logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky123>
GO+úprava 2.2GT motoru
white power Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 21. února 2008 14:42:36 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak jsem se konečně vrhnul na GO svího původního motoru a když ho mám opravit tak sem se rozhod i pro pár úprav. Pár nápadů jsem získal z fóra www.performanceprobe.com/forum kde ty amíci maj někdy dost šílený úpravy, ale je tam i pár zajímavejch nápadů.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 21. února 2008 14:59:43 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
První s čím sem začal bylo vyhrabání všech dílů co se mi za ty roky tady nahromadily (celkem asi za 25000,-) a zakoupení motoru z Mazdy 626 GD 2.2 non turbo jako dárce některých dílů a hlavně hlavy. Po rozebrání šla hned hlava na přebroušení za mojí oblíbenou cenu tj. flaška ferneta BigGrin

pak sem začal s ventilama nevím na co ten člověk jezdil ale vejfukový ventily byly napečený asi 4mm nějakým sajrajtem co připomínal vodní kámen

dneska už je to lepší


_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 21. února 2008 15:49:25 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Kanály v hlavě vypadali podobně jako ventily



A po mnoha a mnoha hodinách usilovné práce:



_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Pepa Střecha Offline
#4 Vloženo : pátek 22. února 2008 10:07:05 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Ty máš do té hlavy pěknej přístup... A co sání, to bys měl taky leštit, ne???

Black GTC 1993
Chrysler Voyager 2003
Škoda Felicia Roadster 1960

Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Grim3rr Offline
#5 Vloženo : pátek 22. února 2008 12:37:32 (UTC)

Registrován: 26.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 288

__________________________
Ford Probe 2.0, r.v.: 1995, 9/100km
Aby člověk dosáhl toho, co je možné,
musí usilovat o to, co je nemožné.
white power Offline
#6 Vloženo : pátek 22. února 2008 13:15:22 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Sací kanály mám taky samo vyleštěný a samotný sání je taky na řadě, ale tam už je to s přístupem horší.

to Grim3rr: spamuj si svůj topic TongueAngryRazz

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#7 Vloženo : pondělí 25. února 2008 12:24:40 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak hlavu už mám skoro kompletní, tj. ventili zabroušeny do sedel a dány zpět, ve vahadlech nová hydra a nové těsnění dříků ventilů.

Další věc na řadě je blok motoru ten šel podobně jako hlava na přebroušení opět za flašku Ferneta. Po přebroušení a důkladném vypláchnutí od zbytků litiny dostal novej nástřik (černá a rez mu neslušela)



_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#8 Vloženo : pondělí 25. února 2008 12:31:26 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Protože origo na GT maj kompresi 7,8 a to mi přišlo zbytečně málo a brousit hlavu o 1mm mi přišlo moc takže kvůli pístům jsem koupil motor z mazdy který má kompresi 8,6 ale jak jsem později zjistil tak skoro zbytečně protože ty písty už do mího motoru někdo z předchozích majitelů použil.


_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#9 Vloženo : pondělí 25. února 2008 12:38:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Další na řadě byly pístní kroužky,

ty byly zralý na výměnu ale ani ne tak proto že by byly opotřebovaný ale proto že ten kdo dělal předemnou GO tak byl totální pako a na výbrus dal kroužky s origo rozměrem
původní kroužek:


novej:


A podle fotek je asi jasný který budou lepší.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#10 Vloženo : pondělí 25. února 2008 12:42:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Teď už jen navlíknout kroužky na písty a šup s nima do válců




_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
borgi Offline
#11 Vloženo : úterý 26. února 2008 20:45:19 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

Tak to je super prácička.Klobouk dolu!!Jen se chci zeptat.Pod poslední fotkou máš nákres uložení kde si k nim přišel?Ted bych to chtěl dělat taky na 2.5l ale nikdy jsem tenhle typ nedělal

ProbeII 2.5 24V
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
white power Offline
#12 Vloženo : úterý 26. února 2008 23:26:01 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
na tý poslední fotce pod motorem je obal od pístních kroužků a na něm je ten nákres Wink

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Chladic Offline
#13 Vloženo : pátek 29. února 2008 15:17:57 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

WP:ted to pojede jak z prakuWinkBigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Guest
#14 Vloženo : středa 5. března 2008 14:54:36 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj,mám ted problém s mou P1 mám pocit že mi slimpe olej z pod víka ventilu,je to těžké přetěsnit??
white power Offline
#15 Vloženo : středa 5. března 2008 16:01:27 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Z víka ventilů teče olej uplně každýmu, já jsem zkoušel koupit new těsnění a když jsem ho tam dal tak to bylo ještě horší než předtim, takže od tý doby to lepim motorovým silikonem. Stačí ho sundat, vyhodit tu těsnící gumu a pořádně to odmastit a vyplnit tu drážku silikonem ale musíš ho dát silnější vrstvu pak tu jen připlácnout zpátky a je to.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Chladic Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 6. března 2008 1:00:56 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

taky to lepim silikonem,ale to starý těsnění tam nechávám a bolepim ho z obou stran a neutěče ani kapkaWink
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
white power Offline
#17 Vloženo : úterý 11. března 2008 15:45:12 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Po delší době přidávám pár dalších fotek.
Spodek motoru už je kompletní, na fotce je přidělaná klikovka a olej. čerpadlo:


tady je kovové těsnění pod hlavu vyrobené na zakázku (cena 850 Kč):



a motor s hlavou bohužel mi zatím nikdo neporadil na kolik se utahuje kovový těsnění tak jsem ho utáh na 100NM a doufám že to bude stačit



_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Venito Offline
#18 Vloženo : neděle 16. března 2008 10:46:37 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
no jako mas to moc hezke! moc prace na tom vidim:)
ty zamky pistnich krouzku to je maso! na to ze tam ma byt 0,15-0,3mm je to mazec:) to muselo zrat olej jak fena ne? kdyz opomenu horsi kompresi...
jinak ten prebrus vim ze to na fotce haze blbe odlesky svetla, ale neni nad brusku na plocho, uz me jednou frezkou jednu hlavu pokurvily...


ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

white power Offline
#19 Vloženo : neděle 16. března 2008 13:41:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Dokud to bylo zalepeny karbonem tak to olej nežralo a jelo to super ale když sem tam začal lejt Castrol magnatec tak to ten karbon rozpustilo a začlo to žrát tak litr na 500 Km a ta vůle v těch zámkách byla 2,5 mm.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Venito Offline
#20 Vloženo : pondělí 17. března 2008 7:40:51 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
tak to je maso:) stejne nechapu ze to karbon tak zalepil, ja mel v zamkach 0,45 a delalo to pekny bordel...
Kdyz uz si mel blok na prebrusu, nemrzi te zes neudelal zrovna vybrus treba o 2 cisla? mel bys to 100% a take bys zvedl o neco obsah kdyz uz honis kazdeho konika:)


ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
3 Stránky123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.