logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Škube a škube
Lucazz Offline
#1 Vloženo : úterý 14. dubna 2009 23:55:44 (UTC)

Registrován: 15.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 177
Bydliště: Teplice

tak jsem od pátku 10.4.09 pološťastným majitelem tohoto vozu. Je to docela vylítaný kousek má 190 000 najeto a brzdy čepy tlumiče pujdou ihned na výměnu ale o to nejde. Motor po odjetí z bazaru šlapal jako hodinky ale po pár kilometrech mě vždy zaskočila náhlá ztráta výkonu a škubání od 2 - 3 tisíc otáček. Řadím vždy kousek pod 3 tisíci takže ho nedusím ale vždy to chvíli škube a pak po pár minutách je to zase ok..napadá mě že občas vypadává jeden válec, ale jinak netuším o co jde..díky za rady Lucazz

Probe 24v 2.5 V6 1994 Blue ..Minulost..
Probe 24v 2.5 V6 1994 Silver
Thullo Offline
#2 Vloženo : středa 15. dubna 2009 8:49:02 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Skusil bych prokontrolovat jako prvni SVICKY a KABELY NA SVICKY - pak VZDUCHOVY FILTR a jestli nekde mezi SACIM POTRUBIM a VAHOU VZDUCHU neprisava vzduch... Tohle se totiz muze stat a oprava je pak brnkacka. No a AZ jestli toto nepomuze, sel bych hloubeji...

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
eiffel Offline
#3 Vloženo : středa 15. dubna 2009 9:49:33 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tak tak, může to být prkotina 8)


PS: Pokud to není totální ztráta výkonu, což byl rozdělovač, ale divný je, že to zakuckalo a pak se to chytlo a ještě 200 km to ujelo

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thullo Offline
#4 Vloženo : středa 15. dubna 2009 12:49:23 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Eiffel:
Vsechno jede bezvadne tesne pred smrti :o) (vlastni zkusenost)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Chladic Offline
#5 Vloženo : středa 15. dubna 2009 13:31:43 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

nebo ještě lambda sondyWink ja sem jednu omylem zničil,myslel sem že bude ok a když sem to tam dal tak to při tahu škubalo jak krávaBigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Mac Háček Offline
#6 Vloženo : středa 15. dubna 2009 21:20:44 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
tohle mi dělalo taky a byla na vině palivová pumpa...
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
Lucazz Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 16. dubna 2009 0:00:36 (UTC)

Registrován: 15.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 177
Bydliště: Teplice

nejdrive překontroluju ty svíčky a kabely..všiml jsem si že za studena jezdí tak jak má ale jakmile je teplota na normal tak to občas škube a skoro nejde za plynem..je to dost nepříjemný pořád kvuli tomu davam neutrál. Jinak, kolem kolika se tak pohybuje ta palivová pumpa?

Probe 24v 2.5 V6 1994 Blue ..Minulost..
Probe 24v 2.5 V6 1994 Silver
rebel_breed Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 16. dubna 2009 0:11:18 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

já mám jednu pumpu na prodej za 500
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Mac Háček Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 16. dubna 2009 0:25:31 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
no, mě to nejezdilo ani za studena..
Ted, mi to za studena jezdí perfektně, ale jak se ohřeje tak toškube při větších otáčkách,jinak to jede.. Ted to má elektrikář a skusí najít chybu...
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
Thullo Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 16. dubna 2009 8:39:28 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
To vypada i na ty blby svice! Mel jsem auto, ktery skubalo az po zahrati a prave krz svicek! Za studena OK! Chce to zkouset no...

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Lucazz Offline
#11 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 16:05:22 (UTC)

Registrován: 15.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 177
Bydliště: Teplice

tak jsem včera kontroloval kabely a hned u prvního válce zleva blíž ke mě jsem vypojil jeden kabel a byl plnej naký tmavý srágory takže to bude ten co nežhaví(asi)protože v jinejch cylindrech to bylo pěkně suché.. v utery to davam do servisu na kompletní prohlídku tak rovnou nechám vyměnit svíčky čepy atd.. a spravit prochcávací brzdovou kapalinu..jinak ale super vuz:D brzy vložím fotky

Probe 24v 2.5 V6 1994 Blue ..Minulost..
Probe 24v 2.5 V6 1994 Silver
Thullo Offline
#12 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 16:57:49 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
jj urco dej vedet co to bylo a foto taky!

