logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
4 Stránky123>»
Help: Cukání
Thullo Offline
#1 Vloženo : středa 7. května 2008 13:44:22 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Všechy vás zdravím a zárověň hned potřebuji radu, nebo třeba nějaké nápady co s tím. Včerra si ode mě odvezl Probe 2,5 V6 náš nový člen (ještě se nelognul, ale z minisrazu v Edenu - je to ten David) a auti bylo v pořádku. Projeli jsme to a dobrý. Pak ale v Brně (po cestě domů do Prahy) zastavil na oběd a když pak pokračoval v jízdě domů, auto prý od 1000 do 3000 trošinku cuká, nebo se jakoby malinko dusí (zkrátka nejede plynule) a pak už je to OK pak jede jak pila - čím by to mohlo byt??? Mě absolutně nic nenapadá :o( a jsem z toho špatný, neb vím, že to autí bylo v pořádku a jelikož jsem u na to dal záruku, musím to nějak vyřešit - Svíčky, Palivový filtr, Čerpadlo - vše toto je NOVÉ.

Nemáte někdo představu, čím by to moho být??? Díky všem za rady, nápady a zkušenosti.

THULLO
Ford Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1996)
Ford Probe 2,5 GT (purple 1994)
Ford Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Ford Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Chladic Offline
#2 Vloženo : středa 7. května 2008 15:11:35 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

čau thullo,co lambda sondy?
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Thullo Offline
#3 Vloženo : středa 7. května 2008 15:47:45 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Auto nehaze zadnou chybu :o( takze nevim.

THULLO
Ford Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1996)
Ford Probe 2,5 GT (purple 1994)
Ford Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Ford Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
wazzaa Offline
#4 Vloženo : středa 7. května 2008 17:38:22 (UTC)

Registrován: 30.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 370
Bydliště: Praha (Olomouc)

Hehe, problem neni autem...
V podstate je to tim, jak moc auto dusi a prerazuje, nekdy se mi stava, ze strasne brzo preradim pro info nekdy u 2000ot, coz je pro toto auto neprijatelne.Kdesi jsem dokonce cetl, ze se tenhle motor ma tocit kolem 3000ot, jednoduse rekni kamosovi at radi u 3000ot a ne u 2000 a min, myslim 100% ze je to tim,pac kdyz preradis u 2000tis, tak po prerazeni ti to spadne nekde na 1600 a tam to cuka pac se to dusi, zacne se to chytat az nekde u 2200ot, a dal je to v pohode.Samozrejme na to ma vliv i intenzita prislapnuti plynu.Kdyz to bude lechtat, tak si to necukne,ale jak to v nizkych otackach prislapne,tak to zacne cukat dokud se to nechytne

Thullo Offline
#5 Vloženo : středa 7. května 2008 19:34:38 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Wazzaa:
Ze by? Ja sam nejsem schopen posoudit, neb jsem v tom nejel, kdyz to ´cuka´ - jak jsme jezdili tady tak vse OK, kdyz jsem mu to prodaval, taky OK - jezdil jsem i s nim a pohoda - ale takhle me to mrzi - nerad bych aby auti neco bylo, neb jsem se za nej zarucil a stale na tom trvam! Chci aby to bylo OK - mozna je to presne jak rikas, nevim. :o(

THULLO
Ford Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1996)
Ford Probe 2,5 GT (purple 1994)
Ford Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Ford Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Grim3rr Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 8. května 2008 9:29:39 (UTC)

Registrován: 26.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 288

Mozna blbost, ale co benzin? Nemohl koupit nejakej smejd?
__________________________
Ford Probe 2.0, r.v.: 1995, 9/100km
Aby člověk dosáhl toho, co je možné,
musí usilovat o to, co je nemožné.
Renni Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 8. května 2008 13:34:25 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Grimm:jj fakt blbost..
2Thullo : ,myslím že co píše Waaza je docela možná příčina jak to popisuješ,ten David to auto ještě nezná asi,s ohledem na to jak jste tam řešili tu spotřebu benzinu furt,tak je možny že to nevytočí do těch 3000 a pak je jasny že se to trochu přidusí.. Každopádně by se měl tady už přihlasit a pořešit osobně Smile

RENNICAR 93-bixenony
Merida-Kalahari 590 RX..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Thullo Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 8. května 2008 22:04:01 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Grim3RR:
Tankoval tady na OMW nez vyjel - co pak v Praze uz nevim. Takze benzinem snad ne.

