logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Error Code...
PachezZ Offline
#1 Vloženo : sobota 15. listopadu 2008 21:07:01 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak mi cestou od rebela zacal blikat error code , 13 ovsem - jestli to dobre ctu. a ten sem na netu nenasel, nevim jestli to muze mit souvislost se srazenym bazantem cestou tam.

takze podle: http://www.thorssell.net/hbook/eectest.html




Zaroven prestal fungovat central, nejaky napady cim to ?

kontrolka airbagu hazela celou cestu jeden delsi, pauzu a tri kratsi zablesky - coz by melo byt 13... Ale trinact tu nevidim http://homepage.ntlworld...x6-uk/malf/malfcode.htm

Takze napada nekoho co to je ? auto jelo celou dobu normalne, normalne startuje apod. jen ten central nejde...

edit:tak ted sem nasel ze pro dvoulitr se to cte jinak takze to nemusi byt 13...

podle : http://www.thorssell.net/hbook/eectest.html
Kód:
13 (O) ISC did not respond properly (extends to touch throttle then retracts for KOEO)
(R) Idle Speed Control motor or Air Bypass not controlling idle properly (generally idle too high)
(M) ISC sticking, open ITS circuit or TP sticking

Vi nekdo co to znamena ?
PachezZ Offline
#2 Vloženo : sobota 15. listopadu 2008 21:36:26 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
mno a tady se zase pise D senzor - crash senzor, coz by mohlo byt tim bazantem :D
http://forums.probetalk....thread.php?t=1701265173

eiffel Offline
#3 Vloženo : sobota 15. listopadu 2008 22:08:53 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
mě se zase při přidávání plynu na těžký převod rozsvítícheck engine a když jedu nějakou dobu ustálenou rychlostí, tak postupně zhasne, nevíte čím to? Se starejma budíkama to nesvítilo vůbec

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
rebel_breed Offline
#4 Vloženo : neděle 16. listopadu 2008 15:51:26 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

mno eifele to bude tim,že na těch starejch budíkách si to měl přelepený izolačkou,takže to svítit nemohlo
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
PachezZ Offline
#5 Vloženo : neděle 16. listopadu 2008 18:40:57 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jirka T Offline
#6 Vloženo : pondělí 17. listopadu 2008 15:39:56 (UTC)

Registrován: 08.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 355
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 8 time(s) in 6 post(s)
13 by mělo být ”Obvod Air Bagu nebo obvod nárazových senzorů je spojen se zemí”
Kde přesně ale hledat problém nevím.
Jirka T
Jirka T Offline
#7 Vloženo : pondělí 17. listopadu 2008 15:40:49 (UTC)

Registrován: 08.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 355
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 8 time(s) in 6 post(s)
Citace:
mě se zase při přidávání plynu na těžký převod rozsvítícheck engine a když jedu nějakou dobu ustálenou rychlostí, tak postupně zhasne, nevíte čím to? Se starejma budíkama to nesvítilo vůbec


Předpokládám špatná lambda sonda.
Jirka T
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.