logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Po přidání plynu se dusí, na volnoběh ok. 2,5l
Guest
#1 Vloženo : čtvrtek 18. září 2008 8:13:38 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj všem,
potřeboval bych prosím poradit. Dusí se mi motor po přidání plynu i bez zatížení (neutrál) studenej i zahřátej. Osobně bych to tipoval na nějaké podtlaky, ale nevím kde začít. Váha vzduchu je ok (vyzkoušená jiná). Prosím poraďte. Díky moc.

Thullo Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 18. září 2008 10:18:20 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Vymen svicky, pokud to nepujde dobre zkus i kabely ke svickam, eventualne palivovy filtr - pokud tohle neprojde, muze to bejt klidne podavací palivové cerpadlo - s tímhle jsem se setkal ja osobne! Ale zacal bych svickama!!! Taky se mrkni na VZDUCHAC, coz jsi ale predpokladam udelal jako prvni :o)

THULLO
Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Probe 2,0 16v (red 1995)
Probe 2,0 16v (dark blue 1995)
Probe 2,0 16v (red 1996)
Probe 2,5 GT (purple 1994)
Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Guest
#3 Vloženo : čtvrtek 18. září 2008 10:57:01 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj, stalo se to naráz. 25km klidné bezproblémové jízdy, pak jsem trošku roztáhnul 3 ku do cca 5000ot/min, vyřadil, setrvačností dojel na odbočovací pruh, zastavil a čekal na vhodnou příležitost k odbočení. Až nastala, chtěl jsem se rozjet, ale zůstal jsem stát napříč silnice.Motor nezdechnul,ale nešlo přidat plyn. (mimochodem dost blbej pocit, když se z boku blíží auta a očividně nebrzdí, jako bych tam ani nebyl). Přískokama a rychlostí šneka jsem se dostal z křižovatky a ostatní auta mě minula jestli o 20cm, je to moc. Už jsem se viděl vejpůl. Hodně pomalým přidáváním a proto,že to bylo z kopce se dalo i dojet ještě ten kousek domů (za doprovodu škubání). Sorry za román, jen pro nástin situace a možná i pro lepší objasnění problému. Předtím za cca 300km, to občas (5x?) při rozjezdu nebo po přeřazení na 2ku a přidání plynu trošku zaškubalo.Nezdálo se mi to, ale říkal jsem si svíčky (plánoval jsem jejich výměnu) ale asi to byl počátek tohodle. Takže pokud vyloučím pár možností, který jsi jmenoval, zbývá čerpadlo ?

eiffel Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 18. září 2008 22:07:45 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
mě se teda jednou po 300 km stalo, že jsem měl volnoběh 5000, docela dobrej tempomat, ale lidi čuměli jak mi to řvalo, když jsem jel přes město, nějak se to vyřešilo samo, selfrepair :lol:

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Docthor Offline
#5 Vloženo : pondělí 29. září 2008 20:36:53 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
1)Jak psal thullo,vyměň svíčky,ale nedávej tam prosímtě žádné tuningové ani nějaké vylepšené (např,s kruhovým jiskřištěm),stejně to líp nepojede,kup nějaké obyč od Boshe,nebo NGK,stejně ty svíčky je třeba měnit..
2)Vzduchový filtr taky vyměň - pár kaček
3)A když už to nebude ono,tak ještě nech proměřit odpor na kabelech
4)Lepší možnost palivový filtr
5)Horší možnost - Rozdělovač

Dělalo nám to samé a pomohly nové svíčky..

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Guest
#6 Vloženo : pondělí 6. října 2008 8:24:28 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj,
chvíli mi to trvalo, než jsem se k tomu dostal... Čerpadlo, benzínovej filtr je v pohodě. S jiným čerpadlem i filtrem to dělá to samé. Vzduchový filtr není úplně nejnovější,ani svíčky ne, ale předpokládám, že ani jedna z těchto věcí by neodešla z ničeho nic uprostřed jízdy. Nicméně pro klid duše, pro filtr i svíčky jdu tento týden.
No a teď k dalšímu kroku - rozdělovač. Mám tam namontován typ KF34 a náhradní mám KLY1. Jak jsem zjistil , mají přehozené některé piny na konektorech. Nemáte s tím někdo zkušenosti a nejlépe i schéma, jak to alespoň dočasně přepojit ? Díky, matlis

Thullo Offline
#7 Vloženo : pondělí 6. října 2008 15:30:03 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Stejny problem s rozdelovacem resil COOLGREY kdyz jsem mu poslal novy, zjistilo se, ze je z jineho roku vyroby a nepasovaly kabely - nechal si to v LAHOVICICH v PROBE SERVISU predelat.
Ovsem po tom, co tam ted parkrat byl s autem tak co mu rekli, no katastrofa a uz se i bojim tam nekoho posilat :o( al zkus no...

THULLO
Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Probe 2,0 16v (red 1995)
Probe 2,0 16v (dark blue 1995)
Probe 2,0 16v (red 1996)
Probe 2,5 GT (purple 1994)
Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Pepa Střecha Offline
#8 Vloženo : pondělí 6. října 2008 15:51:21 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Nedoporučuji...

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Guest
#9 Vloženo : úterý 7. října 2008 8:22:27 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj,
což o to, ale já bych tam ani nedojel. Měl jsem co dělat, abych dojel těch 10km domů.

Guest
#10 Vloženo : čtvrtek 9. října 2008 9:42:07 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj,
takže byla to ta horší možnost - rozdělovač. A to to měla být ta odolnější verze. No co už ... vypadá to, že za vším hledej rozdělovač.
Výměna rozdělovače KF34 (novější) za KLY1 (starší) je jednoduchá. Stačí přepojit ten 3-pinový konektor. Opačná záměna už tak jednoduchá být nemusí, protože KF34 neobsahuje poziční senzor.
Třeba se to někomu může hodit:

Díky všem.

Probe 2,5 V6 r.v.1995
Pepa Střecha Offline
#11 Vloženo : čtvrtek 9. října 2008 10:29:25 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Kde jsi to sehnal???Cool

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Guest
#12 Vloženo : čtvrtek 9. října 2008 11:24:28 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Chvilku to trvalo. Ten konektor od KF34 jsem našel někde tady ve fóru u opravy rozdělovače mezi fotkama (to mě zachránilo, že to byl zrovna tento typ a ne starší) a KLY1 v manuálu z r.94. Celkem klika ;-)

Probe 2,5 V6 r.v.1995
Pepa Střecha Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 9. října 2008 11:51:31 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Tak super, myslím, že to pomůže ostatním s podobným problémem... Díky

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.