logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
zase klepání
Apollo Offline
#1 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 9:33:50 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

Tak a zese něco, už mě to začíná pěkně sr....., vyměnili jsme hydráky a klepání se ozývá ze stejného místa tj. u rozvodového kla na druhé hlavě, ale je celkem zajímavé že se to ozývá pouze do 2 200 otáček, potom už motor přede jak má. Nenapadá někoho čím to může být?

Tomáš Offline
#2 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 13:04:44 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

Tlak oleje.

Chladic Offline
#3 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 16:05:46 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

http://www.autobroz.cz/p...f08b527faa2d48deea7feff

taky mi to klapká,tak sem tam nalil tohle,něco už sem o tom slyšel,tak sem to koupim a ted to zajíždim,motor se sklidnil a de tišejc a klapkáni pomalu taky ustává,sem zvědavej jestli to uplně přestane a jak to bude fungovat dál,je určo lepší skusit tohle než rozebírat celej motorSmile
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Apollo Offline
#4 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 17:02:33 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

pls zkus mi ten odkaz napsat znovu když na to kliknu tak to chce po mě nějaké přihlášení

Chladic Offline
#5 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 17:40:48 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

http://www.autobroz.cz/i...f08b527faa2d48deea7feff

tam si najed na ten metalyz 6 je tm i ten ACTIV,ale to je jen do obsahu motoru 2.0
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Tomáš Offline
#6 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 17:50:02 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

To Apollo: nechci ti radit, ale do toho motoru bych nic nelil. Zkoušel jsem přípravek přímo na hydra a nic. Vyhozený prachy. Zkusil bych regulátor tlaku oleje, někde je to tady na fóru popsaný, kde to najdeš.

Tomáš Offline
#7 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 17:53:39 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

A nebo nechat pročistit motor nějakým vyplachovacím olejem. Možná bude přicpanej nejakej kanálek.

Apollo Offline
#8 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 19:39:22 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

oki, asi to zkusím vzít tím vyplachovačem, sice to dělám pokaždé co měním olej ale je možné že se mi tam někdě něco mohlo připlést jak jsme to rezebírali.

Apollo Offline
#9 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 19:59:29 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

tak asi to vypadá že jsem hloupej, s tím regulátor, jsem bohužel našel na foru jen na 2,0L. Tak abych nemusel zakládat nový topic, mohl by mi tady o tom někdo něco napsat? třeba kde to najdu na 2,5L, jak poznám jestli stojí za.... atd. pls

Apollo Offline
#10 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 20:04:21 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

jo ještě abych připsal, na ukazely tlaku oleje mi poslední dobou ručička běhá tak nad polovinu až do cca 3/4

Tratos Offline
#11 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 21:33:20 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ahojda už hodně dávno psal o cvakání a klepání Marauder (je to složený z několika postů):


Jak psal Marauder, nepleťte si cvakání hydrostavů s s ozubenejma kolama na vymezení mezivačkový vůle. Zatím jsem nepotkal P2GT s ”lehlejma” hydrama, ale hromadu těch, co má druhej problém (jen pro zajímavost moje, Maraudera, Bishoppa i Simony) - pokud si dobře pamatuju, jenom P2GT JirkyT to má v poho....


klapání V6 motorů od mazdy je prostě klasika a je to případ minimálně 50% motorů nejen u mx3, ale i mx6, 626, ford probe atd. příčinou je nějaká vymezovací pružinka či co (ochablá frikční pružina mezi ozubenými rozvodovými koly) a tak jak se vychodí, tak to potom klape. nedostatek oleje tomu samozřejmě pomáhá a pokud je málo oleje, už to dělá celkem slušnej kravál. Dá se to vyměnit. Cena podle odhadu i s prací by se měla vyjít do 2000. Nepomůžou tomu ani slavný aditiva do olejů. přesnou formulaci řešení by zvládl třeba marauder a podobní, co ví o čem mluvím. já bohužel ne, na auta a motory zas takovej talent nejsu. co mi kdo neudělá, to vesměs nemám.

