logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Svicky
Bad Offline
#21 Vloženo : úterý 5. října 2010 1:11:06 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Osobně si myslím, že byl tvůj rozdělovač načatej a jakákoliv změna odporu či napětí v kabelech a svíčkách jeho odchod jen urychlila. Rozdíl mezi ZFR6F-11 a ZFR5F-11 je pouze v teplotě s tím, že 5F by měla být do vyšších teplot. Je to holt bolavý místo Probe, ale cenná zkušenost pro nás ostatní....holt je s timhle rizikem třeba počítat.
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Renni Offline
#22 Vloženo : úterý 5. října 2010 10:17:15 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
taky jsem koukal že 5F určeno pro Mazdu a 6F pro Probe..jelikože chci taky koupit svíčky tak jsem z toho ted janek...Bade hodíš sem njakej link na levnější I. obchod?
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
eiffel Offline
#23 Vloženo : úterý 5. října 2010 11:34:12 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
já jsem mluvil o tomhle, chytráci v servisu tam dali prostě něco, co tam nikdy patřit nemělo

Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Bad Offline
#24 Vloženo : úterý 5. října 2010 19:11:24 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Renni: Kupuju přes Elit. Jinak vyzkoušej třeba vyhledávače nejnižších cen - zbozi.cz apod...
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Venito Offline
#25 Vloženo : úterý 5. října 2010 19:35:35 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
ja jednou neodolal a koupil sem si do probaka svicky BERU ULTRA-X,byly to 4-elektrodovky a nebyly to zadne shitty, no co vam budu vykladat, jedna stala cca 270kc a jak to jelo? uplne nahovno, po 50km sem je musel vycistit protoze to auto proste jelo asi jak fabia 1,4MPI po chipu :) vydrzel sem to s nema asi 150km nez sem je dal doprdele a koupil NGK ktere tam patri. At mi kazdy veri co chce.
Proste kazdy motor chce tu svoji svicku, experiment sou vyhozene prachy.... Asi jako je u me sracka olej LongLife

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 C4 V8 5.7L
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Renni Offline
#26 Vloženo : středa 6. října 2010 1:01:43 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Bad: díky kámo,Elit mám zarohem tak tam zajdu.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Docthor Offline
#27 Vloženo : středa 6. října 2010 23:00:10 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak dnes mi kupoval Thullo svíčky v Elitu a tam mu řekli,že podle katalogu tam patří NGK zfr6f - 11, ja měl v domění že tam patří 5f , no ale nakonec mi vzal 6f,tak jsem zvědavý, rozdíl je minimální, to i v ceně :-)

Venito Offline
#28 Vloženo : úterý 19. října 2010 23:13:23 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
ja mam NGK BCPR6E 11 , nazvy mame podobne tak to vypada na vzajemnou nahradu, rozdil mezi 2litrem a V6 bych v tomto pripade nevidel:)

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 C4 V8 5.7L
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Bad Offline
#29 Vloženo : středa 20. října 2010 19:14:35 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Venito, je to opravdu rozdíl mezi 2.0 a 2,5V6 - viz
http://www.svickyngk.cz/...ky/ford/probe/#obsah2.5
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Venito Offline
#30 Vloženo : středa 20. října 2010 20:16:26 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
covece tak to hledim, nevim sice proc ale fakt ze jo :) no dik za vyvedeni z omylu

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 C4 V8 5.7L
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

white power Offline
#31 Vloženo : středa 20. října 2010 20:39:22 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Taky koukám že podle těch stránek se svíčky V-line na 2,2T nedělaj tak to vysvětluje proč je po 10tis km po nich.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Disease Offline
#32 Vloženo : středa 3. listopadu 2010 20:56:37 (UTC)

Registrován: 05.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 8x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Vytáhl jsem nějaká data o Probe 2.5 V6, tak třeba to někomu dalšímu pomůže.
Je tam i soupis doporučených svíček.

http://disease.cz/probe/ProbeV6-texa.pdf

Rostakd Offline
#33 Vloženo : neděle 9. ledna 2011 11:20:59 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak jsem dneska z ebay obednal 6 svicek na moji V6 typ NGK ZFR6F-11 a vysli me na 550kc coz je parada
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
driveX Offline
#34 Vloženo : neděle 9. ledna 2011 15:30:23 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na dvoulitra BCPR6E-11 nebo BCPR6ES-11 ?

white power Offline
#35 Vloženo : neděle 9. ledna 2011 16:04:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
na dvoulitra je to jedno BCPR6ES-11 je klasická svíčka a BCPR6E-11 jsou svíčky řady V-line který by měli dávat větší jiskru, ale jinak v nich rozdíl není a obě svíčky maj stejnou tepelnou hodnotu
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
driveX Offline
#36 Vloženo : neděle 9. ledna 2011 16:14:40 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Dobrá, díky :-)

Thomas Offline
#37 Vloženo : středa 12. ledna 2011 13:49:36 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
I když je cena stejná tak radši objednat ty s tou větší jiskrou že?

Jinak jsem tu zkoušel hledat a jaká je tak průměrná životnost svíček v probe při normálním slušném ježdění? Já mám 2.0 ale tak dyžtak i ty co maj 2.5 ať tu odpoví ať to tu je na místě.

Bad Offline
#38 Vloženo : středa 12. ledna 2011 13:59:14 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
V-Line by měly být vhodné i na alternativní paliva a LPG. O zkušenostech s Tuning svíčkama tu už mluvil Eiffel, podle mě nemá smysl vyhazovat zbytečně peníze za Ultra iridium svíčky. Měl sem je na motorce a krom faktu, že se rychlejc a snáz ulily v nich nebyl rozdíl (až na trojnásobnou cenu).
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.