logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Starter
eiffel Offline
#1 Vloženo : pondělí 23. června 2008 19:35:22 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Lidi zlatý, asi mi odchází starter, nezaskočí na setrvák, takže se točí naprázdno. Sem tam se chytne.

To je normální že se to stane znenadání bez předchozího varování?
Je problém ho vyměnit a nebo to zvládnu sám? Kde se přesně v motoru nachází? Jeden starter mam rezervní

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
rebel_breed Offline
#2 Vloženo : pondělí 23. června 2008 22:37:38 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

tak kamarade,kdyby se vysouval a netočil,tak by byly v háji uhlíky,ale protože se točí,ale nevysune,tak je v háji cívka,která je umístěna nahoře na startéru,startér je jakýsi válec,na němž je ještě jeden menší válec a to je ta cívka,k této cívce vedou dva kabely,jeden silnější,ten je na stalej proud od baterie a jeden slabší,ten je od spínací skříňky,teď k demontáži:nejdřív sundej airbox se vzduchovym filtrem,pod ním uvidíš startér,je přichycenej k převodovce obvykle třemi šrouby,odpoj baterii a ze starteru vytahni ten slabší kablík,potom odpoj i ten silnější kabel ten bývá přišroubován matičkou,potom postupně vytoč ty tři šrouby kterejma je přichycenej k převodovce,a pak by si ho měl už snadno vytahnout.stopro to zvládneš sám.

mno,snad sem na nic nezapoměl,

www.fordprobe24v.estranky.cz
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
shabi Offline
#3 Vloženo : pondělí 23. června 2008 23:03:45 (UTC)

Registrován: 08.05.2007 (UTC)
Příspěvků: 348
Místo: Plzeň

a tu baterku fakt odpoj, jednou kamos takhle menil starter a kdyz tam vracel novej tak o neco asi skrt, auto zaclo startovat a jak tam mel rychlost tak mu zaclo sjizdet z plataku na kterym to delal :)))
PROBE II USA
2,5 24V - 1992!

http://shabicar.rajce.idnes.cz/
eiffel Offline
#4 Vloženo : úterý 24. června 2008 2:38:55 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
vzhledem k expedici ”Kunda”, pujde auto na delší dobu do servisu - přední náprava, tšsnění pod víkama ventilů a na vaně, výměna oleje, doplnění klimatizace.
Výměna starteru je jen další položka :D
Ještě chci dát dohromady budíky a hotovo. Každopádně mě auto dneska nechalo na žižkově a musel jsem potupně tlačit, což se mi naposledy stalo u šáde 120, potupa...

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Tratos Offline
#5 Vloženo : středa 25. června 2008 22:51:11 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

vzhledem k expedici ”Kunda”, pujde auto na delší dobu do servisu


Ke komu to dáváš na servis?

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.