logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
15 Stránky«<1112131415>
Přeplnování
Wesker Offline
#241 Vloženo : neděle 16. ledna 2011 22:15:41 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
to Venito: Hosanku, mam ve sklepe 500W halogen a kdyz mi zaplatis eletriku, tak si ho tam dam BigGrinBigGrin Jinak to listi a orechy tam nanosily ty kurvy veverky Smile Ja sem to nikdy nijak nepucoval, proto to tak vypada Wink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#242 Vloženo : neděle 16. ledna 2011 22:35:27 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
porad nadavas ze tam mas zimu, tak si aspon pritopis:) no zeby veverky to ti moc nezeru, ty by se navrch sani kvuli kapote nedostaly, spis mysi a kuny, ty ludry, ktere me zerou hadicky....
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Bad Offline
#243 Vloženo : úterý 18. ledna 2011 21:35:02 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Dobře Wesker! Nechceš na to založit téma v projektech a komentovat co děláš? Pro nás, co rádi koukaj na pěknou práci...
Venito Offline
#244 Vloženo : čtvrtek 20. ledna 2011 22:23:17 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
noo, vidim dalsi krok kupredu:)Zavidim to honovani sten valcu :( jinak covece mas na tech vackach a okoli pekne nasraneho karbonu, to vypada ze tam v minulosti nekdo ”menil” olej jak na mojem.... zato venek zakedrovany slusne:) po umyti to bude jak nove, zakonzervovane to mas pekne:)
Jinak se ma zas ochladit takze budes met asi stop stav, leda mozes lestit hlavy ve sklepe.
Ta suplera ukazuje co? to mas tak vytlacene kovove tesneni do hlavy?
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Marián Offline
#245 Vloženo : středa 18. července 2012 21:17:33 (UTC)

Registrován: 22.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Světec

Mám jentak, možná blbý dotaz. Co se stane se seriovým motorem, pokud uvažuji o zástavbě turba a přitom nechci překonat plnící tlak 0,6 0,7 baru. Zvládne to elektronika nebo motor bez žádných úprav? Co akcelerace? Díky
white power Offline
#246 Vloženo : čtvrtek 19. července 2012 5:54:31 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
jestli máš toauto aspoň trochu rád a chceš aby ti vydrželo tak na tyhle myšlenky raději zapomeň, několik lidí se o turbo pokoušelo a jedinej komu to jezdilo byl wesker, cuir ten motor zničil 2x a pak už na to neměl sílu ani finance a JM pokud vím tak to taky do finále nedotáh, nehledě na to že 0,6 - 0,7 baru je dost velkej tlak na seriovej motor u seriový 2.2Gt je tlak nastavenej cca na 0,5-0,6 Baru tak si to přeber sám jak původně atomosferickej motor s tlakem turba 0,7baru vydrží
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Marián Offline
#247 Vloženo : čtvrtek 19. července 2012 21:23:56 (UTC)

Registrován: 22.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Světec

Tak samozřejmě, že to auto mám rád, a to velice. Jen jsem se ptal, možná blbě. Od turba nežádám moc jen bych prostě rád dosáhl rychlejší akcelerace. Takže prostě schrnuto. Ani s nastaveným minimálním plnícím tlakem sériový motor nevydrží. Musí se k tomu uspůsobit. Mám ještě další auto na ježdění, takže v dílně není pro mě problém celý motor rozhodit a upravit aby to vydržel. Sériovka prostě bez úprav nee za žádnou cenu.
DaPavlis Offline
#248 Vloženo : neděle 12. srpna 2012 20:55:37 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Pokud mas navic 200 tisic tak by nemel byt problem aby to "normalne" jezdilo s turbinou / kompresorem...ale jak to das do serioveho motoru tak ti to rozerve hrnky BigGrin
PGT V6 Turbo T3/T4
Wesker Offline
#249 Vloženo : pondělí 13. srpna 2012 19:00:19 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Konecne se to tady hlo BigGrin Jak pise WP, jedinemu mi to vydrzelo 30 000 kilaku i s plnicim tlakem 0,7 bar a nic se mi nerozletelo, ale chcal z toho hrozne olej, tak sem to rozebral a 2 roky to stalo venku... ALE... mam uz vsecky komplet veci, i spojku, takze v nejblizsi dobe to zacnu skladat. A bude u nas v dedine zas veselo UUUIIIIIII-PSSST BigGrin BigGrin A to jeste moja nevi, ze podobny osud nejspis ceka i Runnera 3.0 V6 Cool
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
DaPavlis Offline
#250 Vloženo : středa 22. srpna 2012 2:13:09 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Co takhle elektronicky kompresor ? Prijde vam to taky jako me vyhozene penize ?

