logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
FPR - Regulátor tlaku paliva+adaptér
livedjmalo Offline
#1 Vloženo : sobota 19. prosince 2015 14:51:18 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Minule som už riešil to že mam v pláne pridať regulator tlaku paliva do probe gt 2.2 turbo.
Založil som túto novu tému pre tých čo ho ešte nemaju a chcu si ho dať.

Takže v prvom rade som si kúpil tento manuálny regulator paliva FPR regulator tlaku paliva

Potom ako WP mi už naznačil som potreboval adaptér na palivovu rampu.Pozor! Adapter na ford a mazdu nepasuje! Jediny čo pasuje je na toyotu adapter toyota

Zapojenie je jednoduché.

1.odpojiť od original regulatora podtlak,návrat do nádrže a palivovu hadicu
2.vymontovať originál regulátor z palivovej rampy(najdeš ho na ľavo od vstrekov a su to 2 šruby)
3.namontovať adaptér
4.upevniť niekam FPR
5.zapojiť podtlak,navrat do nadrže a palivovu hadicu podľa schémy na FPR
6.nastartovať a skontrolovať hadice či všetko tesni.


Po naštartovani som si všimol že tlak na budíku ukazuje 3 bary.
Mojou otázkou teraz bude že aky tlak nastaviť pri turbo booste na 11 PSI?
Seriovo ma aky tlak paliva probe gt 2.2 turbo?


Ďakujem za odpovede a dufam že moj navod pomože.
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#2 Vloženo : sobota 19. prosince 2015 15:08:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původní tlak paliva u 2,2Gt je 36,3PSI
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
livedjmalo Offline
#3 Vloženo : sobota 19. prosince 2015 15:12:29 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
takze to je 2.5 Bar ...takze aky tlak by si odporučil ty Whitepower?
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#4 Vloženo : sobota 19. prosince 2015 20:18:58 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já bych pro začátek nechal ty 3 bary. Ono se to dost špatně odhaduje jakej tlak nastavit, pro přesnější nastavení by to chtělo nějakej A/F měřák.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
livedjmalo Offline
#5 Vloženo : neděle 20. prosince 2015 0:32:20 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
take neco? kde to ide ? za original lambdu alebo na za pletenec?
lambda depo racing
Ford Probe Gt turbo
kefa Offline
#6 Vloženo : sobota 2. ledna 2016 22:44:25 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

ahoj na p1 2.2gt pasuje palivove ventil z mazdy 323f bg 1.6 16v palivovej pomner ma 3bary ale musi se trosku priohnout.
Ford Probe 2.2GT turbo
vladoprobe89 Offline
#7 Vloženo : neděle 24. ledna 2016 14:29:54 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Původně odesláno: kefa Jdi na citovaný příspěvek
ahoj na p1 2.2gt pasuje palivove ventil z mazdy 323f bg 1.6 16v palivovej pomner ma 3bary ale musi se trosku priohnout.



Nazdar kefa, prosím ťa, ty máš založený iný regulátor paliva ako originál? má to nejaký význam? pocítil si nárast výkonu alebo niečo také? rozmýšlam, že dám regulátor, len neviem, či to nebudu zbytočne vyhodené peniaze. Poprípade, čo je ešte dobré k tomu dorobiť, ako ja neviem vačšie vstreky alebo niečo iné :)
kefa Offline
#8 Vloženo : pondělí 25. ledna 2016 20:36:03 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

ja mam regulator z mada 323f 1.6 16v ten ma prutok paliva 3bary to na origo vtriky staci jsou to 310cc pokud chces victak se musi koupit 400cc ale nezalezi jenom na palivu musis pridat i na turbu abys neutavil pisty atd pac bude chuda smes chce to A/F mnerak na pomner palivo vzduch. a je to o neco malo znat na vykonu ja to taky musim dopilovat pac my vzadu obcas litaji plameny moc benzinu......
Ford Probe 2.2GT turbo
Wesker Offline
#9 Vloženo : neděle 2. října 2016 21:38:26 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Se nediv, ze ti z toho letaji plameny :) Pri takovem setupu se neda nic jineho cekat. Kazda turbina ma oproti atmo verzi vstriky s vyssim prutokem, kratsi dobou vstriku a nizsim tlakem paliva. Velke vstriky+velky tlak paliva bez upravy delky vstriku= veliky problem na volnobeh.
Neco podobne ceka toho, kdo si da do atmo verze vstriky z turba v domeni ze to pojede lip, necha seriovy regulator a ecu. Pres regulator pujdou 3 bary tlaku paliva/nejaky prutok, ecu otevre vstrik na nejaky cas, samozrejme je pocitano s tryskou s nizsim prutokem, pres obri vstrik prochcije tolik benzinu, ze to valec nespali. Toto nejsou plane kecy, ale vlastni zkusenost :) Regulatorem tlaku nejde doladit vsechno. Ale ja sem taky tak zacinal, proste sem zkousel, vazil benzin i vzduch(samozrejme jen ve vypoctech) a nakonec to slo i bez upravy ecu :)
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.