Poděkoval(a): 7x Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Citace: Všechny vás zdravím, ty co jsem viděl včera i ty co jsem ještě neviděl...
Tak už jsem se tedy přihlásil do klubu, tak mi snad ty dva měsíce odpustíte :-)
Jinak co se týká toho škubání, tak k tomu mám několik poznámek:
1) Došlo k malému nedorozumění, neřadím při 2000, ale tak, aby otáčky naopak nikdy pod 2000 nešly a samozřejmě přidávám plyn postupně, nikoliv naráz, tankuji zásadně u Shellu a spotřebu jsem řešil proto, že se znám (průměr těch dvou měsíců je 10 litrů po dálnici a 17 litrů v Praze)... Nejsem tedy žádná trubka ani šetřílek a najezdil jsem přes 300 000 km asi s patnácti různýma autama, takže jezdit umím. Na druhou stranu nejsem mechanik takže vás budu prosit o radu asi často :-)
2) Cestou z Ostravy to cukalo při cca 2500-3000 otáčkách, pak se to nějak spravilo, ale vždy se to ozvalo v neočekávanou dobu opět, ve stejné míře.
3) V průběhu měsíce června se toto cukání objevilo asi 4x a trošku se to zhoršilo. Začalo to dělat třeba ve 2500 otáčkách a když jsem nepřeřadil a nechal to cukat, tak to vydrželo třeba až do 5500 otáček, což už jsem nevydržel já a přeřadil výš, čímž pádem to přestalo... Zkusil jsem to od 2500 do 5500 3x se stejným výsledkem, pak jsem to zkusil od 2500 do 3000 a také stejné. Vždy, když jsem přeřadil výš, přestalo to cukat... Tak jsem to zkusil opačně, od 2500 do 3000 na trojku to cukalo, tak jsem tam šoupnul dvojku a také to přestalo. Prostě to někdy z cuká a přeřazením to zmizelo... nechápu :-(
4) No a po včerejším srazu, kde jsem nedělal žádné vylomeniny, neúčastnil se sprintů, prostě jezdil jako normálně... jsem pak jel domů, stavím se na pumpě a když jsem přišel, tak už jsem nenastartoval!!! Respektive 3x jsem nastartoval a ihned to chcíplo, poté to již nenastartovalo vůbec, startér cvakal a motor se otáčel, ale nechytlo to... Šel jsem domu pěšky :-(((
No a to je konec této historky (není to pohádka, ty končí dobře) a doufám, že to není konec mého Probe...