http://www.superchargert...ages_contents/show/id/18
PGT V6 Turbo T3/T4
white power Offline
#251 Vloženo : středa 22. srpna 2012 5:15:13 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
LOL LOL LOL u toho instalačního videa jsem se docela pobavil, nevěřím tomu že ta vrtulka by ten 4,0 v jeepu byla schopná ukrmit vzduchem i na volnoběh, to už i ventilátor co máš v autě bude určitě dávat víc vzduchu, ono je hezký že tam napíšou že to dává 5PSI ale už tam nikde není jaký množství vzduchu za minutu je to schopný na ten tlak stlačit
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DaPavlis Offline
#252 Vloženo : středa 22. srpna 2012 12:11:25 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Proto jsem to sem dal BigGrin prijde me to smesny...hlavne ta vrtule a jeji lozisko BigGrin BigGrin
PGT V6 Turbo T3/T4
Thomas Offline
#253 Vloženo : pátek 24. srpna 2012 20:29:50 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Slavný turbonátor jen jinak zabalen? :D :D
DaPavlis Offline
#254 Vloženo : sobota 25. srpna 2012 21:25:28 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak nejak BigGrin
PGT V6 Turbo T3/T4
Wesker Offline
#255 Vloženo : úterý 8. ledna 2013 19:40:20 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Jinak panove, o vikendu sme zacali probouzet moje turbo z mrtvych Cool 6 valcu je na svem miste, nova Exedy spojka a prevodovka taky, uz mi jen kamos na CNCecku udela hlavy a na jaro jedu na lov ochcavek f tedeicku, eresek a zmrdu nejruznejsiho druhu BigGrin BigGrin Bych chtel zkusit i ten slavny policejni "special" R36, ale to by asi bylo drahe, zkusim u kamosa dopravaka domluvit slevu BigGrin
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thullo Offline
#256 Vloženo : úterý 8. ledna 2013 21:48:56 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 WESKER:
Toz na tuto upravu jsem velmi zvedavej - uz predtím ti to jelo jako prase :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
pospecmichal Offline
#257 Vloženo : pátek 22. února 2013 15:28:49 (UTC)
Registrován: 22.02.2013 (UTC)
Příspěvků: 1
Bydliště: Lipník nad Bečvou

ahoj chci se zeptat jestli je mozno ten kompresor narvat i do mondea r.v. 2001 2,5 v6 24v, a na kolik by to popripade vyslo, a co je vse potreba udelat. diky za kazdy info
white power Offline
#258 Vloženo : pátek 22. února 2013 16:42:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
jestli myslíš ten el. kompresor tak se na to vyprdni, to jsou jen vyhozený peníze, radši dej na mondeo svody a pořádnej vzduchovej filtr tím začínaj všechny úpravy co maj mít nějakej smysl
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DaPavlis Offline
#259 Vloženo : pátek 22. února 2013 19:16:11 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Presne jak pise WP.
Nahodou jsem na ten el.kompresor narazil.
Zde je dukaz jak pridava 0 koni BigGrin BigGrin

http://www.youtube.com/w...xq9Ga8W2J3A&index=14
PGT V6 Turbo T3/T4
Matoprobe Offline
#260 Vloženo : sobota 23. února 2013 10:02:30 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Uz ked sme pri tom preplnovany tak musim povedat idem skusit dat do mojej 1,6 Vtec VTI hondy Turbo tak uvidime ci to zvladne ma to vela kovanych veci ale piesty ne ale zevraj seriove zvladaju 400 konikou ale uvidime jak daleko sa budu paast tie kone ked poletia piesty von :-) inac celu prestavbu som kupil za smiesnich 600 Eur :-) Turbo/IC/hadice/kapalinu/
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
15 Stránky«<1112131415>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.