

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
PachezZ Offline
#8 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 12:14:10 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tesneni by mely byt Mizumo. prave sem si rikal ze by se to vzalo komplet...

This Kit includes:

Full Gasket Set

1. Head Gasket Set
Graphite head gasket
Intake manifold gasket
Exhaust manifold gasket
Valve cover gasket
Viton valve stem seals
Other small gaskets

2. Conversion Set

Engine Bearings (Bearings Source: Either from ACL or KING Bearings. Quantity and Avalability of the bearings plays a big factor at the time of your order. Hence, I cannot guarantee the exact brand of bearing you will get.)
Main Bearing Set
Rod Bearing Set
Thrust Washer Set

We have Standard or Oversizes .010”=.25mm or .020”=.50mm

NPR Full Piston Ring Set (made in Japan)

We have Standard or Oversize .020”=.50mm


eiffel Offline
#9 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 12:40:33 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
komplet, komplet, ale nenapsal, jsi, jestli chceš dělat malou generálku, nebo jen přetěsnění vany a vík ventilů

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
white power Offline
#10 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 15:00:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Zrovna pracuju na jednom motoru do P1 Gt, kde dělám komplet přetěsnění (spíš GO) a počítám že se v dílech vejdu do 8000,-
Vyndání motoru z auta je v jednom člověku práce na 3-4 hodiny, takže jestli mechanik tvrdí že je to na celej den, tak bych si našel jinýho.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
PachezZ Offline
#11 Vloženo : sobota 18. dubna 2009 13:53:58 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
eiffel: tak ja nevim, kdyz poridim tuhle sadu tak co se jeste musi dat novy ? Mala GO obnasi co? jak rikam, tohle zrovna neni neco cemu bych nejak vic rozumel...

Nell Offline
#12 Vloženo : sobota 18. dubna 2009 19:01:33 (UTC)

Registrován: 25.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 191
Bydliště: Prague

malá GO: shodit hlavy, udělat pístní kroužky, nový těsnění pod palice, zabrousit ventily, nový těsnění pod víka ventilů, nový těsnění pod vanou.

Přetěsnění motoru: jen víka ventilů, těsnění pod vanou

ne to první je lepší hodit motor ven, na to druhý je to nesmysl

___________________________
Mám garážované auto, je pořád v servisu
Ale když jede, je to prima
Apollo Offline
#13 Vloženo : sobota 18. dubna 2009 22:20:42 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

tak tu malou GO dělám právě ted s kámošem, motor jsme taky vytáhli, akorát to dělám na 2,5L.

PachezZ Offline
#14 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 15:28:02 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Aháá, v tom pripade sem chtel delat malou GO. je teda potreba navic neco co neni v tej sade ?

Jarry Offline
#15 Vloženo : úterý 21. dubna 2009 8:05:49 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Malou GO dělej, jestliže nemáš tlaky ve válcích, nebo když máš velkou spotřebu oleje. Když ale teče olej pod víkem hlav na blok motoru stačí když se udělá jen to horní gumové těsnění.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
PachezZ Offline
#16 Vloženo : středa 22. dubna 2009 1:13:26 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
praveze mi prijde ze to zere olej jak svina... ale nepocital sem to na kilometry...

madaros Offline
#17 Vloženo : čtvrtek 23. dubna 2009 18:06:35 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

BTW: nahod na youtube zvuk toho tvýho novýho vejfuku, sem docela zvědavej :)

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
PachezZ Offline
#18 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 0:27:11 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zitra snad nejaky udelame...
jinak ta mala GO se ted asi teda nakonec delat nebude. musim poresit nejak vic ten volnobeh bo se to zase vratilo, mizi mi voda a zere olej. navic to chce udelat brzdy. svicky... mam rozpadlou jednu kost zadniho stabilizatoru takze ty taky vymenim - ve sklepe mam napravu od rebela tak vezmu z toho...

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.