logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky123>
tlak oleje
eiffel Offline
#1 Vloženo : neděle 15. února 2009 2:44:03 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jak jistě víte, měnil jsem teď celý motor.

Mám ale takový možná problém. Zdá se mi, že motor málo maže. Olej i filtr je nový. Dnes se mi dokonce stalo, že při volnoběhu padla ručička tlaku oleje až na rycku, označující normal.
Kde by se měla tato ručička nacházet při volnoběhu a kde při otáčkách 2000+?

U starého motoru to bylo na volnoběh půl cesty mezi ryskou a nápisem NORMAL a u tohoto to je jak kdy. Někdy jako u starého motoru, jindy to v otáčkách klesne na půli cesty mezi rysku a NORMAL a na volnoběh se to téměř dotýká rysky.

Je tam nějaký regulátor tlaku, který může odcházet a nebo si motor pouští jen tolik oleje, kolik potřebuje?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Rostakd Offline
#2 Vloženo : neděle 15. února 2009 11:06:41 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
To je v poho u me P1 raficka tlaku oleje taky lita pri volnobehu skoro na zacatku normal a kdyz pridam plyn tak stoupa u brachovyho P2 je to same ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Thullo Offline
#3 Vloženo : neděle 15. února 2009 11:29:01 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Je to zvlastni, ale je to jak u ktereho probe, nebo jak u ktereho motoru spise. U nektereho je to tak, ze se rucicka s otackami zveda, u jineho je to furt na stejnem miste. To ale ze padne az k rysce je zvlastni... na mem Mazlovi pred generalkou motoru ta rucicka byla jakoby KONSTANTNE na stejnem miste - nezalezelo na plynu, pak po generalce se rucicka hybala nahoru a dolu s plynem, ale kdyz jsem VYMENIL MOTOR ZA JINY, rucicka je zase konstantni... nevim no :o(
Jeste me napada, mas tam DOST toho oleje??? Nemelo by tam v zadnem pripade byt ale VIC, nez je treba!

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX
2,0 (red 95)EX
2,0 (dark blue 95)
2,0 (red 96)EX
2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93)
2,5 GT (purple 94)EX
2,5 V6 (tyrkys 95)
2,5 V6 (red 96)DEATH
2,5 V6 (grey 96)EX
2,5 V6 (black 98)EX
2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
white power Offline
#4 Vloženo : neděle 15. února 2009 11:34:50 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Už to tady někdo řešil, tušim že venito, ručička by měla mýt +- konstantní polohu a pokud tlak kolísá v závislosti na otáčkách tak to bude regulátorem.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8i
Jeep Grand Cherokee 4.0-for sale http://auto.bazos.cz/inz...rand-Cherokee-40-LPG.php
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Rostakd Offline
#5 Vloženo : neděle 15. února 2009 11:47:52 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak na nasi P1 i P2 to neni ze az uplne na normal ale jako chybe se trochu

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
madaros Offline
#6 Vloženo : neděle 15. února 2009 13:21:41 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

já regulátor měnil a podle otáček se mi tlak mění..
pri volnoběhu je trochu pod (L)kem,tzn jen cca na ctvrtce rysky.. pokud zvednu otacky presune se cca do pulky...

na V6 už to tu taky někdo měnil.. a neni to moc dávno co se tu nato ptal..

http://www.probeclub.cz/...m_Title=Poruchy+a+pomoc


http://www.probeclub.cz/...um_Title=Poruchy+a+pomoc
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
eiffel Offline
#7 Vloženo : neděle 15. února 2009 13:29:11 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
pro názornost

Vyšší stav


Nižší stav


Vrchní ručička je vždy maximum v otáčkách, spodní minimum na volnoběh

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
eiffel Offline
#8 Vloženo : neděle 15. února 2009 13:29:43 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
otázka, kde se ten regulátor nachází? Nechci dělat zase rozvody a tak dál.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
eiffel Offline
#9 Vloženo : neděle 15. února 2009 13:39:04 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
sorry, v zachvatu šílenství jsem to namaloval do nabíjení. Zapojte představivost a malování přesuňte o jeden budík nahoru :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thullo Offline
#10 Vloženo : neděle 15. února 2009 13:44:03 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Eiffel:
Regulator tlaku oleje je nad sacim kosem, ktery je v olejove vane - takze vypustis olej, sundas olejovou VANU, sundas saci kos a tam je regulator - pristup dobry, motor nemusis vyndavat z auta - je to BRNKACKA
Otazka je, jestli je to tim...

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX
2,0 (red 95)EX
2,0 (dark blue 95)
2,0 (red 96)EX
2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93)
2,5 GT (purple 94)EX
2,5 V6 (tyrkys 95)
2,5 V6 (red 96)DEATH
2,5 V6 (grey 96)EX
2,5 V6 (black 98)EX
2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
eiffel Offline
#11 Vloženo : neděle 15. února 2009 14:07:22 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
no tak ukazuje to podle nálady víc, míň, raději netočím přes 4.000 otáček.

Vyměním tenhle díl. Pokud to nepomůže, další bude na řadě olejový čerpadlo... Ale i kluk co dělá japonský motory mi říkal, že to bude tím regulátorem

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Docthor Offline
#12 Vloženo : neděle 15. února 2009 22:37:19 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Thullo brnkačka???BigGrin ,jak pro koho viď?
Ručička má být konsantní + - ale rozhodně nesmí haprovat nahoru dolu!jedině regulátor tlaku,je možné že se zadíra..ale nejdříve bych změřil tlakoměrem tlak v soustavě ručně,spousta mechaniku ho ma a změří ti to..

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

eiffel Offline
#13 Vloženo : neděle 15. února 2009 23:07:06 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A jaké na tomto motoru mají být hodnoty tlaku na volnoběh a jaké pod plynem? Děkuju

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Docthor Offline
#14 Vloženo : neděle 15. února 2009 23:51:08 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No popravdě nevim,snad bude vědět Wesker nějake data ohledně tlaku oleje,ale změřit se to da,napojí se to myslím místo snímače tlaku oleje a poznáš jestli to hapruje.Může být taky vadné čidlo tlaku oleje,ale pokud ti bude ukazovat tlakoměr hodně rozdílné hodnoty,tak můžeš jít po regulátoru tlaku oleje až k samostatnému čerpadlu,teď zrovna řeším na vw transporteru mazání a to že je malý tlak a nemaže tak jak má.No a zjistilo se že jeden šálek na klice je ahoj...ale jestli to může se stát i u probečka to netuším,zas tak moc se v tom nevyznám

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

eiffel Offline
#15 Vloženo : pondělí 16. února 2009 0:24:12 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

No popravdě nevim,snad bude vědět Wesker nějake data ohledně tlaku oleje,ale změřit se to da,napojí se to myslím místo snímače tlaku oleje a poznáš jestli to hapruje.Může být taky vadné čidlo tlaku oleje,ale pokud ti bude ukazovat tlakoměr hodně rozdílné hodnoty,tak můžeš jít po regulátoru tlaku oleje až k samostatnému čerpadlu,teď zrovna řeším na vw transporteru mazání a to že je malý tlak a nemaže tak jak má.No a zjistilo se že jeden šálek na klice je ahoj...ale jestli to může se stát i u probečka to netuším,zas tak moc se v tom nevyznám

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....



ani nestraš, motor jede a má krásný tlak, vůbec nevibruje, tak snad chycený šály nebudou :O

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
eiffel Offline
#16 Vloženo : pondělí 16. února 2009 0:33:38 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

No popravdě nevim,snad bude vědět Wesker nějake data ohledně tlaku oleje,ale změřit se to da,napojí se to myslím místo snímače tlaku oleje a poznáš jestli to hapruje.Může být taky vadné čidlo tlaku oleje,ale pokud ti bude ukazovat tlakoměr hodně rozdílné hodnoty,tak můžeš jít po regulátoru tlaku oleje až k samostatnému čerpadlu,teď zrovna řeším na vw transporteru mazání a to že je malý tlak a nemaže tak jak má.No a zjistilo se že jeden šálek na klice je ahoj...ale jestli to může se stát i u probečka to netuším,zas tak moc se v tom nevyznám

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....



pane bože jen ne šálky, teď jsem měnil celý motor, tak snad to bude jen ten podělanej regulátor, nemůžu do toho auta vrážet třicet každej měsíc, to bych si rovnou mohl koupit novýho stanga a vyšlo by to nastejno

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
eiffel Offline
#17 Vloženo : pondělí 16. února 2009 11:39:44 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
kdyby to byly šály, na kolik to vyjde, kdybych kupoval nějakou rozumnou kvalitu a i s prací

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Chladic Offline
#18 Vloženo : pondělí 16. února 2009 12:36:58 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

mě to de tlak podle plynu když to je studený a olej je ztuhlej,po ohřátí se to hejbe taky,ale už ne tolik,nějak moc to neřešim,vidim že tam tlak je tak si toho nevšímám :o)
šály stojej cca 800,možná mín vyměnit je nejni nic složitýho,akorát na ojnicích sou šrouby s takovou debilní hlavičkou,sem koupil u větnamce nástavce a jak to hned šloBigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
eiffel Offline
#19 Vloženo : pondělí 16. února 2009 12:38:56 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

mě to de tlak podle plynu když to je studený a olej je ztuhlej,po ohřátí se to hejbe taky,ale už ne tolik,nějak moc to neřešim,vidim že tam tlak je tak si toho nevšímám :o)
šály stojej cca 800,možná mín vyměnit je nejni nic složitýho,akorát na ojnicích sou šrouby s takovou debilní hlavičkou,sem koupil u větnamce nástavce a jak to hned šloBigGrin

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)


zkusíme vyměnit ten regulátor, pokud to bude tlakovt nesmysly, tak šály a poslední možnost bude čerpadlo. To je kde v motoru? Je dobře přístupný?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Chladic Offline
#20 Vloženo : pondělí 16. února 2009 13:37:18 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

tak kvuli čerpadlu bude muset motor ven pokud se nemejlim,jestli jo tak at mě nekdo opraví.Je to zboku motoru,jak je řemenice na klice,tak je to pod ní.
Samotnej blok je sešroubovanej ze třech kusu,vrchní a spodní mezi tim je klika a zboku jak je ta řemenice,tak je další kus a v tom je to čerpadlo.
Ale jinak to ber od tý věci co de nejlíp udělatWink
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (6)
3 Stránky123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.