logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
6 Stránky«<3456>
Project reDBlacK
Bad Offline
#81 Vloženo : neděle 22. března 2009 2:02:40 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Výměna zadních brzdových destiček
Tak už je konečně hotovo... pravý zadní třmen se podařilo rozebrat druhý den za pomocí 2 lidí, páčidla a kladiva kdy jeden z nás páčil a druhý certifikovaně mlátil kladivem BigGrin
Třměny sme rozebrali, vyčistili od rzi, namazali vazelinou. Trochu problém byl se zatlačením pístku brzdiče, ale zezadu třmenu je šroub a pod ním další, kterým se povoluje nejspíš předpětí desky. Ten se trochu povolí a pak jde destička zatlačit zpět. Složení pak byla otázka hodiny.
Takhle vypadaly původní desky. Levá strana je díky zbroušenému pístku úplně sjetá. Jinak by ještě vydržely pár tisíc.





A zde s novými deskami:


Speciálně pro Thulla dodávám, že sem měl auto zajištěné i na špalcích, nejen na centrálním heveru BigGrin


reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Thullo Offline
#82 Vloženo : neděle 22. března 2009 9:11:29 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Sleduju te - Cool
jj bezpecnost prace predevsim BigGrin

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bad Offline
#83 Vloženo : pondělí 23. března 2009 0:33:34 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Výlet na hrad Houska
V sobotu sme vyrazili na výlet a navštívili hrad Houska. Je to kousek od Doks u Mácháče. Značení k hradu je na začátku poslední vesnice před Doksy. Cesta tam je docela očistec, zhruba 10km po nerovné silnici. Díky tomu, že nebyla sezona a na hradu v 5 hodin večer nikdo nebyl, se dalo dojet až úplně nahoru ke hradu a něco nafotit...




reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
eiffel Offline
#84 Vloženo : pondělí 23. března 2009 12:22:43 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
fotky hezký ;-)

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Bad Offline
#85 Vloženo : středa 1. dubna 2009 1:15:10 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Protahování kabeláže do předních dveří
Když bylo dneska tak krásně, vrhnul sem se na to, co už sem chtěl udělat dlouho. Protahnout připravený kabel skrz karoserii do dveří a zapojit na repra.
Jak už tu někdo psal dřív, jediný způsob je provrtat dírku do karoserie, protože mezi dveřmi a kabinou je kabeláž přerušena konektorem, skrt který se opravdu nic nedostane.

Prvním a nejdůležitějším úkolem je sundat dveře. Nejdřív je potřeba sundat kolíček ve středu dveří, pak postupně povolovat 4 šrouby držící dveře. Před vlastním povolením si někoho pozvěte, at Vám dveře podrží, jedny sem sice sundal sám, ale tak mi to dalo zabrat, že bych druhý už nedal.


Pak je potřeba vyvrtat v karoserii dirku a protáhnout skrz ni kabel, nejlépe použitím průchodky. Vybrat to správné místo je na vás, já vyvrtal dírku cca 1cm pod konektorem na kabely tak, abych mohl repro kabel vést gumovým krkem do dveří aniž bych musel dělat díru i do dveří. Navíc tak budu mít jistotu, že se kabel nikde neskřípne.


A detail:


A takto je hotovo:


Nasadit dveře zpátky je mnohem horší, složitější a zdlouhavější...dva lidi sou nutnost.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
madaros Offline
#86 Vloženo : středa 1. dubna 2009 3:12:20 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

joo tak přesně tohle taky budu muset dělat,ale myslel sem že nebude potřeba dveře sundavat.. :(

zvládnul si oboje dveře za odpoledne ? je to nějak složitý,nebo jde jen o to,aby dveře někdo správně přidržel,zašroubuješ a hotovo ?!