2 renni:
Pravda! Uz by mel :o(

THULLO
Ford Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1996)
Ford Probe 2,5 GT (purple 1994)
Ford Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Ford Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Guest
#9 Vloženo : čtvrtek 3. července 2008 16:31:39 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Všechny vás zdravím, ty co jsem viděl včera i ty co jsem ještě neviděl...

Tak už jsem se tedy přihlásil do klubu, tak mi snad ty dva měsíce odpustíte :-)

Jinak co se týká toho škubání, tak k tomu mám několik poznámek:

1) Došlo k malému nedorozumění, neřadím při 2000, ale tak, aby otáčky naopak nikdy pod 2000 nešly a samozřejmě přidávám plyn postupně, nikoliv naráz, tankuji zásadně u Shellu a spotřebu jsem řešil proto, že se znám (průměr těch dvou měsíců je 10 litrů po dálnici a 17 litrů v Praze)... Nejsem tedy žádná trubka ani šetřílek a najezdil jsem přes 300 000 km asi s patnácti různýma autama, takže jezdit umím. Na druhou stranu nejsem mechanik takže vás budu prosit o radu asi často :-)

2) Cestou z Ostravy to cukalo při cca 2500-3000 otáčkách, pak se to nějak spravilo, ale vždy se to ozvalo v neočekávanou dobu opět, ve stejné míře.

3) V průběhu měsíce června se toto cukání objevilo asi 4x a trošku se to zhoršilo. Začalo to dělat třeba ve 2500 otáčkách a když jsem nepřeřadil a nechal to cukat, tak to vydrželo třeba až do 5500 otáček, což už jsem nevydržel já a přeřadil výš, čímž pádem to přestalo... Zkusil jsem to od 2500 do 5500 3x se stejným výsledkem, pak jsem to zkusil od 2500 do 3000 a také stejné. Vždy, když jsem přeřadil výš, přestalo to cukat... Tak jsem to zkusil opačně, od 2500 do 3000 na trojku to cukalo, tak jsem tam šoupnul dvojku a také to přestalo. Prostě to někdy z cuká a přeřazením to zmizelo... nechápu :-(

4) No a po včerejším srazu, kde jsem nedělal žádné vylomeniny, neúčastnil se sprintů, prostě jezdil jako normálně... jsem pak jel domů, stavím se na pumpě a když jsem přišel, tak už jsem nenastartoval!!!
Respektive 3x jsem nastartoval a ihned to chcíplo, poté to již nenastartovalo vůbec, startér cvakal a motor se otáčel, ale nechytlo to... Šel jsem domu pěšky :-(((

No a to je konec této historky (není to pohádka, ty končí dobře) a doufám, že to není konec mého Probe...

Moc vás tedy všechny prosím, poraďte, co s tím může být...

Božský Fantonin mi dnes přiveze svůj rozdělovač, zkusíme, jestli to není ta chybka...

COOLGREY
(David)



Jarry Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 3. července 2008 16:35:30 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Mohou to být zapalovací kabely, odejdou po cca 100ti. km. nejdřív to jen tak pocukává, potom cuká, potom přestane některý z válců a jde to už rychle.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry Offline
#11 Vloženo : čtvrtek 3. července 2008 16:37:48 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Ale také to může být ten slavný zapalovací modul v rozdělovači...

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Chladic Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 3. července 2008 17:32:44 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

