logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
zase motor
borgi Offline
#1 Vloženo : neděle 22. června 2008 21:02:00 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

Zdarec lidi.Tak jsem se byl kouknout na srazu v plasích a cestou mi zase začal vařit motor.Tak jsem to nechal trošku vychladnout dolil jsem vodu a myslel že to zase přejde jako vždy.Jenže po cestě domu se opět začal přehřívat tak jsem opět dolil vodu ale už se z toho stalo paroprobe výfukem šla pára jak z lokomotivy. Tak mám opět o zábavu postaráno Držte mi palce at je to jen těsnění jelikož náhradní motor ještě není v kupě
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
borgi Offline
#2 Vloženo : úterý 24. června 2008 23:28:38 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

Snažím se vyměnit těsnění pod hlavou.Nemáte někdo nějaký slušný návod?? Nemusím doufám vyndavat motor že ne?? pomoooc
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
Jarry Offline
#3 Vloženo : středa 25. června 2008 17:08:38 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

To nemusíš, je ale určitý postup utahování šroubů hlav a také momenty. A hlavně nezapomeň před montáží hlav vysát a vysušit veškerou vodu, která do otvorů pro šrouby v bloku natekla při demontáži. Pokud by tam zůstala tak by při dotahování hlavy praskl hliníkový blok !!! To se už několikrát stalo. Voda se pod šroubem nemá kam dostat a protože je nestlačitelná vytvoří se při šroubování příliš velký tlak, který roztrhne materiál bloku.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Venito Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 26. června 2008 10:05:35 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
pokud se na svem aute chce ucit delat hlavy, nedopadne to dobre.... usetris neco,ale vse se ti vrati na tom ze to bude podruhe delat nekdo kdo to uz delal -pokud ovsem nejsi mechos, nerad bych ti krivdil. musis take vymenit vsechny srouby na hlavach a jak rika jarry, vysus vsechny zavity sroubů, idealne jo jde spilkama s vatou na cisteni usi:)
Hlavy nechej zarovnat, natlakovat a procisti kanalky mazani. presne si ocisluj kde byl ktery hydrostel, kde ktere lozisko vacek a i jeho otoceni musi zustat! na vsechno momentak, ruka je blba a risk za to nestoji. hodne stesti:)

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Venito Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 26. června 2008 10:09:52 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
taky vymen preventivne termostat, pripadne vicko chladice. ty 400,- se v cene teto opravy ztrati a sou to dulezite soucasti ktere tohle mohly zpusobit.

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

borgi Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 26. června 2008 12:03:55 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

děkuju za varování.Každý mý auto jsem rozebral:D Hlavy už jsem dělal toho se nějak nebojím. termostat ani víčka to nezpůsobili.Už jsem měřil tlaky abych nerozebíral obě hlavy zbytečně a třetí a pátej mezi sebou profukují.Měl jsem jen depku když jsem nemohl přijít na to jak odmontovat víka od rozvodáku.
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.