logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
V6 do ProbeI
Thullo Offline
#21 Vloženo : sobota 20. ledna 2007 13:38:13 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Kluci, nejak se mi to cele nechce cist, jen koukam, na zacatek, kde se dohadujete o sile a vykonu motoru...

No abych pravdu rekl, V6ka v mazde GE je malinko lenivejsi, neb ta mazda je tezka jako prase a prevody jsou tam delsi - ja mam 626 2,0 16v a je to zdechlina oproti mym probeckum s 2,0 16v...
Ale V6ka v probecku jede opravdu hodne dobre, jenze a to zase musim dat za pravdu tem druhym, 2,2 GT jede jako z praku - turbina to tlaci festovne a navic to auti neni tak tezke jako PII. Vyhoda u PII je ta, ze se jedna o atmosfericky motor a neodchazi tam tak dily jako u PI - secteno a podtrzeno, PROBE je dobre jak I tak II byt kazde jinak! A uz se kurva nehadejte... jste jak decka :o) my probeckari by jsme meli drzet pospolu ne?

THULLO
Ford Probe 2,5 V6 24v (1995)
Ford Probe 2,5 GT (1994)
Ford Probe 2,0 16v (1996)

THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Thullo Offline
#22 Vloženo : sobota 20. ledna 2007 13:46:53 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
A kdyz jsem to ted precetl, tak si myslim, ze 2,2 Turbo se 110kW je slaby (nesrovnavam s V6kou) vuci jinym - priklad NISSAN 200sx 1,8 Turbo 124kW nebo AUDI S4 - jen 2,3 Turbo a 169kW coz si myslim ze zvyseni obsahu o 1dcl je maras ten vykon ne? Nebo SUBARU IMPREZA WRX STI jen 2,0 TURBO a 197kW - ale to jen na okraj!

U V6ky je zase jiny problem - tenhle mazdacky se 119 nebo 123 kW je taky susinka treba proti BMW, ALFA ROMEO, OPEL kde maji kolem 140-142kW...

Tak uz nesrovnavejte HRUSKY s JABLKAMA a radeji vymyslete srazik, kde si pojezdime kazdy s kazdym a uzijeme si to!
(nejlepe u me v OSTRAVE hihi)

No ale to mate fuck, ja jen tak :o)
Ja jsem s V6kama spokojeny!

THULLO
Ford Probe 2,5 V6 24v (1995)
Ford Probe 2,5 GT (1994)
Ford Probe 2,0 16v (1996)

THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
JM Offline
#23 Vloženo : pátek 26. ledna 2007 18:40:08 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nějak se nepamatuju že by mi nějaká P1 i byť na 12 psi natrhla prdel. BigGrin Jinak je fakt že tunit atmosféru je horší než turbínu. A srazík počítejte zase v Kameni na letišti. Tam nám konečně můžou jedničky ukázat o čem je turbo. Unsure

1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln 4OOHp
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
white power Offline
#24 Vloženo : pátek 26. ledna 2007 23:32:33 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
to JM: zdar chlape jak to tady čtu tak to nešlo abych se neozval ale na srazu v Jihlavě ti moje P1 prdel natrhlo, ale jinak si myslím že dohadovat se jestli je lepší V6 nebo turbo je blbost.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
JM Offline
#25 Vloženo : sobota 27. ledna 2007 0:12:51 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
že by ta jihlavská zatáčka? Nebo si spíš vzpomínám na ten poslední sraz na letišti..... BigGrin o motorech se nedohaduju ale jestli mi něco u mé V6 chybí tak je to turbo Unsure

1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln 4OOHp
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
white power Offline
#26 Vloženo : sobota 27. ledna 2007 10:50:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
jo na letišti to vypadalo trošku jinak, taky sem po něm uložil ten motor k zaslouženýmu odpočinku BigGrin ale už mám novej a jede o dost líp takže se těším na další sraz a další srovnání V6 vs Turbo zatím je to 1:1

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Marauder Offline
#27 Vloženo : sobota 27. ledna 2007 12:14:53 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

poladěná turbína jede líp jak PII V6 měl sem obojí takže můžu porovnávat :o) Navíc PI je lehčí jak PII
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Thullo Offline
#28 Vloženo : sobota 27. ledna 2007 14:18:14 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Vzdyt to jsem psal taky ne? Ze jede lepe a je lehci :o)

THULLO
Ford Probe 2,5 V6 24v (1995)
Ford Probe 2,5 GT (1994)
Ford Probe 2,0 16v (1996)

THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
JM Offline
#29 Vloženo : sobota 27. ledna 2007 14:50:27 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
O tom se nehádám. jen že většina turbín vzhledem ke svému stavu jede hůř než V6 a to je škoda. A taky furt nevím proč při cenách P2 chceš rvát motor do P1. Asi ne proto že je lehčí. :) To mi ten P2 motor radši prodej za ty kačky tam dej pořádný turbo apod.

1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln 4OOHp
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
eiffel Offline
#30 Vloženo : pondělí 7. prosince 2009 23:51:57 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
velmi výživná diskuse :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.