Třeba tě to navede správným smerem BigGrin
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Apollo Offline
#12 Vloženo : úterý 15. dubna 2008 21:46:43 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

no právěže přijde mi že je to o hodně lepší po výměně těch hydráků, dřív mi to dělala pořád a celkem nahlas a ted jen do 2200 otáček a příjde mi že je celkem řučička vysoko na tlakoměru oleje, chtěl bych zkusit vyměnit nebo alespon se podívat na ten regulátor tlaku ale bohužel vůbec nevím kde by to mohlo být.

Tratos Offline
#13 Vloženo : středa 16. dubna 2008 0:47:12 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ještě něco:

Symptoms
TSBs detail noise as loud ticking heard specifically from the top-left of the engine (rear V6 bank, near cylinder #1) and oscillatory in frequency over ~3 seconds (beats). The noise is most noticeable on cold-starts and stops past 2k-rpm thus differentiating it from carbon-knock or HLA noise.

Cause
The exhaust-cam friction-gear-spring is designed to prevent backlash through the helical cut gear at low rpm. At higher rpm (>2k) backlash isn´t a problem and it isn´t required, the noise stops. The problem is that the friction-gear can only eliminate backlash over a certain range - excessive HLA lash (dirty oil/HLAs), hunting idle or slight miss-fire will alter the backlash through the cam sufficiently to move it outside the ability of the friction gear to compensate, thus it becomes audible. The noise is simply annoying, the device being fitted for aesthetics and not a critical wear issue.

Solution
The only solution is a new friction-gear for the exhaust-cam, it can be done without doing the timing belt, but if it is done at a Main Dealer it may be beneficial to do the timing belt simultaneously regarding cost. The task is over 7hrs labour, with the friction gear itself just US$12 or Ł12. Friction Gear noise is often HLA noise, and is not a problem requiring remedy - it´s purpose is aesthetic to achieve a totally silent V6 engine.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Apollo Offline
#14 Vloženo : středa 16. dubna 2008 22:20:59 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

Kdyby jste měl někdo minutku, zkuste mi tady napsat něco o tom rozdělovači, i když sice anglicky umím dobře, tak v tom textu se moc nevyznám, moc toho v aj o autech neznám.

Apollo Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 17. dubna 2008 21:17:38 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

a nebo alespon někdo neví jak zkontrolovat tu pružinku nebo co? tak trochu mě to klepání s.re

Venito Offline
#16 Vloženo : sobota 19. dubna 2008 17:37:47 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Apollo: ten regulator tlaku oleje si menil? ja vymenil vsechny hydra a stejne to klepalo, pohohl az novy regulator za 400,- z mazdy.. proste hydra potrebuji tlak i na volnobeh kdy ho neni nazbyt... jinak zadnou sracku do oleje nelej, nikdy nic nepomohlo, zadne mechanicke opotrebeni zadnou srackou nenahradis!

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Apollo Offline
#17 Vloženo : sobota 19. dubna 2008 20:39:27 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

no zatím neměnil protože já a ani můj kámoš nemá tucha kde to je, a tak trochu se mi nikdo neozval s radou.

madaros Offline
#18 Vloženo : sobota 19. dubna 2008 21:07:01 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

me zatim lezi uz 3 tejden doma na stole.. :( ale chystám se nato,co nejdriv,protoze uz se blízim k výměně oleje,takže to chci sfouknout vsechno najednou.. Doufam ze se to zlepsi.. Tongue



Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Apollo Offline
#19 Vloženo : sobota 19. dubna 2008 23:17:58 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

hej madaros pls můžeš mi o tom něco napsat? třeba jak to asi zhruba vyměnit?

Venito Offline
#20 Vloženo : neděle 20. dubna 2008 10:16:47 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
sundas vanu motoru, nechas aspon den okapat at ti to behem prace nekape do huby a zespoda uvidis mezi prvni ojnici a renemici v bloku motoru kulatou dirku a v ni segrovku, to je ono. Pak uz to jen vymenit :)
kdybys chtel, v gazari mam jeste sacky s origo cislama techto dilu, v mazde ve zline ti to do tydne obednaji

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.