Ahoj, nevím, jak je to u 2.0, ale u 2,5 je CPU jednotka nasazená z druhé strany těch pojistek. Taková plastová šedá krabička o rozměrech cca 17x5x3cm. Ta se stará o všechno možný včetně alarmu. Existují 2 verze této jednotky - s alarmem a bez. Nicméně podle popisu mám s alarmem, ale ten jsem nikdy neviděl v provozu. Dneska bych hledal jak to odpojit v kabelech od téhle krabičky. Tenkrát jsme o ní neveděli, tak jsme to vyřešili odpojením a přemostěním některých drátů od toho zámku u řidiče. Ten zámek má dvě spínací plošky. Jak to tam přesně funguje už nevím, ale když se na něj podíváš, přijdeš na to. Mám dojem, že tam byly jakoby dvě polohy, jedna pro odemčení a druhá pro deaktivaci alarmu. Ale teď střílím od boku, je to nějakej ten pátek.
Každopádně jsme to zapojili tak, že ty plošky na deaktivaci byly furt propojený.
Jelikož Ti to dělá náhodně, řekl bych, že ty kontakty v tom zámku jsou zaoxidované, nebo se otřesama pootočily a proto se to občas sepne. Zkusil bych hledat prvně tam. Jak budu doma, pohledám popisy těch konektorů té CPU jednotky a těch zámků, třeba se tam najde lepší způsob, jak to celý bezbolestně vypnout. Teď z hlavy asi těžko poradím, aby to k něčemu bylo.
Zdar, matlis.
Probe 2,5 V6 r.v.1995
Výměna motoru, rozvodů čelního skla, rozdělovače, několika solenoidů, obě lambdy.