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
eiffel Offline
#87 Vloženo : středa 1. dubna 2009 11:35:01 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jak jsem viděl ty dveře dole, tak jsem si říkal, že asi jdeš dělat ty LSD :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Bad Offline
#88 Vloženo : středa 1. dubna 2009 13:51:20 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Zvládnul sem obě dveře za odpoledne, nasazování je komplikovaný jen v tom, že sou dveře těžký, řežou do rukou a musíš je držet v rukavicích. Nasazoval sem je s oknama nahoře, protože jinak by se držely ještě hůř. Levý byly nasazený asi za 3 minuty, pravý sme dělali asi 10minut. Pokud ty dveře nebudeš muset nějak podkládat, abys je správně vyrovnal, není v tom žádný větší zádrhel. Pokud budeš mít dost dlouhej vrták (cca 7,5) na to, abys provrtal karoserii nad spodním pantem a otevřený dveře z prostoru nohou řidiče, sundavat je nebudeš muset. Já to ale chtěl tahnout s ostatními kabely, aby se mi to neskříplo nikde v pantech...

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Bad Offline
#89 Vloženo : čtvrtek 2. dubna 2009 19:42:31 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Takže konečně mi to hraje i z předních dveří...musim říct, že už dlouho sem se tak nenasral jako při zapojování vyhybek AudioComp. Zaprvé tam jsou dírky tak na 1,5mm kabely, což považuju za zásadní nedostatek a druhak je terminál pro připojení kabelu tak blbě vyřešenej, že po zasunutí kabelu a zašroubování šroubku se kabel přestřihne, protože ta dírka není vespod závitu, ale zhruba vpůlce.

Tedka ale řeším další problém...Repra sou ve dveřích, ale chybí mi tam ty mřížky, které sice mam, ale skrz podložky a repra se mi tam nevejdou...Rád bych si nechal poradit jak ty díry zakrejt, aby to nějak pěkně vypadalo.



reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Bad Offline
#90 Vloženo : pátek 3. dubna 2009 0:52:34 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Chlapi, pomozte mi...lze takhle zapojit jakýkoliv 2kanálový zesilovač na 3 reproduktory nebo to musí zesilovač podporovat?


Odpověď:
What is ”mixed-mono?” Can my amp do it?


Some amplifiers which are both bridgeable and able to drive low impedance loads also allow you to use mixed-mono mode. This involves driving a pair of speakers in stereo mode as well as simultaneously driving a single speaker in bridged mono mode off of ONE pair of the amp´s channels.

To do this, you connect the mono speaker (typically a subwoofer) to the amp as you normally would in bridged mode, and then connect the left and right stereo speakers to the left and right stereo channels, respectively.

However, for this to work, the amplifier must actually use both input channels in bridged mode. Many amplifiers, when placed in bridged mode, will simply ”copy” and invert either the left or the right channel. This practice ensures high output to the mono speaker, but eliminates the possibility of mixed mono since you lose one channel.

It is VERY important to use passive crossovers when configuring your amplifier in mixed-mono mode in order to keep from overloading the amp. The reason almost all new amplifiers are able to run in mixed-mono mode (even if they are only 2-ohm stable) is that the impedance seen by each channel of the amplifier is the same across the entire frequency spectrum when using passive crossovers. Here´s how it works: Take a typical 2-channel amplifier that is stable to 2 ohms (stereo) or 4 ohms (mono). When the subwoofer is connected with a low-pass crossover (at 100Hz, for example) then the amplifier ”sees” a 2 ohm load on each of its channels (see 3.5) from 100Hz and down. When the full range speakers are connected with a high-pass crossover (at 125Hz, for example), the amplifier ”sees” a 4 ohm load on each of its channels from 125Hz and up. The passive crossovers prevent the amplifier from seeing more than one speaker on either channel at any given frequency. Of course, between the two crossover points the amp DOES see more than one speaker (and therefore the load on the amp dips to 1.33 ohms when using 4 ohms speakers).
Bad Offline
#91 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 10:42:07 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Výtlum dveří Stage 2
Pustil sem se do druhé fáze výtlumu předních dveří.
Nejprve výčet potřebného materiálu:
- Antivibrační Brax pasta a štětec
- Duck tape (stříbrná multifunkční páska) a nůžky
- Fén nebo horkovzduška
- Šroubovák :-)

Nejdřív sem trochu rozředil pastu vodou a nanesl rovnoměrně štetcem po celé vnitřní části dveří. Po 2-3 hodinách je možné aplikovat druhou vrstvu. Zde jsou dveře těsně po nátěru:


A zde po zaschnutí:


Kabely do výhybky jsem přichytil přes faston konektory. Ted už drží docela spolehlivě. Výhybka je přilepená ve vnitřní straně dveří na výztuži ducktapem.



