logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123>
GO+úprava 2.2GT motoru
white power Offline
#21 Vloženo : úterý 19. května 2009 20:52:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak jsem po roce postavil další motor, nebude to takový peklo jako mám já, ale bude to turbo do GL.


Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#22 Vloženo : úterý 19. května 2009 20:56:17 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
ještě fotky jak vypadal když sem ho vytáh z auta

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#23 Vloženo : úterý 19. května 2009 21:02:28 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Hmmm dobrá prace pane Wink

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Rostakd Offline
#24 Vloženo : úterý 19. května 2009 21:26:58 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak takovej cervenej motor by se mi moc libil na kolik vysel ? Jestli to neni tajne ...

Subaru Justy 1.0 4WD r.v. 1986
Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
no_namE303 Offline
#25 Vloženo : středa 20. května 2009 13:56:13 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Velka parada ses fakt nejlepsi uz se tesim na tu zimni GO z nikym jinym bych do toho nesel jak uz jsem rikal klobouk dolu ses nejlepsi :)

Ford Probe GT 2.2Turbo
Mazda 626 2.2Non turbo :(
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Wesker Offline
#26 Vloženo : úterý 26. května 2009 22:11:17 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Sem si vsim za pan WP si vyhral Smile Ja ted delam to same akorat ze na V6.Je to fakt pakarna smidlit kanalky prstemRazz

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
eiffel Offline
#27 Vloženo : úterý 26. května 2009 22:50:48 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
koukám a valím vulvy OhMyGod

Paráda Wink



________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Džony Offline
#28 Vloženo : čtvrtek 10. prosince 2009 16:49:44 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
2 WP hele mam dotaz kde ti dělali to zakázkový těsnění pod hlavu? Já se totiž v létě chci trošku porejpat v tom svym motoru (PII 2,5 V6)a koukal jsem na ceník dílů, tak chtěj za jedno těsnéní cca 1400 a jestli tebe vyšlo na 4válec 800 tak i kdyby mě to stálo těch 800 je to furt na dvě hlavy ušetřenejch 1200,-
Předem moc díky!!

eiffel Offline
#29 Vloženo : čtvrtek 10. prosince 2009 16:57:38 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
telefonní číslo na díly máš, tak mu zkus zavolat :D

Došly ti ty snímače?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Džony Offline
#30 Vloženo : čtvrtek 10. prosince 2009 20:06:51 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Hele snímače mi došly, ale je to celý nějaký popletený asi to nafotím a hodím to sem protože zelenej spínač na sahary je jasnej pak je tam ještě nějakej (černej spínač)- ten mi neposlal (údajně ho ani nemá v katalogu), ale přišli mi dvě čidla teploty úplně nemlich stejný ale maj jiný sériový čisla (počítal jsem jen s jedním z nich (mají naoře jeden jazýček na konektor jsou zalité ve žlutém plastu jinak vypadají jako mosadné šrouby s se závitem zakončeným ještě asi 8mm dlouhým dříkem).

Džony Offline
#31 Vloženo : čtvrtek 10. prosince 2009 20:36:12 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
PS:Na FB máš tu adresu a info k tý opravně amerik

white power Offline
#32 Vloženo : pátek 11. prosince 2009 0:15:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Citace:

2 WP hele mam dotaz kde ti dělali to zakázkový těsnění pod hlavu? Já se totiž v létě chci trošku porejpat v tom svym motoru (PII 2,5 V6)a koukal jsem na ceník dílů, tak chtěj za jedno těsnéní cca 1400 a jestli tebe vyšlo na 4válec 800 tak i kdyby mě to stálo těch 800 je to furt na dvě hlavy ušetřenejch 1200,-
Předem moc díky!!




http://www.merako.cz/ doufám že ještě existujou jediný co potřebovali bylo poslat jim nějaký starý (klidně i propálený) aby měli vzor podle kterýho udělaj nový, a můžeš si nechat udělat i slabší než je originál abys nemusel tolik snižovat hlavu jestli chceš zvyšovat kompresi.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Džony Offline
#33 Vloženo : pátek 11. prosince 2009 18:30:47 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
S tou kompresí ještě asi porozmejšlim můj motor je na tom docela bledě a asi by nemělo smysl ho trápit víc než je nutný i když to láka :D.I když na druhou stranu si řikám že mě novej motor do dvou let určitě čeká tak jestli tenhle nemam trošku zmordovat...Nicméně díky moc!! Protože u Probe každá ušetřená koruna navíc dobrá!!

white power Offline
#34 Vloženo : pondělí 26. července 2010 20:42:01 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak dneska mi konečně od soudruhů z améru dorazil novej chip, kterej snad bude fungovat oproti tomu minulímu z NDR u kterýho se při 4500 Rpm odpojoval palivová pumpa, do srazu už asi jen stihnu vyměnit ř.j. za chipnutou (výhoda mít dvě) a vyměnit turbo za repasovaný, snad nebude hulit jako to před dvěma lety (kdo byl tenkrát na kameni tak ví Wink ) tenhle chip by měl nít odstraněnej fuelcut a pozměněný mapy a nárůst výkonu by měl bejt 25-50 Hp podle natlakování turba.
Na příští rok bych chtěl jí s úpravama trochu dál první na řadě bude nová keramická spojka F1 Racing Stage 3, turbo T3/T4, benzínová pumpa Walbro 255, injectory nejspíš 440 cc/min místo origo 330 cc/min z ...(tajemství) a větší IC.

Pokud chip bude fungovat tak by asi nebyl problém podle něj udělat další pro případný zájemce.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#35 Vloženo : pondělí 26. července 2010 21:38:48 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
To by sme mohli dat na Kameni fight BigGrin ...pokud teda pojedu... Kdybys chtel, mam 450 cc injektory z Toyoty 2.0 turbo Smile

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#36 Vloženo : pondělí 26. července 2010 21:57:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
450 by byly zajímavý můžeš mi je vyfotit abych viděl jakej maj tvar a tvar konektoru nechci nic moc bastlit takže budu potřebovat takový co budou tvarově odpovídat původním.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#37 Vloženo : sobota 7. srpna 2010 21:32:45 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak sem se dokopal ti vyfotit ty ijektory Smile Pro vsechny plati, nekomentovat kvalitu fotek, je to z mobilu za 2500 kc Cool

http://janku81.galerie.cz/4746822-450cc-injektory

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#38 Vloženo : neděle 8. srpna 2010 12:37:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Díky za foto, ale inj. jsou tvarově trošku jiný a maj jinej konektor.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#39 Vloženo : neděle 8. srpna 2010 12:46:35 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak jsem dal do auta novej chip a zkušenosti po pár ujetých Km byly následující: auto špatně startuje, motor nedrží volnoběh, jde špatně do otáček, max. ot. při jízdě cca 4000 pak nemá sílu, a pořád svítí Check Engine a nejde vyblikat žádná chyba.
Chip jsem vyměnil za původní a všechno je v pořádku. Takže já s chipováním po dvou neúspěšných pokusech končím protože to nemá význam a jsou to vyhozený peníze. Razz
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
eiffel Offline
#40 Vloženo : neděle 8. srpna 2010 12:50:56 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
to senějak programuje a nebo je to natvrdo připájený do nějakýho konektoru?
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
3 Stránky<123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.