Lambdy na P2GT odchazej, takže klidně vyměnit a podle toho, jak si to popisovala bych to na ně i typoval...
Když je nevyměníš, tak s tim jezdit můžeš, ale ECU ti vyhodí náhradní hodnoty pro řízení motoru, takže ti to možná tak nepojede, nebo to bude víc žrát, apod...
Snímač polohy kliky - je pod řemenicí na klice a kabel od něj vede podél prsou - rozvodů motoru k teplotním čidlům vody - ten když hlásí, že je špatnej, tak vyměnit, když né, tak se to může auto zastavit, protože ECU umí nahradit většinu údajů od všech snímačů, ale poloha kliky je jeden ze základních údajů a ten prostě potřebuje....
Co se týká VAFu, tak ten, když bude zkreslovat, tak ti pojede auto jak pumpa na s.ačky, nebude mít výkon, bude kouřit a chcípat na volnoběch, když ti ”lehne” úplně, tak auto stojí - nenatočíš to - stejný jak u sním. kliky...
Koudy
94 Blue GT
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)