logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Nechce jet víc jak 200 km/hod
Docthor Offline
#1 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 0:58:24 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdravím všechny příznivce Fordu Probe a celkově motorismu a věcí co se kolem něj točí.Jsem zde nový,již 12 let otravuji život mému nej kámošovi Thullovi a jelikož mám taky probe (koupil jsem ho od něj,a někdy lituji BigGrin ),tak jsem si říkal,že bych se tu mohl někdy přihlásit,a popř.se na něco poptat.No a zrovna dneska byl můj test day na D47 Ostrava - Bohumín.Nevím proč,ale nemůžu s toho auta vyždímat víc jak 200km/hod,motor je v perfektním stavu a převodovka taky,kola sice šíře 9 palcu,ale i tak to musí jet více ne?

Jinak je to V6 r.v.94 US s čipem od bitpower,auto krásně táhne odspodu,v plném rozsahu otáček,a ne a ne se dostat přes dvě kila..

Napadlo mě nemohlo se dělat v \US verzi jiná převodovka,kratší?pac 3.převod.stupeň max 135...4.-170,no a pak za pět apak už jenom R (raketa)Smile

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Docthor Offline
#2 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 1:05:06 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jo,jinak zítra beru kameru a jedu to zdokumentovat,nevim jak pak hodim video,nebo alespň odkaz,ale nějak to vyřešim..

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

bitmapbrother Offline
#3 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 8:11:11 (UTC)

Registrován: 12.05.2004 (UTC)
Příspěvků: 87

Ja sem jednu chvili nemohl z auta dostat vic jak 190. Nastesti stacilo vycistit vzduchovej filtr, na kterej sem pres 2 roky nesahnul. Vubec nechapu jak sem na nej mohl tak dlouho zapomenout Unsure A nechtejte vedet co vsechno z nej vypadalo, kdyz sem ho soupnul do kyblu s cisticem Razz
Ford Probe 2.5 GT ´93
Thullo Offline
#4 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 9:41:25 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Docthor:
Prodej tu rezavou pikslu... :o)

Ne vazne lidi, auto zrychluje jako to moje (mozna i lepe) ale maximalku ja mam v poho 230 a Docthor uz jen neco kolem 200 - nechapu to - napada nas myslenka, ze na US verze je jina prevodovka - jinak fakt netusime, cim by to mhlo byt...

THULLO
Ford Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1996)
Ford Probe 2,5 GT (purple 1994)
Ford Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Ford Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
eiffel Offline
#5 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 12:35:46 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
zásadní otázka je, kolik mu to točí, á víc jak 210 nejedu ani kdybych se podělal, protože už jdu do červenýho

2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
martigen Offline
#6 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 13:22:56 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

tak pokud eiffelovi točí na pětku při 210červený tak je to fakt podivný! a nemyslel bych že by americký verze ochudili o 30km/h... na výborném shabiho videu maximálky je vidět, že jeho 24v točí 6000ot při 200km/h! a jelikož máte pánové dvouapůllitraři omezovač na 8000ot tak těch 240 musí dát. koukněte na to.

jedna věc je, když to točí červený - eiffel to je prostě převodovka a je to doost divný, ale pokud otáčky ještě nejsou na max a přesto se autu nechce tak už to bude v něčem jinym... ja jsme jel na přibram se svym dvoulitrem 200km/h a pokud si to dobře pomatuju tak sem to měl jako shabi - 6000ot.
dvoulitr samozřejmě končí dřiv - omezovač 6700 a nashle...

shabiho video http://www.youtube.com/watch?v=iSFyqdL9gqg

______________________
Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
fantOnin Offline
#7 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 13:33:38 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

mno kdyz sem ja minuly leto zkousel maximalku tak sem koncil nekde kolem 220.. ale urcite to zkusim znova hned jak bude auto zpatky :)

probe 2.5 V6 1993 ReD
probe 2.5 V6 1993 bLAck
Valentine One :)

Merida Athens Silver

neni to se mnou lehky :P
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
eiffel Offline
#8 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 14:15:35 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
no je pravda, že do omezovače jsem nešel, prostě nechci točit víc než je začátek červenýho pole

2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
martigen Offline
#9 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 15:10:04 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

Citace:

no je pravda, že do omezovače jsem nešel, prostě nechci točit víc než je začátek červenýho pole

2.5, V6 řvoun


tojo, ale pokud bys měl jako my 6000ot v 200kmh tak ti zbývá do červenýho ještě 1000ot a to ti nezrychlí jen o 10kmh přece BigGrin máš to nějaký divný

______________________
Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Docthor Offline
#10 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 15:56:50 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No tak jak jsem viděl to videjko,tak jsem dostal s toho deprese Razz ,dneska to zkusim s navi o kolik se bude rychlost lišit,samo že nám všem to nepojede stejně,někteří maji upravené sání,svody,výfuk,čipy apod.. ale i tak to musí s tím výkonem jet přes dvě kila,kde jaká fábie jede skoro 200,no uvidíme...možná to chce víc vzduchu jak psal bitmapbrother,ale filtr jsem měl venku a docela čistej,ale jednu závadu mam a to jsou lambda sondy,neumí někdo sehnat???

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Docthor Offline
#11 Vloženo : pátek 25. dubna 2008 15:59:30 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jo a ještě,otáčky byly něco přes šest t..ale ručička se zastavila na 200 a přesto vlak nejel..

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Docthor Offline
#12 Vloženo : neděle 27. dubna 2008 12:43:46 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Takže včera byl test day 2,a zjistil jsem že to převodovkou není,ale bohužel asi motorem a jeho celkovým výkonem.Pokořil jsem hranici 200 km/h a to směr Ostrava - Frýdek - Místek a to podle navigace Garmin nuvu 200 která ukázala max.rychlost 208 km/hod bylo to v noci,měl jsem trošku bobany pac všichni víme jak moc tobře svítí ve standardu probečko.

Pří 200 auto točilo přesně 6250 ot/min,takže tam bude asi problém s výkonostní špičkou která na těchto otáčkách asi končí.

No,auto má standartní sání a origo výfuk pouze bez katu,chystám se na výměnu svodů a sání,ale ještě než to provedu tak zajedu na motorovou brzdu do studénky a nechám změřit výkon před a po úpravě.Celkově mě to tak zajímá o kolik doopravdy se autu zvedne výkon,neb si myslím že to není zas tak horké jak píšou prodejci těchto dílů a samo i čipů.Toť prozatím vše přátelé..

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

rebel_breed Offline
#13 Vloženo : neděle 27. dubna 2008 14:33:52 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

zdravim pane,hoď sem pak prosímtě cenofku,kolik to měrení víkonu na brzdě ve Studénce stojí,bych tam taky možná zajel

www.fordprobe24v.estranky.cz
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
rebel_breed Offline
#14 Vloženo : neděle 27. dubna 2008 20:31:17 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

oprava výkonu

www.fordprobe24v.estranky.cz
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Thullo Offline
#15 Vloženo : neděle 27. dubna 2008 21:41:54 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 rebel_breed:
Kamo, Docthor myslel Studenku tady u nas - okres Novy Jicin :o) to mas FEST z ruky - leda bys tu jel k rodine...

THULLO
Ford Probe 2,0 16v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1995)
Ford Probe 2,0 16v (red 1996)
Ford Probe 2,5 GT (purple 1994)
Ford Probe 2,5 V6 24v (tyrkys 1995)
Ford Probe 2,5 V6 24v (silvergreen 1996)
Ford Probe 2,5 V6 24v (black 1998)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
rebel_breed Offline
#16 Vloženo : neděle 27. dubna 2008 22:07:40 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

šak vím studenka je kousek za kuninem,šak tam pojedu za rodinou a pak se stavim v ostravě za největším probistou na moravě thullem,když to vyjde

www.fordprobe24v.estranky.cz
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Wesker Offline
#17 Vloženo : středa 6. srpna 2008 17:25:57 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja mam 2.5 V6 rok 93 EU verze a na dvojku to da asi 107,a na 3 neco kolem 150ti.Vsecko samozrejme do omezovace,na 7200 otacek.Maximalka na brzde cinila neco kolem 240ti.Tak nevim...ze by to amici strouhli o tolik????Unsure

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
zelena_zeme Offline
#18 Vloženo : středa 6. srpna 2008 17:55:26 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
zkus povolit ruční brzdu, třeba to pojede rychleji :D
já když neměl zataženou ručku tak mi to jelo 230, ještě se tomu chtělo, ale vlítnul mi tam nějakej maďar :D

Docthor Offline
#19 Vloženo : středa 13. srpna 2008 21:31:30 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A už vím čím to asi bude : Desing by USA ,Engine by Japan and made in CHINA BigGrin

Ještě jsem to znova nezkoušel,ale myslím že to bude vyducháčem..je dost zasviněný

Navíc už tam jsou nerez svody tak by to mělo jet trošku líp ne??No,nejlépe to je otestovat,že pánové...a dámy

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.