heh, to sem se dozvedel veci co se elektriky tyce s tou vasi ”velkou stavou” :)) U nas mame stavy jenom v hospode u baru:)
Ne delam si uz prdel, ted vazne:)
vlakno klasicke H4 si vezme cca 5A, xenon ktery startuje ma na zacatku odberovou spicku nekolika desitek amper, nicmene nic se nedeje protoze po zlomku vteriny je odber cca 6A a behem nekolika vterin nez se xenon zahreje klesne na 3,5A ktere uz si drzi celou dobu svitu. Kabel ktery vede mezi jednotkou a vybojkou se nepokousejte merit, dava kilovolty ktere ani nezmerite a beztak je vam to udaj k prdu.
Kdyz to shrnu, neni v elektroinstalaci probaka potreba delat zadne zmeny, vse funguje s origo pojistkama.
Osobne mam pouzitou bixenon optiku z dvojkove ochcafky ktera je kuurva dlouha a musel sem ze svetel flexou vyrezavat takove male vyztuhy aby to tam vubec vlezlo.. Bohuzel u nich byl problem s moc kratkym VN kabelem mezi jednotkou a patici vybojky, takze sem ho v pulce prestrihnul a musel nadletovat a cele znova prekryt stinenim a tohle vsechno zabalil do teplem smrstitelne buzirky. Vybojky mam D1S takze timto kabelem vysoke napeti netece, VN trafo je primo na vybojce..
ProbeII 2.0l_122HP & bixenony
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars