logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Topení P1
Morinsmoto Offline
#1 Vloženo : pátek 11. dubna 2014 7:10:24 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Čau kluci, to mé probe ne a ne začít topit. Vyměnil jsem termostat, projedu a ohřeju to ,ale ty trubky z motoru do radiátoru v kabině jsou pořád studený a prostě to netopí?! Nemate nějakou radu co s tím?
Díky Morinsmoto
PS: proplachoval jsem to vodou a teklo to zkrz okruh jak má ...Sad
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#2 Vloženo : pátek 11. dubna 2014 15:02:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nemáš projozený hadice, ale to by nejspíš topilo taky, já bych asi zkusil odpojit hadice od radiátoru a do jedný pustit vodu z hadice jestli to druhou bude vytejkat
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#3 Vloženo : sobota 12. dubna 2014 14:34:35 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
mne ked netopilo auto tak bolo tesnenie pod hlavou v prdely
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Morinsmoto Offline
#4 Vloženo : úterý 15. dubna 2014 6:50:08 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Kdyby bylo špatný těsnéní pod hlavou, tak by se ztrácela voda a byla by v oleji, asiMellow Zkontroluju ten radiátor, snad to pomůže a jinak si do kabimy koupím nějaký kamnaBigGrin
Díky
P1 2,2L GL 1991
dany651 Offline
#5 Vloženo : úterý 15. dubna 2014 20:45:48 (UTC)
Registrován: 05.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 25
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Mne to taky delalo tesneni pod hlavou..netopilo,ale taky se to přehřivalo.Proste to naruši cirkulaci,oběh vody...A voda se nemusi stracet,ani tect do oleje..Kašli na to...venku bude horko..Jeste par měsicu.BigGrin
jubileus Offline
#6 Vloženo : středa 16. dubna 2014 13:53:18 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Zkontrolovat termostat , topení-radiátor a chladič--něco je neprůchodný(odhaduji topení) ale to by byla teplejší voda v chladiči a chtěl by víc chladit větrákem. Mohla by to být i vodní pumpa bez zubů-už to tady bylo taky-že neměla čím honit vodu.
Osobně bych prvně zkusil zkontrolovat zuby ve vodní pumpě a před tím ještě vypustit a napustit znovu vodu do chladiče.
Člověk nikdy neví, čím to může být ale někdy je to prkotina. Ikdyž vzduch ve vodní pumpě je divný ale to by se ta voda už vůbec nehýbala.
Začal bych od toho nejjednoduššího abys to celý zbytečně nerozvrtal.

Můj typ je vodní pumpa bez zubů nebo zavzdušněná(zrovna náhodně)-ucpaná??, neprůchodná.

To už jsou závady jako u Fiat Marea, kde se počřítá s tím, že každý auto prožije neprůchodnost radiátoru topení. To teda italský už nechci ani FERARI. Má i podobný plasty na světlech jako měla Fiat 128.

Tak hodně štěstí s tím topením a volnoběhem.BigGrin
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.