logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
15 Stránky«<12131415>
Přeplnování
Wesker Offline
#261 Vloženo : středa 27. února 2013 19:01:18 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Neboj, nikam nepoleti, maximalne ti pri chude smesi vytecou vyfukem :)
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#262 Vloženo : neděle 21. dubna 2013 19:38:50 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Tak sem si dneska privezl od kamosa co vari hlinik, predelany IC z P1 turbo Cool Svoje nove misto nasel nad prevodovkou, ale vystehoval mi vahu vzduchu, takze vymyslim kam ju dat, i se zapalovaci civkou...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#263 Vloženo : neděle 5. května 2013 18:26:01 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Moje turbo is BACK !!! Cool Sem se dneska proletel, vyresil par detailu jako kapajici olej pod vikem, vytecena voda po 500 metrech jizdy, roztrhany igelitovy sacek co sem s nim mel ucpanou diru na BOV atd... Dyt vite jak to je BigGrin Kdyz byl motor vylagrovany, tak na jednicku turbina netlacila, ted tlaci uz i na miste bez rychlosti. Tahne to jak kurva, sem se skoro posral...Nechlubim se, jen mam radost, ze to po 3ech letech uspesne vyjelo z garaze Smile Fotku Stage 2 mam, video jeste ne-e...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thullo Offline
#264 Vloženo : neděle 5. května 2013 21:29:47 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Zamlouvám si svezeníčko :o) a ještě, aby to vydrželo ;o) ty komponenty jsou totiž jako z bláta (Blok, Ojnice, Písty, Vačky...) holt, KLZE to není, no :o(
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Tomio007 Offline
#265 Vloženo : neděle 5. května 2013 21:53:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Taky si zamlouvám svezeníBlushing Musí to být nářez jako prase :)
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Wesker Offline
#266 Vloženo : pondělí 6. května 2013 7:25:47 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
No jo, kdybych nasel pred barakem KLZE, tak bych asi nevahal a uz bych ho tahl do garaze :)
Vzhledem k tomu, ze moje umeni na vkladani obrazku je stejne jako v roce 2007, tak tady mate odkaz na "stage 2"

http://nd06.jxs.cz/950/4...75310_v1.jpg?1367777909
http://nd06.jxs.cz/072/4...875332_v1.jpg?1367777947
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thullo Offline
#267 Vloženo : pondělí 6. května 2013 8:34:43 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Hmm to vypadá velmi zajímavě - to je asi ještě nějaký chladič stlačeného vzduchu, že? Já se v tom tolik nevyznám - z jakého to je auta? A koukám na ten upravený rozdělovač :o) heh... pecka ;o) a na Kámen jedeš??? :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
white power Offline
#268 Vloženo : pondělí 6. května 2013 9:29:41 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
ThumpUpThumpUp ThumpUp
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#269 Vloženo : pondělí 6. května 2013 9:32:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
IC vypadá na P1 2.2Gt nejspíš rok 89. BigGrin
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#270 Vloženo : pondělí 6. května 2013 12:22:30 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Odbornik na P1 se fakt pozna ThumpUp Je to poravdu chladic z P1 turbo, jen ma prevarene vyvody Smile Viko rozdelovace sem musel upravit, pac nechcu aby nekde umrel, tak mam HEI modul, je v podlouhle krabicce v pravem hornim rohu IC a zapalovaci civku z Toyoty Celiky mam pod IC. Jen nemam kam dat vahu vzducu a o filtru ani nemluve Angry
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#271 Vloženo : středa 8. května 2013 9:24:02 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Udelej diru kde mas ted fitr a das ho mezi blatnik a podbeh. Aspon tak jsem t mel vymyslene ja.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#272 Vloženo : čtvrtek 9. května 2013 16:29:44 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
No asi to nejak podobne dopadne... IC se mi nechce davat pryc kdyz sem se s tim tak najebal a VAF pred turbem je dalsi omrd, kdyz byla za turbem, tak to jelo relativne v poho, ale ted jakmile zacne davat turbo, okolo +0,1, tak to zacne kuckat a skubat, ale jakmile se to vychrchle, tak jede jak kula. Ja si myslim, ze kdyz byla za turbem, tak byla otevirana prutokem, nikoli tlakem, ale kdyz je pred, tak je otevirana podtlakem sani turba a jeji vystupni signal je v ten moment pro RJ neprijatelny. Tak resim jak s tim vydrbat. Kdybyste nekdo vedeli, nebo vas neco rozumneho napadlo, tak mi pisnete klidne i SMS na 777137326. Sem vyzkousel i 1bar MAP snimac GM a MAP z Celiky, a nefachalo to, protoze ty KL VAFy maji vystupni signal 5V na volnobeh a 0V pri plnem otevreni. MAPy funguji presne opacne.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#273 Vloženo : pátek 10. května 2013 9:52:54 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
VAF z Mazda Miller?
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#274 Vloženo : sobota 11. května 2013 9:15:41 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Ja bych spis potreboval, aby pri nabehu turba nemerila tolik, ale treba o 1/3 min... Uz sem premyslel, ze to udelam jak u Mitsubishi, nejak ovladanym obtokovym kanalem, ktery privede za vahu "falesny vzduch" a tim padem tolik nenameri.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#275 Vloženo : pondělí 13. května 2013 21:48:57 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
pise neco o K8 VAF
http://www.davidandjemma.com/mazda/KL.htm
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#276 Vloženo : pátek 24. května 2013 17:28:40 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Musel sem trochu stahnout plnici tlak, ted tam mam do 0,5 a jede jak ma BigGrin ale 0,5 je tak pro deti...Cursing
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
PachezZ Offline
#277 Vloženo : pátek 24. května 2013 19:35:10 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
K8 VAF sem měl poslaný z usa i s jednotkou a všema potřebnejma kabelama... jenže pošta se neobtěžovala mi dát vědět že to už dorazilo k proclení a po půl roce mi týpek psal že mu to přišlo zpět...
Wesker Offline
#278 Vloženo : úterý 23. července 2013 17:00:32 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Tak, vcera sem udelal posledni upravy a dneska donesl prevozky :) Rikal sem si, ze kdyz je to takova prasacka uprava, ceny benzinu sou taky prasacke, tak moje turbo uz neuvidi ani kapku toho draheho paliva. Mam za sebou 15 km na CISTY E85 a u toho taky zustane :) ne ze bych nejak hledel na ekologii, to je mi vcelku fuk, ale odmitam davat 38 kc za litr benzinu.
Ani sem nekupoval zadnou krabicku, ktera prodlouzi delku vstriku o 30%, to je u V6 zbytecne a akorat dalsi kurvitko a zbytecne velka spotreba. Misto toho statne slouzi FMU :) Akorat ze FMU je dobre akorat pro atmosky. Ja sem musel vymyslet jeste neco, aby to jelo i pri tlaku turba. Udelal sem to a jede to jako za mlada :) Vcera mi to malem ujelo z pod prdele :) No uvidime na emisich, jestli tam neni moc chuda smes, pak podam dalsi info o teto prasacke uprave :)
Jeste cekam, ze se tu ozve nejaky rypal, ktery bude prohlasovat, ze takoveto veci sou na p..u, raci by si koupil za nehorazne penize krabicku na prodlouzeni delky vstriku (pro V6 fakt nehorazne), at to nikdo nedela, nebo si znici motor atd,atd... Ano, kdo nevi VoCoGo, tak ho muze znicit.
Pro takoveto lidi: je to moje auto, muj motor, a moje upravy. Nikomu nic nenabizim, kazdy si udela stejne jak uzna za vhodne. Jak sem psal na zacatku tohoto vlakna, turbokit si muze koupit kazdy, naladit ho v nejake specialce muze taky kazdy, ale to stoji hafo penez, ja to ale delam pro zabavu, a ti dva borci co sou tady vi, co to obnasi kdyz to clovek ladi sam.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
probeles123 Offline
#279 Vloženo : úterý 23. července 2013 18:00:56 (UTC)

Registrován: 18.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 128
Bydliště: Most

no a jede to líp na ten ethanol nebo ne mě mondeo jezdilo líp na ethanol jak je to u toho probe docela mě to zajmá
2.0 16v červeňásek EX
2.5 V6 znovuoživen EX
JM Offline
#280 Vloženo : úterý 23. července 2013 20:33:31 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
ani nevis jak moc ti preju abys ten motor nezkurvil, ten cooler by mel hodne pomoct.Co jsi udelal za prasackou upravu. Regulator tlaku paliva uz mas pryc davno :)
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
15 Stránky«<12131415>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.