logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
po přídání plynu na 1600ot kolísají otáčky
zelena_zeme Offline
#1 Vloženo : středa 13. srpna 2008 21:32:14 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tak tu máme další problém, už jsem se chtěl radovat jak mi to hezky jede :)
mám volnoběh, drží otáčky na +-1000. přidám pomalu plyn, až se dostanu na cca 1600 otáček, tam držím plyn, a otáčky padnou na 1100 a zas vyletí na 1600. a furt dokola asi ve vteřinovým intervalu. zatím mě to moc netankuje,ale určitě je to předzvěst že se něco podělá, a sem tam se při přidání plynu na těch 1600 trefím takže to hezky škubne :) nemáte někdo aspoň představu, kde by mohl být problém?? díky

Pepa Střecha Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 14. srpna 2008 8:08:20 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Tohle mi dělal 2,0l a byl to zasranej ten ventil na klapce, někde bych našel obrázek, ale na 2,5l je to jinačí...

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
zelena_zeme Offline
#3 Vloženo : pátek 15. srpna 2008 8:42:14 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
nemoh by ses po tom obrázku podívat? ať mám aspoň trochu představu kde mám co hledat.díky

Pepa Střecha Offline
#4 Vloženo : pátek 15. srpna 2008 10:26:53 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Tady to popisoval Venito na tom 2,0l http://www.mazdaclub.cz/...osts.php?topic_id=10909
Ale na V6 je ten ventil jinačí, a nevím, jestli jde vyndat... Ale možná se mi doma válí celá klapka...

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
zelena_zeme Offline
#5 Vloženo : pátek 15. srpna 2008 12:11:43 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
náhradní díl můžu mít prakticky jakejkoliv, ale potřebuju vědět co mám vyměnit :)

Pepa Střecha Offline
#6 Vloženo : pátek 15. srpna 2008 13:25:51 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Každopádne škrtící klapka, nebo jen její ventil... Za vyzkoušení to stojí, páč výměna není náročná...

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Venito Offline
#7 Vloženo : neděle 17. srpna 2008 19:40:03 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
vendej ven cely dil v kterem drzi klapky, rozeber a poradne procisti..na mem dvoulitru to trvalo cca 4hodky a stihal sem popijet pivo:) pak akorad znovu resetuj jednotku, projed to a prubezne doladuj sroublem volnobezne otacky, budou jine nez mas ted

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.