logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Nedělejte za volantem kraviny
madaros Offline
#21 Vloženo : úterý 25. listopadu 2008 13:00:17 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

no tak to musel jet slušnou pilu když je to auto takhle zdeformovaný a ohnutý..

ale co mě zaráží je to plato kufru a některý díly který neshořely.. A pochybuju že by je tam někdo přivez a dal nahromadu k tomu torzu ?!

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Pepa Střecha Offline
#22 Vloženo : úterý 25. listopadu 2008 13:01:46 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Hrozný zlo... A řekl bych, že ty věci posbírali kolem a naházeli do torza...

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
eiffel Offline
#23 Vloženo : úterý 25. listopadu 2008 13:34:34 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

Hrozný zlo... A řekl bych, že ty věci posbírali kolem a naházeli do torza...

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.



to jo, prej v tom autě byla i jeho botá, celá a neohořená, takže z toho auta toho asi vylítalo celkem dost

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
rebel_breed Offline
#24 Vloženo : úterý 25. listopadu 2008 13:35:35 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

to je fakt zlo
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Bad Offline
#25 Vloženo : středa 10. prosince 2008 16:49:14 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Se souhlasem tatínka Toma přidávám nějaké informace z policejního protokolu:

- Rychlost při nárazu do stromu byla dle soudního znalce stanovena na 94kmh +/- 5kmh.
Tohle mě překvapilo úplně nejvíc... čekal sem, že ta rychlost byla minimálně 130...

- Tomáš byl připoutaný, ale silou nárazu se zlomila sedačka a ta obrovská síla ho vytáhla zpod pásů, čímž skončil v kufru.

- Jedinou dobrou zprávou pro nás všechny, kdo sme ho znali je, že byl mrtvý už při nárazu a tedy neuhořel. V plicích nebyl žádný kouř.

Až někdy pojedete pilu, vzpomeňte si na Tomáše a následky nárazu do pevné překážky v takto ”nízké” rychlosti.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Thullo Offline
#26 Vloženo : čtvrtek 11. prosince 2008 10:15:47 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Rychlosti 94km/h bych veril, ze umrel uz pri narazu take, ale ze ho sila VYTAHLA Z POD PASU A JESTE VYLETEL AZ DO KUFRU - tomu neverim - zlobte se na me jak chcete, ale toto je dle me NESMYSL!

THULLO
2,0 (tyrkys 1995)EX
2,0 (red 1995)EX
2,0 (dark blue 1995)
2,0 (red 1996)EX
2,5 V6 (red 1993)
2,5 GT (purple 1994)EX
2,5 V6 (tyrkys 1995)
2,5 V6 (red 1996)DEATH
2,5 V6 (silvergreen 1996)EX
2,5 V6 (black 1998)EX
2,5 V6 (vinered 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
eiffel Offline
#27 Vloženo : čtvrtek 11. prosince 2008 12:15:15 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

Rychlosti 94km/h bych veril, ze umrel uz pri narazu take, ale ze ho sila VYTAHLA Z POD PASU A JESTE VYLETEL AZ DO KUFRU - tomu neverim - zlobte se na me jak chcete, ale toto je dle me NESMYSL!

THULLO
2,0 (tyrkys 1995)EX
2,0 (red 1995)EX
2,0 (dark blue 1995)
2,0 (red 1996)EX
2,5 V6 (red 1993)
2,5 GT (purple 1994)EX
2,5 V6 (tyrkys 1995)
2,5 V6 (red 1996)DEATH
2,5 V6 (silvergreen 1996)EX
2,5 V6 (black 1998)EX
2,5 V6 (vinered 1998)


celý to auto se otočilo okolo svý osy, tudíž tam byly asi dost velky setrvačný síly

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thullo Offline
#28 Vloženo : čtvrtek 11. prosince 2008 13:21:31 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 eiffel:
to mas sice pravdu, ale jen pro predstavu:
Pri narazu se sedacka musela utrhnout/zlomit ZAKONITE smerem dopredu. V tomto smeru by ji zbrzdily PASY - kdyz je mel zapnuty. Pak se tedy auto vlivem narazu otocilo kolem sve osy, takze by musel putovat i s tou utzenou sedackou do kufru. Ono, neni to nemozny, ale byla by to NAHODA jako hrom ze ho to VYTAHLO Z POD PASU. Dle me pasy nemel. Navic mistni co ho znali v nejake diskuzi tvrdili, ze jezdil bez pasu a na krev... Nevim, ale je to zvlastni. Je strasna spousta nehod a z auta vyleti vzdy jen ten, kdo nema pasy.

Tak ci tak, je to zbytecne zmareny zivot - ono, asi i kdyby pasy mel, nepomohlo by mu to - z toho auta nezbylo totiz asolutne nic. Kdo vi, jakou jel rychlosti, kdyz NARAZ (jiste po intenzivnim brzdeni) byl 94km/h...

THULLO
2,0 (tyrkys 1995)EX
2,0 (red 1995)EX
2,0 (dark blue 1995)
2,0 (red 1996)EX
2,5 V6 (red 1993)
2,5 GT (purple 1994)EX
2,5 V6 (tyrkys 1995)
2,5 V6 (red 1996)DEATH
2,5 V6 (silvergreen 1996)EX
2,5 V6 (black 1998)EX
2,5 V6 (vinered 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Renni Offline
#29 Vloženo : čtvrtek 11. prosince 2008 13:39:50 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
JJ to zní logicky co píše Thullo,ikdyž mohlo to být úplně jinak.. Je vůbec možný aby se pás nezasekl, přetrhl nebo nějak vytrhl?V njákym tv dokumentu jsem viděl,že při pitvě na těle bezbečně zjistí zda měl pásy či ne.(ikdyž v tomthle případě asi obtížně..)

RENNICAR 93-bixenony
http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Bad Offline
#30 Vloženo : čtvrtek 11. prosince 2008 13:46:28 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Já sem to původně nechtěl moc rozebírat, ale tak jak sem to napsal to asi není moc jednoznačný...
Po nárazu se auto začalo otáčet kolem své osy a dopadlo asi o 2 metry níž na koleje. V tu chvíli praskla sedačka směrem dozadu a vytáhlo ho to zpod pásů až do kufru... zpráva patologa a všech odborníků tomu nasvědčují. Navíc sedačka byla opravdu zlomená, směrem dozadu.

4 Thullo: Vždy když sem s nim jel, tak pásy měl..

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Thullo Offline
#31 Vloženo : čtvrtek 11. prosince 2008 23:20:19 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bad:
Tak pokud jsi ho OSOBNE znal a jezdil s nim, tvrdis ze mel pasy kdyz jste jeli spolu, pak je nejspise mel i pri nehode - o tom zadna. Na druhou stranu je to vazne divne, ze se sedacka zlomila do zadu, ze jo?
Jak jsem psal, ja fakt nevim, ale je to proste moc nahod no... :o( Hlavne, ze netrpel...

THULLO
2,0 (tyrkys 1995)EX
2,0 (red 1995)EX
2,0 (dark blue 1995)
2,0 (red 1996)EX
2,5 V6 (red 1993)
2,5 GT (purple 1994)EX
2,5 V6 (tyrkys 1995)
2,5 V6 (red 1996)DEATH
2,5 V6 (silvergreen 1996)EX
2,5 V6 (black 1998)EX
2,5 V6 (vinered 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
eiffel Offline
#32 Vloženo : pátek 12. prosince 2008 0:40:38 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

2 Bad:
Tak pokud jsi ho OSOBNE znal a jezdil s nim, tvrdis ze mel pasy kdyz jste jeli spolu, pak je nejspise mel i pri nehode - o tom zadna. Na druhou stranu je to vazne divne, ze se sedacka zlomila do zadu, ze jo?
Jak jsem psal, ja fakt nevim, ale je to proste moc nahod no... :o( Hlavne, ze netrpel...

THULLO
2,0 (tyrkys 1995)EX
2,0 (red 1995)EX
2,0 (dark blue 1995)
2,0 (red 1996)EX
2,5 V6 (red 1993)
2,5 GT (purple 1994)EX
2,5 V6 (tyrkys 1995)
2,5 V6 (red 1996)DEATH
2,5 V6 (silvergreen 1996)EX
2,5 V6 (black 1998)EX
2,5 V6 (vinered 1998)


sedačka není stavěná na velký tlak na záklon, už jsem takhle jednu sedačku zlomil v kloubu. Sice ne na probe, ale zlomil. Vytahoval jsem si bundu pod zadek a zapřel se nohama u pedálů a ramenama o opěradlo a prostě prdla. Tak mi neříkej, že vzhledek k setrvačnejm silám, kdy se auto otočilo o 180 stupňů, kolo bylo 15 metrů od auta a šíbr 20, tam nebyla na sedačku taková síla, že se prostě zlomila. S nárazem zezadu se u aut moc nepočítá, top by byly i airbagy zezadu.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thullo Offline
#33 Vloženo : pátek 12. prosince 2008 14:01:36 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Eiffel:
Ano, o tech enrgiich a silach se nepru - ale ZAMYSLI SE nad tim, jak se sedacka muze pri CELNIM NARAZU ZLOMIT DOZADU - az budes tohle mi schopen LOGICKY vysvetlit, pak se muzes vztekat.
Ja preci napsal, ze to neni nemozne, ale ze je to DIVNE! Coz BEZESPORU JE...
Bud jak bud, v tomhle pripade nepomuzou zadne dohady a spory - co se stalo, uz se neodstane - bohuzel.
Navic, uznal jsem, ze kdyz ho BAD znal osobne a 2x s nim jel - klucina 2x ty pasy mel, tak ze je tedy pravdepodobne mel i pri nehode. To je tam jasne napsane, tak pak nevim presne, co se jeste resi???

THULLO
2,0 (tyrkys 1995)EX
2,0 (red 1995)EX
2,0 (dark blue 1995)
2,0 (red 1996)EX
2,5 V6 (red 1993)
2,5 GT (purple 1994)EX
2,5 V6 (tyrkys 1995)
2,5 V6 (red 1996)DEATH
2,5 V6 (silvergreen 1996)EX
2,5 V6 (black 1998)EX
2,5 V6 (vinered 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
eiffel Offline
#34 Vloženo : pátek 12. prosince 2008 21:48:42 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

2 Eiffel:
Ano, o tech enrgiich a silach se nepru - ale ZAMYSLI SE nad tim, jak se sedacka muze pri CELNIM NARAZU ZLOMIT DOZADU - az budes tohle mi schopen LOGICKY vysvetlit, pak se muzes vztekat.
Ja preci napsal, ze to neni nemozne, ale ze je to DIVNE! Coz BEZESPORU JE...
Bud jak bud, v tomhle pripade nepomuzou zadne dohady a spory - co se stalo, uz se neodstane - bohuzel.
Navic, uznal jsem, ze kdyz ho BAD znal osobne a 2x s nim jel - klucina 2x ty pasy mel, tak ze je tedy pravdepodobne mel i pri nehode. To je tam jasne napsane, tak pak nevim presne, co se jeste resi???

THULLO
2,0 (tyrkys 1995)EX
2,0 (red 1995)EX
2,0 (dark blue 1995)
2,0 (red 1996)EX
2,5 V6 (red 1993)
2,5 GT (purple 1994)EX
2,5 V6 (tyrkys 1995)
2,5 V6 (red 1996)DEATH
2,5 V6 (silvergreen 1996)EX
2,5 V6 (black 1998)EX
2,5 V6 (vinered 1998)


Náraz byl sice dopředu, ale protože byl na roh auta, tak se celé auto otočilo a pozpátku doletělo ze srázu na koleje, kde začlo hořet

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thullo Offline
#35 Vloženo : pátek 12. prosince 2008 23:37:20 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Sice nevim presne, kam to vede, ale budis.

Takze CISTE LOGICKY - dle tveho popisu by se sedacka utrhla AZ VE CHVILI NARAZU zadni casti auta (o rekneme KOLEJISTE), kde POZPATKU DOLETELO. Pak se sedacka utrhla dozadu - coz by bylo logicke. Ale v tu chvili by uz auto nemelo dost energie na to, aby VYTAHLO TELO Z POD PASU...

Jasne ze to je spousta SPEKULACI a vseho, jen proste LOGICKE RESENI mi jine neprijde - bohuzel.

Ale vazne, nechme uz toho - je jedno jak se to stalo. Proste se to stalo...

THULLO
2,0 (tyrkys 1995)EX
2,0 (red 1995)EX
2,0 (dark blue 1995)
2,0 (red 1996)EX
2,5 V6 (red 1993)
2,5 GT (purple 1994)EX
2,5 V6 (tyrkys 1995)
2,5 V6 (red 1996)DEATH
2,5 V6 (silvergreen 1996)EX
2,5 V6 (black 1998)EX
2,5 V6 (vinered 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.