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bad Offline
#13 Vloženo : pátek 17. dubna 2009 23:20:19 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Chlape každopádně gratuluju a ta závada co popisuješ může bejt nejspíš ve svíčkách jak píšou ostatní. Ty si myslim můžeš vyměnit sám...Pokud to budou dělat v servisu, nech si zrovna změřit tlaky ve válcích at víš jak sou na tom kroužky. Čištění vzduchovýho filtru taky může pomoct. Vlož fotky, těšíme se.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Lu Offline
#14 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 18:18:02 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Chlapi, já mám jinej problem. Mam Probe 2.0 95 a stává se mi, že mi zničehonic klesnou otáčky a auto chcípne. Průser je, že se mi to stává nejen když stojím, ale i při jízdě. V servisu mi 1/2 roku sháněli rozdělovač, kterej jsem si nakonec musela sehnat sama a tvrdili, že to bylo tím a tím novým mělo bejt vše OK...bohužel mi to udělal v sobotu zase. Mám trochu obavy, jestli mi to nerozjebalo ten starej rozdělovač, aby ten novej nebyl taky za chvíli v háji :-( Máte někdo podobnou zkušenost?
Díky....Lu
Edited by - lu on 20 duben 2009 17:21:44
eiffel Offline
#15 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 20:20:03 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
máš tam správný svíčky? Špatný svíčky dokážou nadělat paseku. A nebo je tam někde špatný kontakt, taky možnost. Jde to pak hned nastartovat, nebo se tomu nechce?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Lu Offline
#16 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 22:15:59 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Jj...nastarovat to jde hned, ted teda. S tím starým rozdělovačem to byl někdy boj a nakonec jsem nenastartovala vůbec a táhla jsem to do servisu. Svíčky dávali nová na podzim :-( Jestli jsou to ty ”správný”...hm...doufám, že jo :-D Filtry jsou nový, baterka taky, ”Verteilungskopf” taky, je to 4 roky asi...prostě fakt nevím, kde je zakopanej pes a v servise taky už melou z posledního :-(

Thullo Offline
#17 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 23:02:55 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Jeste bych zkontroloval cidlo otacek - Coolgreyovi to delalo taky to, ze motor tocil, ale nenastartoval, neb Rozdelovac nedaval jiskru! Vymenil se rozdelovac a bylo to po kratkem case to same - az ted se zjistilo, ze na snimaci otacek (cidlo horni uvrati jak David rikaval) je preruseny kablik ;o)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Tratos Offline
#18 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 23:04:50 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

Chlapi, já mám jinej problem. Mam Probe 2.0 95 a stává se mi, že mi zničehonic klesnou otáčky a auto chcípne. Průser je, že se mi to stává nejen když stojím, ale i při jízdě. V servisu mi 1/2 roku sháněli rozdělovač, kterej jsem si nakonec musela sehnat sama a tvrdili, že to bylo tím a tím novým mělo bejt vše OK...bohužel mi to udělal v sobotu zase. Mám trochu obavy, jestli mi to nerozjebalo ten starej rozdělovač, aby ten novej nebyl taky za chvíli v háji :-( Máte někdo podobnou zkušenost?
Díky....Lu


Eiffell: Chtělo by toto téma oddělit do samostatnýho. Jde to?

Lu: Zkus zkontrolovat vlevo v kufru pod kobercem otřesové čidlo které vypíná benzínové čerpadlo při bouračce. Zaprvý se unavuje pružinka vevnitř a zadruhé já měl u toho orezlou kostru. Dočasně bych to uplně vyklemoval ale nepovím jaký dráty spojit. Snad bude někdo vědět. Za zkoušku to stojí.

A zadruhý ber benzín u jíné společnosti než dosud.. BigGrin

T.

Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Lu Offline
#19 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 23:23:44 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Díky za radu...určitě to nechám zkontrolovat. Po dlouhé době něco co dává smysl...kromě benzínu :-) V tom to nebude, za to bych si nechala uřezat obě prsa! :-)

Bad Offline
#20 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 23:59:52 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Prej vobě prsa BigGrinBigGrinBigGrin
Tak to asi zichr nebude benzínem :-) Už dlouho sem se takhle nezasmál...

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (6)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.