Hmmm ... No já mám doma připravený komplet audio do Camara a už asi půl roku se přemlouvám abych se do toho pustil. Každopádně platí asi tohle - můžeš mít i průměrný komponenty a bude to hrát líp jak sestava, která bude 3x dražší jen proto, že uděláš pečlivě instalaci. Základem je zabránit akustickýmu zkratu tedy přeloženo důkladně oddělit prostor před i za repro aby mezi nebyl volný průchod tlaku (stačí si poslechnout jak hraje repro když ho budeš mít volně v ruce a jak když do umístíš třeba do desky z MDF-ky, nebe a dudy ...
Takže jako řídící jednotku bych doporučil nějaký rádio s CD a podporou MP3 - daj se sehnat modely za lidový ceny. pokud Ti nebude vadit větší investice tak doporučuje to vše honit přez zesík protože i když na rádiu píšou že to má kupříkladu 4x50W tak v reálu tam bude maximálně 4x15W a to ještě do 1/3 zesílení pak půjde výkon úplně do kopru a hlavně to dostane šílený zkreslení. Takže opět pokud nechceš moc investovat sežeň si nějakej 5-ti nebo 6-ti kanálovej zesík na kterej navěsíš repro a na zbylý kanály subwoofer. Repro dopředu doporučuju nějaký středobasy s oddělenejma vejškáčema, je to fakt sakra znát když nemáš vejšky dole u nohou, ale hodíš si je někam do výše uší, dozadu klidně nějaký ovály, můžou bejt v klidu jednopásma stejně to nepoznáš když budeš mít vepředu dobrý oddělený repro. No a dozadu doporučuju udělat buď box a nebo tubu, můžeš to prdnout i do plata nějakej ”free air” reprák, ale narazíš asi na problém jak dokonale oddělit obsah kufru od zbytku auta. Kabely k rerům rozhodně vyměnit ty zvonkáče co jsou tam z výroby nestačej .... Já vše nakoupil od kamaráda co dělá v SRN ve firmě co provádí instalaci aut, něco mám new něco mírně jetý, ale hlavně za super ceny ...
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT