logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Škube a škube
Jarry Offline
#21 Vloženo : úterý 21. dubna 2009 8:15:42 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

K problému Lucazze = špatný kabely ke svíčkám, projevují se nejprve mezi 2000-3000otáčkami, chce to všechny vyměnit.
K problému Lu s prsama :-) = určitě to nebude otřesovým čidlem pro pumpu, protože by psala že ho musela znovu nahodit, to čidlo totiž vypne a samo se už nevrátí. Doporučuju zkusit za tepla zda svíčky dávají jiskru a jít proti přes kabely až na rozdělovač ale ještě před tím otestovat čidlo snímače otáček.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Lu Offline
#22 Vloženo : čtvrtek 23. dubna 2009 12:55:09 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

OK...díkec za radu, jsem myslela, že to tam tento týden hodim a nic :-( Tak to snad zvládnu hned začátkem příštího.
P.S.: Jsem ráda, že některé konverzace pobavila :-))))))
Lu

Lucazz Offline
#23 Vloženo : čtvrtek 23. dubna 2009 14:48:25 (UTC)

Registrován: 15.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 177
Bydliště: Teplice

tak probecko uz je v servisu a problem v kabelech není..je to v těsnění protože do toho jednoho cylindru mi teče olej..jinak za celkový opravy jim vlepim 12000..je to dost ale mohlo to bejt horší. jak řikám no..narazil jsem hold na vylítanej kousek

Probe 24v 2.5 V6 1994 Blue ..Minulost..
Probe 24v 2.5 V6 1994 Silver
Lu Offline
#24 Vloženo : čtvrtek 23. dubna 2009 15:05:23 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Citace:

tak probecko uz je v servisu a problem v kabelech není..je to v těsnění protože do toho jednoho cylindru mi teče olej..jinak za celkový opravy jim vlepim 12000..je to dost ale mohlo to bejt horší. jak řikám no..narazil jsem hold na vylítanej kousek



Jestli tě to uklidní, tak já dala 12.000,- za výměnu rozdělovače za novej a čekala jsem na to 1/2 roku.....takže to buď v klidu, jsi na tom ještě o něco líp :-)

Lu Offline
#25 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 11:18:31 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Citace:

K problému Lu s prsama :-) = určitě to nebude otřesovým čidlem pro pumpu, protože by psala že ho musela znovu nahodit, to čidlo totiž vypne a samo se už nevrátí. Doporučuju zkusit za tepla zda svíčky dávají jiskru a jít proti přes kabely až na rozdělovač ale ještě před tím otestovat čidlo snímače otáček.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe

Tak jsem zpruzená :( V servise mi řekli, že čidlem to nebude, bo je v rozdělovači, ten je novej a při proměření bylo vše OK. Tak mi navrhovali to tam dovézt a nechat a oni projdou kabely, jestli to není v eletrice :( Takže kluci tam budou ohejbat drátíky a čekat, co bude a já za to zase můžu vysolit tisíce...jako mám po náladě! :-(

Thullo Offline
#26 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 13:40:36 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
ZKUS CIDLO SNIMACE OTACEK a k nemu vedouci dratek!!! To zkus jako prvni - viz zkusenost s coolgreyem!

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#27 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 17:23:11 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
ale jeste je podstatne si vsimnout otackomeru jak se chova pri tom chcipnuti.Jestli spadne na nulu muze byt chyba v napajeni,jestli pada pomalu v zavislosti na skutecnych otackach,tak bych hledal chybu v dodavce paliva.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Lu Offline
#28 Vloženo : pátek 24. dubna 2009 17:33:27 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Citace:

ale jeste je podstatne si vsimnout otackomeru jak se chova pri tom chcipnuti.Jestli spadne na nulu muze byt chyba v napajeni,jestli pada pomalu v zavislosti na skutecnych otackach,tak bych hledal chybu v dodavce paliva.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP

Nejezdím rychle,létám nízko...

Zejtra s tím jedu na Mělník, tak budu dávat bacha, ale jak to mám v paměti tak padá na nulu :( Kámoš ho měl jednou pučený a ted mi řikal, že se mu dokonce stalo, že jel..za jízdy to ”chcíplo” a jak jel z kopce nebo byl rozjetej, tak hned po chvíli mu to zase naskočilo. To jsem čuměla, protože to mi neudělalo nikdy, že by to zase samo naskočilo.
Lu

Lucazz Offline
#29 Vloženo : pondělí 27. dubna 2009 14:58:00 (UTC)

Registrován: 15.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 177
Bydliště: Teplice

tak auťák už je doma a už neškube stačilo jen těsnění ventilu, dál mám vyměněný celý palivový a brzdový potrubí a jednu přední poloosu..ještě našetřit na nový rozvody a je to(nevíte o nějakejch levnejch a kvalitních sadách?)

Probe 24v 2.5 V6 1994 Blue ..Minulost..
Probe 24v 2.5 V6 1994 Silver
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.