logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Kuckání za mokra
PachezZ Offline
#1 Vloženo : pondělí 17. března 2008 23:27:19 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak dneska zase, asi to fakt je tim ze je mokro, ale cim v aute ?
nekde vymetu treba louzi, pak zastavim a pri rozjezdu se to zacne kuckat a snazi se to chcipnout... pridam plyn a zbercha se to...
nejaky napady ?

rebel_breed Offline
#2 Vloženo : pondělí 17. března 2008 23:35:27 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

no co třeba nějaký navlhlý kontakty?jo a sprobem by mi bylo líto vymetat kaluže,ikdyž někdy se tomu nevyhneš

www.fordprobe24v.estranky.cz
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Venito Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 20. března 2008 21:45:10 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
kdyz to vezmu jednoduse bez hledani nejakych extra zavad, co zapalovaci kabely? kdyby vynechavaly za mokra nektere valce? popripade rozdelovac = vicko a palec

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Chladic Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 20. března 2008 23:14:58 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

ty kabely a rozdělovač by to mohly bejt,ale nevim jestli by se až tam voda dostala,přeci jenom je tam spousta dalšího harampádího,přez co by se to muselo dostat:) a muselo by to bejt fakt jezero,ale další moznost by mohly bejt lambda sondy,třeba je nějaká dojebaná izolace a tak něco,nebo neprojížděj louže a nemusíš nic hledatWinkBigGrinBigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
wazzaa Offline
#5 Vloženo : pátek 21. března 2008 8:00:23 (UTC)

Registrován: 30.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 370
Bydliště: Praha (Olomouc)

To Pachezzz: Me to dela taky, v mem pripade jsou to zapalovaci kabely,mam jeden takovy nahlodly, uz me na to upozornoval kamos, ze je potreba je vymenit.Pro upresneni,mam ho nejaky roztaveny na kontaktu u jedne svicky :D, takze az budou penize navic,tak jdu do nejakych poradnych, ale nedavno se tu resilo, ze tesla Blatna ma nejake vcelku slusne,tusim Renni je kupoval www.teslablatna.cz

Renni Offline
#6 Vloženo : pátek 21. března 2008 9:50:10 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
hele,jen pro upřesnění!o Tesle Blatná tam psal někdo jiný,já koupil kabely a fajfky k nim MADE IN USA a žádný Tesly(jak si taky mylně domníval Fantonin..)jediny co je českýho jsou ruce elektrikáře,ktery vám podle přaní kabely sestaví BAREVNE.

RENNICAR-China+bixenony
Merida-Kalahari 590 RX..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
wazzaa Offline
#7 Vloženo : pátek 21. března 2008 12:21:49 (UTC)

Registrován: 30.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 370
Bydliště: Praha (Olomouc)

Pardon Renni,ze jsem te takhle potopil s teslama:D
Jinak jsem do tesly kdysi volal a rekli mi ze je maji na fordy pouze v barve sede,coz jsem dal neresil a zavesil:D


Venito Offline
#8 Vloženo : sobota 22. března 2008 14:09:36 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Chladic: kdo rika ze ve vode musi rozdelovac plavat:) mas tam napeti cca 15kV a pokud je mokro kdy se vrdusna vlhkost drzi nad 90% je predpoklad ze to kdy za sucha jiskra jeste skace jak ma za vlhka uz skace jinam -jednoduche, urcite chapes:)

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

PachezZ Offline
#9 Vloženo : neděle 23. března 2008 11:59:25 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
nj ale me to jen za vlhka jede normalne, zacne se to topit az kdyz vymetu kaluz coz je vzdycky kdyz jedu v desti na benzinku pac je tu louze pres celou silnici :D

Chladic Offline
#10 Vloženo : úterý 25. března 2008 13:55:50 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

venito: tak nějak chápu ikdyž do elektriky moc nevidimWinkale tak jako rozdělovač je utěsněnej a de tam teplo od motoru,takže vzdušná vlhkost by se tam dostat nemusela,ikdyž nevim,každopádně to bude někde v izolaci u něčeho,stačí malá prasklinka a když se na to nalejle kýbl vody,tak to prostě zlobí noBigGrinWink
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Venito Offline
#11 Vloženo : neděle 30. března 2008 12:15:43 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
vzdusnou vlhkost beru obecne na cele vedeni VN, nejenom rozdelovac, ale i kable ke svicim. Nehlede na to, ze rozdelovac ma zespodu odvetrani a pri chladnuti se v nem vlhkost kondenzuje stejne jak kdyz ti chladne vyfuk, jen abys byl v obraze:)

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Chladic Offline
#12 Vloženo : neděle 30. března 2008 21:06:58 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

jo tááák,no zase sem o něco chytřejšíBigGrinWink furt se je co učit:o)
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.