logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Teplota vody-P2-2.5 v6
Vassi Offline
#1 Vloženo : neděle 27. května 2018 13:13:13 (UTC)

Registrován: 29.12.2015 (UTC)
Příspěvků: 60
Bydliště: Most

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
zdravím vás všechny,chtěl bych se vás zeptat zda mi poradíte ohledně teploty vody v motoru vč.ukazatele na budíkách.

Věc se má tak:Motor nastartuju vše beží krasně motor se zahřeje a ručička se dostane v poli NORMAL mezi R-M,a tam drží ale pokud auto beží na volnoběh déle ručička stoupa až písmenu L-někdy i kousek za písmeno L(což už je docela vysoko) a tam teprve sepne ventilátor(pouze jeden,nevím zda mají spínat oby dva) a teplota pomalu klesa k písmenu M.Tak to se děje pořád dokola jak na volnoběh tak i když popojiždím nekdě v koloně.Za jízdy kdy je motor chlazen náporem vzduchu se teplota drží mezi R-M..Měnil jsem nové čidla jak na ukazatel budíků(1pinový) tak čidlo pro řj.(2pinové) i termostat jsem dal nový vč nové naplně vody.Kabeláž sem prošel k čidlům a vše v pořádku.
První jsem měnil čidlo(1pinové pro budíky)neboť se mi zlomila pacička u čidla pro zapojení kabelu.A od té doby registruju tento problém,nejsem si vědom,ze by todle delalo v minulosti vím,že to drželo mezi R-M a ventilátoru se spouštěli jak potřebovali.

Tak se chci zeptat zda je to normlaní jev zda vám to vaše probe taky dělá nebo mi poradíte co s tím Děkuju moc .
Andrew Offline
#2 Vloženo : pondělí 28. května 2018 13:23:38 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
čau, mě se ručička drží max tak na "m", ale větrák se mi myslím pouští ještě dřív.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Vassi Offline
#3 Vloženo : pondělí 28. května 2018 14:42:15 (UTC)

Registrován: 29.12.2015 (UTC)
Příspěvků: 60
Bydliště: Most

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak v čem by mohl být zakopaný pes,protože vím,že to nedělalo...termostat otvírá u 82C a u těch čidel jsem napsaný nic nebylo kdy spínají apod a jsou nova obě dvě vč termostatu. rozvody mají najeto cca 13tis,km

ach jo to jsou závadyConfused
vaman Offline
#4 Vloženo : pondělí 28. května 2018 16:01:21 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Vassi vypusť všechnu vodu a propláchni celý systém , mě to kdysi dělalo to samý tak jsem vypustil všechnu vodu a vyteklo z toho celkem dost usazenin ale protože jsem hned zezačátku nebyl spokojený s těmi mininádobkami a podle mě ten systém kdy by měla chladící kapalina putovat do té plastové zásobní nádoby která je napravo vedle baterie nefunguje dobře asi díky stáří tak jsem zrovna tu černou plastovou nádobku vpravo demontoval, přidělal vedle pravého uložení tlumiče klasickou nádobu a na ní napojil ty hadice . Od té doby je pokoj . Ještě zkontroluj jestli dobře fungují víčka na těch malých nádobkách , já jsem věčně doléval do té levé vodu , chybělo tam někdy i 2 deci ale jak jsem to předělával na tu velkou nádobu tak jsem tam dal víčko který je na větší tlak a voda už nemizí , souvisí to taky s tím že teď se otvírá pouze to na té ,, přibastlené" nádobě .
Vassi Offline
#5 Vloženo : úterý 29. května 2018 18:49:00 (UTC)

Registrován: 29.12.2015 (UTC)
Příspěvků: 60
Bydliště: Most

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak jsem dneska udělal důkladný průplach chladícího systému,ale voda byla absolutně čístá.Tak jsem volal znamému do mazdy a řekl,mi že u těchto motorů je uplně bežný jev jako u mnoha vozů.čidlo spína ve 97C a vypína ve 92..co se týče sahary.To funguje jak má.A pokud mi to prý dřívé drželo furt na půlce,bylo způsobéné starým termostatem který propustí vodu neustale at už spína či ne.(starý termostat měl vnitřní gumu hodně popraskanou).Nový to otevře při 82stupnů a zavře pod.
Tak mi bylo vysvětleno...tak co na to říct Huh
TSA Offline
#6 Vloženo : středa 30. května 2018 10:20:05 (UTC)
Registrován: 27.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Gütersloh(DE)Pardubice(CZ)

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Původně odesláno: Vassi Jdi na citovaný příspěvek
Tak jsem dneska udělal důkladný průplach chladícího systému,ale voda byla absolutně čístá.Tak jsem volal znamému do mazdy a řekl,mi že u těchto motorů je uplně bežný jev jako u mnoha vozů.čidlo spína ve 97C a vypína ve 92..co se týče sahary.To funguje jak má.A pokud mi to prý dřívé drželo furt na půlce,bylo způsobéné starým termostatem který propustí vodu neustale at už spína či ne.(starý termostat měl vnitřní gumu hodně popraskanou).Nový to otevře při 82stupnů a zavře pod.
Tak mi bylo vysvětleno...tak co na to říct Huh

Totalni blbost co rekl tvoj znamej, je termostat orgio anebo jina znacka? jak jina vymienit, kupit u Mazdy ogio,skontrolovat vymienit vicko chladice, jenom za orgio + cidlo , bublina vzduchu w systemu dela taky problemy, v moim Probe(a mam ho uz 24 roky)rucicka na ukazatele drzy furt na pulce.
Ford Probe2.0/94
Ford Mondeo 2.0/06 kombi
Ford Ka 1.3/03
Ford Ka 1.3/04
Vassi Offline
#7 Vloženo : pátek 13. července 2018 13:35:47 (UTC)

Registrován: 29.12.2015 (UTC)
Příspěvků: 60
Bydliště: Most

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj tak problém vyřešen,Bylo to čidlem na budíky objednal jsem 5 různých značek čidla a bylo to až to páté čidlo co mi přišlo.
Takže kdyby někdo měl podobný problém,vyzkoušet čidla od různých výrobců.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.