vona to muže bejt spousta věcí,ale ten rozdělovač,nebo něco okolo něj,bych to taky asi tak tipnul,pač co u probe zlobí jinýhoBigGrinBigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Renni Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 3. července 2008 19:07:53 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
pokud jsi 3x nastartoval a 3x to chcíplo,nechci ti brat iluze ,ale na rozdělovač to už zase nevypadá,jelikož bys nenastartoval u vadneho rozdělovače ani jednou! Rozdělovač většinou keksne naráz pokud vím z vlastní zkušenosti i zkušeností jiných..no ,je mi to fakt líto že se to stalo zrovna Tobě..
každopadně zkus ten Filipův roz.a jinak to pořešíme u našeho mechoše v Kunraticích.
RENNICAR 93-bixenony
Merida-Kalahari 590 RX..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Guest
#14 Vloženo : čtvrtek 3. července 2008 23:33:31 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj všichni,
děkuji za ohlasy a rady...
Můj dvorní automechanik si podle popisu myslí, že by to mohla být benzínová pumpa. Zítra tam každopádně přijede s kostkou a pokusí se stáhnout nahlášené chyby z počítadla a podívá se na to na místě činu.
Každopádně bych ale potřeboval zjistit, kde a za kolik by se daly případně koupit/sehnat tyto díly:

1) rozdělovač
2) zapalovací kabely
3) benzínová pumpa

Prosím pomóóóc...

David

Chladic Offline
#15 Vloženo : pátek 4. července 2008 8:21:28 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

hele s tim benzínem,skuste filtr benzínovej třeba je přicpanej,nebo mě ještě napadly podtlakový hadičky jstli nejni třeba najaká prasklá protože když je někde špatnej podtlak,tak to dělá to že to nastartuješ a chcípne to ja to u svýho skoušel a kdfyž sem to nastartoval a chcípá toWinktěch hadiček je tam spousta a jestli je to nějaká duležítá,tak to muže bejt ono,jen tak mě to napadlo,tak proč to neskusit,jo a ještě si vyčisti vzduchovej filtr...
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Jarry Offline
#16 Vloženo : pátek 4. července 2008 9:18:00 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Co se týká benzínu, vyndej jednu svíci a zastartuj, pokud ucítíš benzín, hledej jinde.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Thullo Offline
#17 Vloženo : pátek 4. července 2008 10:20:54 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
A kruci :o( to je mi moc lito COOLGREYi - kazdopadne, PODAVACI CERPADLO, PALIVOVY FILTR stejne jako VZDUCHOVY FILTR a SVICKY byly meneny za nove a David neujel vice nez 4.000km (kdyz jsem s nim byl naposledy rikal ze ma asi 3.000km najeto)

Takze bych to videl bud na ty KABELY (nejlpesi pripad), pak ten ROZDELOVAC - coz pevne doufam ze ne a kdyby to byl podtlak, tak ten se kurevsky hleda, neb je jich tam opravdu mnoho.

Kazdopadne zkus tedy to, co radi Jarry - jetli ucitis benzin po vyndani svicky, je s palivovou soustavou pravdepodobne vse ok a muze byt vada v te elektice (rozdelovac a kabely, nebo mozna i svicky - byt tedy byly meneny)

Dej urcite vedet, co to bylo a cim to bylo, neb me to moc zajima. Snad to bude OK - fakt by me stvalo, kdyby ne, neb to auti bylo jak lusk a vim ze ty se o nej staras hezky.

THULLO
Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Probe 2,0 16v (red 1995)
Probe 2,0 16v (dark blue 1995)
Probe 2,0 16v (red 1996)
Probe 2,5 GT (purple 1994)
Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
JM Offline
#18 Vloženo : pátek 4. července 2008 13:04:39 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tipuju benzin. mám 255 pumpu ale pro svoje turbo, tak se mi ji moc nechce dávat z ruku. Jen kdyby bylo nejhůř
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Guest
#19 Vloženo : úterý 8. července 2008 23:53:35 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Tak čerpadlo to není, benzín tam jde :-(

Vypadá to bohužel na rozdělovač, protože kdyby byly špatný dva kabely, asi by to přeci jen nastartovalo a jelo alespoň na čtyři válce a že by odešly tři kabely naráz, tomu se mi nechce věřit.

Nemá tedy někdo rozdělovač na prodej či alespoň na vyzkoušení?

David
602 343 257

fantOnin Offline
#20 Vloženo : středa 9. července 2008 11:45:28 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

ja uz jsem se ten svuj snazil sundat ale moc se mi to nepodarilo :(

probe 2.5 V6 1993 reDBlacK
focus combi 2008 1.8 TDCi

Merida Athens Silver

neni to se mnou lehky :P
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
4 Stránky123>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.