logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Zvetseni komprese u 2.0
Guest
#1 Vloženo : sobota 21. února 2009 2:16:03 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Zdravim, mam dotaz
Premejslim, ze bych si poridil Probecko, ale vzhledem k tomu ze sem hrozne stouravej clovek, tak nevydrzim dlouho bez toho abych cely auto rozebral a zacal predelavat :)
Proto se chci zeptat, jestli mate nekdo nakou zkusenosti se zvetsovanim komprese, jestli je lepsi zabrousit hlavu pripadne blok, nebo sehnat naky jiny pisty, cilovou kompresi bych videl neco kolem 10.5-11
A este dulezita otazka, predpokladam ze cidlo klepani tenhle motor asi ma ze jo?

Thullo Offline
#2 Vloženo : sobota 21. února 2009 9:05:01 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Ahoj Dr Meduzo,
vitam te v kludu!
Na tvuj dotaz se v me hlave okamzite vyrojilo nekolik otazek - napriklad me zajima, proc by jsi zvetsoval kompres a taky, proc jsi si z pouhych dvou motorizaci Probe vybral zrovna tu slabsi?
Vzhledem k tomu, ze jsem uz nejake to probecko mel, muzu ti s klidnym srdcem doporucit radeji tu silnejsi verzi a sice 2,5 V6 24v - ver mi, ze to je mnohem PRIJEMNEJSI VOLBA - nejeden clen mi da jiste zapravdu...

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#3 Vloženo : sobota 21. února 2009 10:12:07 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Nejjednodussi je snizit hlavu,prebrousit vacky,vylestit kanaly,jak vyfukove,tak saci,vylestit ventily,spalovaci prostory,vetsi injektory,chip od ThullaCool atd...je toho hodne co musis udelat aby 2.0 jelo jak kula.Ale nezapomen,vzdycky musis udelat cely koplet uprav,jinak to nema velice smysl.Budto upravit sani+hlavu+vyfuk,nebo kliku+pisty+setrvak+ojnice atd... A samozrejme lepsi benzin.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thullo Offline
#4 Vloženo : sobota 21. února 2009 10:41:49 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Thullo ale nema chip na 2,0 :o)
ale jinak Wesker vi moc dobre, o cem pise! Turboblazen je to :o)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#5 Vloženo : sobota 21. února 2009 10:46:43 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
a ku..a...Blushing sem nevedelSmileAle jinak sem zjistil proc furt u toho tveho chipu na 2.5 bezi ty vetrakySmile

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP
Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thullo Offline
#6 Vloženo : sobota 21. února 2009 11:08:18 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
To ale jak komu prave - me a docthorovi treba vubec... nechapu - vsak si povime na ICQ treba.

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Nell Offline
#7 Vloženo : sobota 21. února 2009 12:52:49 (UTC)

Registrován: 25.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 191
Bydliště: Prague

Souhlasím s volbou dva a půlky. Rozdíl ve spotřebě plus mínus žádný, povinné ručení stejné a jede nepoměrně líp.

___________________________
Mám garážované auto, je pořád v servisu
Ale když jede, je to prima
madaros Offline
#8 Vloženo : sobota 21. února 2009 13:45:01 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

chip na 2.0 sem nasel.. cena cca 6000 :(

115hp -> 128hp
170nm -> 192nm

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
PachezZ Offline
#9 Vloženo : sobota 21. února 2009 14:41:27 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jsi ten Dr. Meduza co na na pctf porad bastlil nejaky silenosti ? :)
jinak pac mam 2.0 tak taky rovnou doporucim 2,5 :)

Guest
#10 Vloženo : sobota 21. února 2009 20:34:48 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

2 PachezZ: jo to sem ja :)
O 2.0 premejslim hlavne z duvodu toho, ze by s tim bylo min prace, na ty 2.5 je s upravama problem, vsechno je tam dvakrat

white power Offline
#11 Vloženo : sobota 21. února 2009 20:40:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já bych šel taky raději do 2,5 než do 2,0 protože když hodně zamakáš na 2,0 tak se jen s těží dostaneš na výkom co má 2,5 už v základu. A to ani nemluvím o tom kolik to bude stát.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#12 Vloženo : sobota 21. února 2009 21:08:11 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Me zase prijde na tu V6ku vse tak nejak dostupnejsi... ale asi je to jen pocit no. Kazdopadne dovolil bych si tvrdit, ze tam neni vse 2x ale pouze 1,5x :o) hihi

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#13 Vloženo : sobota 21. února 2009 21:18:01 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ladit 2.5 mi prijde zajimavejsi,pac musis delat presneWinkMe to ceka ted.Jo mimochodem,nasel sem cislo na bloku a tam je KL 31 a cislo...nemam tucha co je to za blok.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP
Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#14 Vloženo : neděle 22. února 2009 9:24:41 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
ja mam na svem 2l 2x zabrusovanou hlavu a ve finale mam cca o 8koni navic ale to spolu s dalsima upravama, jako brak katu, nove pisty s krouzkama atd....takze otazka kolik samotna hlava nazene a co na to stary pajsl motoru.... kazdopadne jako namet na stourani ti to schvaluju :)

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.