Brax pastou sem vzal i tapec dveří:


Jako poslední část celé této anabáze bylo oddělení prostoru před a za reproduktorem, tj ucpání všech děr v plechu dveří. Na to jsem použil vytlumovací pláty, který sou nalepený i uvnitř dveří. Jelikož ale na Brax pastě pláty nedrží, podlepil sem celý dveře ducktapem abych vytvořil rovnou a hladkou plochu. Při lepení je lepší pláty rozehřát fénem, aby se lépe tvarovaly a lépe lepily.




reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Thullo Offline
#92 Vloženo : pondělí 20. dubna 2009 12:21:22 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Ty kokso... zajimave vytlumovani - to jsem jeste nevidel! Dobra prace pane... Jsem moc zvedav, jaky to bude mit efekt!

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bad Offline
#93 Vloženo : středa 8. července 2009 21:52:31 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Dneska sem probrousil díru v plechu dveří, abych tam mohl připevnit reproduktor bez redukčních kroužků. Levou stranu mam uz hotovou komplet - přilepil sem i krytku repráku, která tam chyběla. U pravejch dveří mi ta krytka bohužel chybí a nikde mezi věcma k autu sem ji nenašel....pokud ji neseženu od Fantonina, neválí se někomu náhodou doma?
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Bad Offline
#94 Vloženo : pátek 31. července 2009 21:48:34 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Tak bez redukčních kroužků to vypadá i hraje bezvadně, až na to, že se mi udělala na okně slabá rejha od repra....nevychází asi o milimetr....udělal sem prozatimní a nutno říct že dost prasáckou úpravu - repra sem prachsprostě podložil třema malejma podložkama...o okno to už sice neškrtá, ale ten zvuk je o dost horší....budu muset vymyslet nějakou gumu po celém obvodu repra, aby byla větší dosedací plocha a nerezonovalo to...

Rovněž sem si začal zahrávat s myšlenkou, že bych si zapojil ještě druhou baterku někam do kufru, abych neměl problém s pouštěním muziky...stačí ji propojit silovejma kabelama cca 25mm s původní baterkou v kufru? Uzemnění je lepší táhnout zpátky na kostru v motorovém prostoru nebo to ukostřit v kufru?

Díky za reakce
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Renni Offline
#95 Vloženo : pátek 31. července 2009 22:14:37 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
druhou baterku?? od toho prodávaj kapacitory..

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Bad Offline
#96 Vloženo : pátek 31. července 2009 22:37:06 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
To mi nerozumíš...já nepotřebuju vyrovnávat výkyvy napětí, ale dodat dostatek energie, aby mi to hrálo dýl :-D
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
PachezZ Offline
#97 Vloženo : sobota 1. srpna 2009 1:29:15 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
kapacitor je na hovno... to je tak na vzhled. dej druhou baterku, ukostreni staci v kufru, napajeni - cim silnejsim tim lip, vicemene... mezi baterky potrebujes nejaky rele-ted uz nevim jaky ale v autohifishopech to nekde urcite najdes najdes - zabranuje tam necemu uz nevim cemu presne - neco s dobijenim mam dojem:D

radek Offline
#98 Vloženo : sobota 1. srpna 2009 1:48:55 (UTC)

Registrován: 29.03.2008 (UTC)
Příspěvků: 93
Bydliště: Plzeň

Když máš velkej výkon zesíků tak bez nastartování vymlátíš i dvě nové baterky za chvilku. Na velký výkon kapacitor a i často nastartovat je nutnost!

PachezZ Offline
#99 Vloženo : sobota 1. srpna 2009 3:27:56 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
kapacitor ti max vyrovna nejaky poklesy napeti, poklesy napeti ktery nenastanou s dostatecnou dodatecnou baterkou v kufru a spravne dimenzovanejma kabelama...

Bad Offline
#100 Vloženo : sobota 1. srpna 2009 13:35:35 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Zas tak velkej výkon to není :-D Zatím zesík 400W, počítám se zapojením 400+600W, maximálně 2x600W.
Ale s dvěma baterkama nebude problém nechat svítit podsvícení auta celou noc...

Ještě se podělím o něco z našeho foto archívu :-D

+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
6 Stránky«<3456>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.